abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9617137
Ik ben van plan om de komende maanden elke ochtend te gaan zwemmen.

Dus elke ochtend 7:30 tot 8:00 even wat baantjes trekken...
opbouwen van 400 meter naar een kilometer ofzo... (per keer)

Ik heb verder weinig ervaring met zwemmen (behalve diploma A) maar zijn er nog rek en strek oefeningen die je van te voren kunt doen?
Ik dans veel dus wat dat betreft heb ik wel goeie warmup oefeningentjes
Maar zoals ik vandaag merkte gebruik je toch ook wel spiergroepen die ik normaal niet zo intensief hoef te gebruiken... (na 200 meter was ik bijna dood )

Bij komend voordeel, als per mei het buitenbad open gaat, wordt ik super snel Bruin

Wie doet dit ook, en wat voor rek/strek oefeningen zijn goed...
wellicht gebruiken sommige van jullie ook zwemschema's om gestructureerd conditie op te bouwen.....?

Noot: Deze post is origineel en uniek. De kleine variaties in spelling en grammatica vergroten haar individueele karakter en schoonheid en kunnen in geen geval beschouwd worden als onvolmaaktheden of fouten.
pi_9617348
Ik zwem al jaren baantjes.
Heb echter nog nooit rek of strek oefeningen gedaan. Ik spring erin en zwem. Ben ooit begonnen met 10 baantjes en dat zijn er nu al 80 binnen een uur. dus 2 kilometer. Het is aan te bevelen en heerlijk!
mrp
pi_9618077
quote:
Op zondag 6 april 2003 15:42 schreef miriamrp het volgende:
Ik zwem al jaren baantjes.
Heb echter nog nooit rek of strek oefeningen gedaan. Ik spring erin en zwem. Ben ooit begonnen met 10 baantjes en dat zijn er nu al 80 binnen een uur. dus 2 kilometer. Het is aan te bevelen en heerlijk!
juist, dat ben ik dus ook van plan....
Maar ik rek en strek wel.. tijdens het dansen heb ik ook weleens dat ik iets verkramp dat doe ik liever niet in het water
Noot: Deze post is origineel en uniek. De kleine variaties in spelling en grammatica vergroten haar individueele karakter en schoonheid en kunnen in geen geval beschouwd worden als onvolmaaktheden of fouten.
pi_9626431