abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 april 2003 @ 14:06:09 #51
23283 Mobster273
BEEEEEEER.......GOOOOOOOD!!!
pi_9634931
quote:
Op maandag 7 april 2003 14:02 schreef duderuud het volgende:
Kleine update over Kato:
http://www.motorfreaks.nl/index.php?mod=news&id=183
stekker eruit, zoals ook al gesuggereerd wordt in dat topic, dat wil je mensen niet aan doen, weet ik uit ervaring, weet alleen niet of dat in de japanse cultuur geaccepteerd wordt als reden om het op te geven
...houdt toch vooral van bier
Realiteit is een illusie die ontstaat bij een gebrek aan alcohol
Sober: a disturbing period of time between drinking sessions
pi_9637139
damnz gaat egt slecht met die man
Hoe is het verder?
  dinsdag 8 april 2003 @ 13:20:43 #53
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_9654985
quote:
Daijora Katoh (Jap) ligt nog steeds
in coma in het ziekenhuis van Yokkaichi
bij Suzuka.De MotoGP-coureur kwam in de
GP van Japan afgelopen zondag zwaar ten
val.

De Japanner liep ernstige verwondingen
aan hoofd en luchtwegen op.Bij aankomst
van het ambulancepersoneel bleek het
hart niet meer te kloppen.Katoh werd
gereanimeerd,waarna hij in bewusteloze
toestand met de helikopter overgebracht
werd naar het ziekenhuis
Van teletekst
Bij tijd en wijle aanwezig...
  dinsdag 8 april 2003 @ 13:42:35 #54
30919 mitt
Michael Corleone
pi_9655570
quote:
Op dinsdag 8 april 2003 13:20 schreef greatgonzo het volgende:

[..]

Van teletekst

Werd tijd dat ze er iets over berichtten...maarja..veel meer duidelijkheid is er dus nog niet..
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_9655768
There has been a slight improvement in the state of Daijiro Kato over the last few hours, according to his close friend and fellow MotoGP rider Makoto Tamada. Kato is in a critical condition after suffering serious injuries to his head, neck and chest, but Tamada this morning told motograndprix.com that his heart rate is stronger after 48 hours in the intensive care unit of the Mie Medical Center in Yokkaaichi. The hospital have not made any official statement and are unlikely to do so unless there is a major change in Kato´s condition.

Quote van Motogp.com
(weet niet hoe je links moet zetten)

Hoe is het verder?
pi_9659329
Dit is makkelijker misschien...

edit-die url is nou wel genoeg gespamd in dit topic.

[Dit bericht is gewijzigd door golfer op 08-04-2003 17:09]

pi_9660831
waarom is dat spam is tog alleen informatief of zie ik dat verkeerd?
Hoe is het verder?
pi_9671305
Golfer, als je goed had gekeken was het een andere url...
pi_9677351
Van de Frontpage:
quote:
Motorcoureur Katoh zal nooit meer normaal kunnen leven. Hij zal nooit volledig genezen en altijd verpleging nodig hebben, aldus Claudio Costa. "Mocht Katoh in leven blijven, dan is hij een eeuwige patiënt. Hij zal volledig verlamd blijven en kunstmatig beademd moeten worden". Het medisch hoofd van de Grand Prix-organisatie is nog steeds in het ziekenhuis waar de Japanner afgelopen zondag naartoe werd gebracht na een zwaar motorongeluk.

De 26-jarige Daijiro Katoh kwam afgelopen zondag zwaar ten val tijdens de GP van Japan op het Suzuka-circuit. De wereldkampioen van 2001 liep daarbij ernstige verwondingen op aan hoofd en luchtwegen. Na het ongeluk werd de bewusteloze Katoh met een traumahelikopter naar het ziekenhuis gebracht, waar hij nog steeds in coma ligt. Tot op heden is nog niet bekend wat de oorzaak is van het ongeluk.

While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_9677876
Nog meer nieuws omtrent Kato, ditmaal enigszins positiever.
quote:
Daijiro Kato vecht nog altijd voor zijn leven. De Japanse motorcoureur raakte zondag in coma na een zware crash tijdens de Grand Prix van Japan. Doktoren spreken van een lichte verbetering in zijn toestand, maar Kato blijft in levensgevaar. Zijn hartslag en bloeddruk zijn inmiddels stabiel.
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  woensdag 9 april 2003 @ 18:47:31 #61
30919 mitt
Michael Corleone
pi_9683332
quote:
Op woensdag 9 april 2003 14:53 schreef zjroentje het volgende:
Nog meer nieuws omtrent Kato, ditmaal enigszins positiever.
[..]
tsja..na je vorige bericht kan je niet echt meer van positief spreken denk ik.
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_9685938
quote:
Op woensdag 9 april 2003 18:47 schreef mitt het volgende:

[..]

Misschien niet. Maar het kan ook zijn dat Kato boven verwachting goed gaat herstellen, daar is nog geen zinnig woord over te zeggen. En er zijn vaker wonderen gebeurd. Karl Wendlinger raakte in 1994 na een F1-crash in coma, en verscheen in 1995 weer aan de start.

We kunnen weinig meer doen dan afwachten.

pi_9693693
quote:
Op woensdag 9 april 2003 18:47 schreef mitt het volgende:

[..]

Blijft triest inderdaad.
pi_9696217
Las vanmorgen idd ook in de krant dat ie verlamd zou blijven en kunstmatig beademd moest worden...
Trieste situatie
Life is life
pi_9813161
GP Doctor Claudio Costa, die deel uitmaakt van het medisch team rondom Daijiro Kato na zijn zware crash in Suzuka, zegt dat Kato zeer waarschijnlijk het ziekenhuis niet meer zal verlaten.
Costa werd gevraagd wat de eventuele vooruitzichten zijn indien de toestand van Kato nog zou verbeteren. Costa bevestigde dat de eerste drie wervels van Kato's ruggegraad ter hoogte van zijn nek dusdanig beschadigd zijn, dat het vrijwel zeker is dat hij vanaf het midden van zijn nek verlamd zal blijven. De meeste patiënten met dit soort verwondingen zijn vaak niet in staat zelfstandig te ademen. Wederom droevige berichten rondom Daijiro Kato.

bron: motorfreaks.nl

Hoe is het verder?
pi_9814936
quote:
Op woensdag 16 april 2003 12:31 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
GP Doctor Claudio Costa, die deel uitmaakt van het medisch team rondom Daijiro Kato na zijn zware crash in Suzuka, zegt dat Kato zeer waarschijnlijk het ziekenhuis niet meer zal verlaten.
Costa werd gevraagd wat de eventuele vooruitzichten zijn indien de toestand van Kato nog zou verbeteren. Costa bevestigde dat de eerste drie wervels van Kato's ruggegraad ter hoogte van zijn nek dusdanig beschadigd zijn, dat het vrijwel zeker is dat hij vanaf het midden van zijn nek verlamd zal blijven. De meeste patiënten met dit soort verwondingen zijn vaak niet in staat zelfstandig te ademen. Wederom droevige berichten rondom Daijiro Kato.

bron: motorfreaks.nl

Kasplantje dus.
  donderdag 17 april 2003 @ 09:02:01 #67
39108 Frenzy_ls
www.LiveSets.com
pi_9832318
, Echt zo ontzettend triest.
Hij was echt zo goed. Begon volgens mij als "wild-card" maar reed zo goed dat hij mocht blijven. Hij was echt zo veel sneller als de rest, en maakte eigenlijk nooit fouten. (heb in 2 jaar maar 1x onderuit zien glijden, als ik me niet vergis) . Jammer dat het zo moet aflopen,

edit-typo

pi_9833036
Triest

May he rest in peace.

pi_9833101
quote:
Op donderdag 17 april 2003 09:53 schreef Leatherface het volgende:
Triest

May he rest in peace.

Issie al dood dan?
pi_9833124
quote:
Op donderdag 17 april 2003 09:58 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Issie al dood dan?

Nee, maar als ik dat zo lees lijkt het mij niet dat hij nog lang te leven heeft
pi_9833227
quote:
Op donderdag 17 april 2003 09:59 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Nee, maar als ik dat zo lees lijkt het mij niet dat hij nog lang te leven heeft

Dacht al dat ik wat gemist had.

Denk ook niet dat het nog lang gaat duren. Heeft ook weinig nut. Klinkt misschien hard, maar zo denk ik erover.

pi_9833306
quote:
Op donderdag 17 april 2003 10:06 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Dacht al dat ik wat gemist had.

Denk ook niet dat het nog lang gaat duren. Heeft ook weinig nut. Klinkt misschien hard, maar zo denk ik erover.

Tsja, hij zal dus waarschijnlijk z'n hele leven (hoe lang dat nog moge duren) afhankelijk bleven van de beademingsapparatuur.

Ik weet niet hoe de Japanse cultuur tegenover de kwestie doorgaan of de stekker eruit trekken staat.

pi_9833318
quote:
Op donderdag 17 april 2003 09:58 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Issie al dood dan?

Hier staat nog niet dat'ie dood is. Maar de vooruitzichten zijn ook niet bepaald positief te noemen. En hem toewensen dat'ie nog vele jaren als kasplantje kan voortbestaan, laten we dat maar niet doen
pi_9833361
quote:
Op donderdag 17 april 2003 10:13 schreef Leatherface het volgende:
Ik weet niet hoe de Japanse cultuur tegenover de kwestie doorgaan of de stekker eruit trekken staat.
In Europa weten we het dan wel.
  zaterdag 19 april 2003 @ 15:43:23 #75
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_9880707
issie nou dood ? ik hoop van niet maar je hoort er niks meer over
Xbox Live Gamertag : ThaD16
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')