quote:Nou, deze foto doet haar eer aan hoor. In het echie heeft ze dus helemaal geen mooi lichaam. Althans, dat vind ik. Ik vond het een enorm onaantrekkelijk dame, met een vreselijke uitstraling. En daarom ben ik zo overbaasd dat "men" het wel met haar zou kunnen doen.
Op zondag 6 april 2003 20:15 schreef SEMTEX het volgende:
Barb komt maar 's met goede tegenargumenten
En tuurlijk, voor een nachtje hoeft het geen Miss Perfect te zijn, maar het zou toch op zijn minst prettig zijn als het wel een enigszins leuke dame is. Ik begrijp gewoon het lust-element dat mannen bij haar hebben niet, I guess. Of gaat het alleen maar om het stuk buik wat te zien is?
quote:Aan jou heb ik tenminste wat, sweek,
Op zondag 6 april 2003 20:03 schreef sweek het volgende:
Barb, ik weet niet of je mij hebt gehoord op die meet... maar ik zou het niet doen.
quote:Vast wel, maar waarom zou je?
Op zondag 6 april 2003 21:21 schreef ChrisJX het volgende:[..]
Ja en? Je kunt je toch ook inhouden?
quote:o.a
Op zondag 6 april 2003 21:25 schreef Barb het volgende:[..]
Nou, deze foto doet haar eer aan hoor. In het echie heeft ze dus helemaal geen mooi lichaam. Althans, dat vind ik. Ik vond het een enorm onaantrekkelijk dame, met een vreselijke uitstraling. En daarom ben ik zo overbaasd dat "men" het wel met haar zou kunnen doen.
En tuurlijk, voor een nachtje hoeft het geen Miss Perfect te zijn, maar het zou toch op zijn minst prettig zijn als het wel een enigszins leuke dame is. Ik begrijp gewoon het lust-element dat mannen bij haar hebben niet, I guess. Of gaat het alleen maar om het stuk buik wat te zien is?
quote:Waarom zou je
Op zondag 6 april 2003 21:21 schreef ChrisJX het volgende:[..]
quote:Ik denk het ja
Nou, deze foto doet haar eer aan hoor. In het echie heeft ze dus helemaal geen mooi lichaam. Althans, dat vind ik. Ik vond het een enorm onaantrekkelijk dame, met een vreselijke uitstraling. En daarom ben ik zo overbaasd dat "men" het wel met haar zou kunnen doen.
Wel irritant trouwens dat versch. serveerster in NL opeens alleen nog maar engels spreken en dat je je aan oet passen aan HEN. (Overkwam me laatst ook bij 'n ierse pub: al het personeel sprak geen NL)
quote:Waarom zou dat per se moeten, dan?
Op zondag 6 april 2003 21:21 schreef ChrisJX het volgende:
Aan de ene kant kan ik begrijpen dat je iets hebt van 'ik duik niet met iedereen zomaar het bed in', aan de andere kant is er ook niet zo veel mis wanneer twee mensen besluiten om een avond gezellig met elkaar door te brengen. Aangenomen dat ze verstandig genoeg zijn om de veiligheidsregels in acht te nemen om ongewilde consequenties te voorkomen.
quote:laat jij haar jou oraal bevredigen? "vlag over d'r kop en neuken voor het vaderland" gaat niet echt op in jouw situatie
Op zondag 6 april 2003 21:28 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Ik denk het ja
En voor een nachtje pret is het idd niet echt belangrijk wat er in ' hoofdje zit. Ze heeft gewoon een lekker lichaam (lekker genoeg om te neuken, gok ik zo) en haar hoofd kan ik niet echt zien, dus dat valt ook wel mee. Er worden niet meer zoveel eisen gesteld aan een neukertjeWel irritant trouwens dat versch. serveerster in NL opeens alleen nog maar engels spreken en dat je je aan oet passen aan HEN. (Overkwam me laatst ook bij 'n ierse pub: al het personeel sprak geen NL)
quote:Natuurlijk niet, Aernout,
Op zondag 6 april 2003 21:26 schreef Aernout het volgende:
Gaan wij nog een keer neucken Barb?
quote:Tja met het licht uit dan maar.
quote:Flauw hoor
Op zondag 6 april 2003 21:31 schreef Barb het volgende:[..]
Natuurlijk niet, Aernout,
.
quote:Sorry. Ik stel jou eenmaal hele hoge eisen aan een neukertje,
Op zondag 6 april 2003 21:33 schreef Aernout het volgende:
Flauw hoor
quote:Vertel...
Op zondag 6 april 2003 21:35 schreef Barb het volgende:[..]
Sorry. Ik stel jou eenmaal hele hoge eisen aan een neukertje,
.
quote:hai
Op zondag 6 april 2003 21:35 schreef Barb het volgende:[..]
Sorry. Ik stel jou eenmaal hele hoge eisen aan een neukertje,
.
quote:*proest*
Op zondag 6 april 2003 20:11 schreef SunChaser het volgende:[..]
Hey A. Deze dame komt uit Engeland. Ze verstond dan ook geen Nederlands, zodat de discussie verder ging toen ze Mike haar pannenkoek bracht.
Zij kon best wel Nederlands, toen ik bestelde zei ze tegen me 'sorry ik ken niet zo gut nederlends praten, ken je het english zeggen?'
.
Ik wil echt wel weten wat zij gedacht moet hebben.
Oh, en ontopic: nee.
quote:ha ha. Misschien dat ze daarom arrogant reageerde.
Op zondag 6 april 2003 21:39 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
*proest*
Zij kon best wel Nederlands, toen ik bestelde zei ze tegen me 'sorry ik ken niet zo gut nederlends praten, ken je het english zeggen?'
.
Ik wil echt wel weten wat zij gedacht moet hebben.
Oh, en ontopic: nee.
quote:
Op zondag 6 april 2003 21:56 schreef schatje het volgende:
Neuken niet.
wat dan wel?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |