quote:tillykke, har en fint show!
Op vrijdag 20 juni 2003 22:55 schreef Kirke het volgende:
Tusen Tak (Noors voor dankjewel!). Geweldig land trouwens, ruw en sprookjesachtig tegelijk! Goed om inspiratie op te doen...
Wazda? Mijn Noors is niet echt geweldig en ik vermoed dat jij er dikwels geweest bent... ik ben ook verslaafd! Volgend jaar weer, dan misschien met Lotte en gaan spelen daar. Past wel bij de muziek! Als je nog wat kroegjes weet...
quote:Nog nooit
Op zaterdag 21 juni 2003 10:29 schreef Kirke het volgende:Wazda? Mijn Noors is niet echt geweldig en ik vermoed dat jij er dikwels geweest bent... ik ben ook verslaafd! Volgend jaar weer, dan misschien met Lotte en gaan spelen daar. Past wel bij de muziek! Als je nog wat kroegjes weet...
wel een paar keer in Denemarken, wat ook een prachtig land is.
Ik hoor allemaal mooie dingen over Noorwegen, van de mensen die er geweest zijn enzo
maybe someday
quote:ben vanavond naar Evanescence (en Smogus) in de 013, meen me te herinneren dat de LiveXS ook daar voor het grijpen ligt.
Op zondag 22 juni 2003 09:48 schreef Kirke het volgende:
Heeft iemand van jullie de laatste LiveXS (van juni) toevallig?
Ik hoorde dat er een recensie in stond over onze demo maar heb mogelijkheid naar het blad op zoek te gaan vandaag... ben zo benieuwd!
quote:dus niet, concert gecancelled
Op zondag 22 juni 2003 11:13 schreef Kirke het volgende:
Ben benieuwd hoe Evanescence live is, kvind de single iig erg goed. Veel plezier, en ik ga van de week ff kijken bij Paradiso of zo (voor mij wat dichterbij dan 013) of ze daar liggen. Veel plezier vanavond!
:doodenverderf:
quote:Vergeet niet de versgebakken bruine bolletjes met roomkaas en zalm
Op zondag 22 juni 2003 11:52 schreef Kirke het volgende:
Lekkere zondagochtendmuziek? Ontbijtje, zonnetje, kopje thee...
De nummers van Kirke's Island kan ik helaas niet beluisteren omdat realplayer hier niet werkt ( ) maar wat ik heb gehoord van November klinkt erg fijn. Lekker kaal geproduceerd en toch een warme, volle sound, mooie brushpercussie (die overigens wel iets meer op de voorgrond had gemogen wat mij betreft, maar dat is persoonlijk).
No Change is ook bij mij favoriet, maar ook Silence klinkt veelbelovend. Jullie teasen me wel door slechts fragmenten op je site te zetten...
Iig een mooie kennismaking met jullie muziek, ik zal de concertagenda in de gaten houden .
als ik je trouwens mag wijzen op een kleine designflaw: het zalmbeige kadertjes met tekst en mp3 / real in het discografiegedeelte vallen over de bordeauxrode rand om het frame. Tenminste bij mij in explorer 5.0. 't is maar een detail.
[Dit bericht is gewijzigd door Kwark op 22-06-2003 12:45]
quote:He????!
Op zondag 22 juni 2003 12:29 schreef Reddiablo het volgende:[..]
dus niet, concert gecancelled
:doodenverderf:
quote:Het concert dat Evanescence vanavond zou geven in 013 gaat NIET DOOR!!!! gitarist Ben heeft zich geblesseerd bij een optreden. Reeds gekochte kaarten blijven geldig, dus ze komen terug".
Op zondag 22 juni 2003 23:39 schreef Kirke het volgende:
He????!
Hoezo dat?
Bron: Evanescence
quote:Zorg ff dat je Realplayer werkt, want de nummers staan er in RP wel in z'n geheel op. Er staan ook nog 3 liedjes op www.ongekendtalent.nl (zoek: kirke) compleet in MP3.
Op zondag 22 juni 2003 12:40 schreef Kwark het volgende:[..]
De nummers van Kirke's Island kan ik helaas niet beluisteren omdat realplayer hier niet werkt () maar wat ik heb gehoord van November klinkt erg fijn. Lekker kaal geproduceerd en toch een warme, volle sound, mooie brushpercussie (die overigens wel iets meer op de voorgrond had gemogen wat mij betreft, maar dat is persoonlijk).
No Change is ook bij mij favoriet, maar ook Silence klinkt veelbelovend. Jullie teasen me wel door slechts fragmenten op je site te zetten...
Iig een mooie kennismaking met jullie muziek, ik zal de concertagenda in de gaten houden.
Thanx voor de tips, leuk dat je ff de tijd hebt genomen om te luisteren!
Ik denk dat onze drummer, die ook meteen geluidstechnicus was, wat te bescheiden is geweest en zijn eigen partij wat naar achter heeft geschoven. Live is 'ie zeker meer aanwezig (hij heeft net een cajon gekocht en ramt hard op dat ding! Heel stoer) .... blauwe duimen en alles!
We spelen nog niet heel veel, in ieder geval komende zaterdag voor Radio 1 en 20 juli in Live In The Livingroom, wat volgens mij wel erg leuk wordt. Beide in A'dam...
Misschien tot dan!
quote:Okee, maar wat kut als je je er errug op verheugd hebt! Had jij kaartjes dan Litphootje? Ik hoop ze ook eens live te mogen bewonderen, ik vind dat ze een mooie sound hebben (en ik hou niet van zulke heftige bands) en een waanzinnige zangeres. Respect.
Op zondag 22 juni 2003 23:40 schreef Litpho het volgende:[..]
Het concert dat Evanescence vanavond zou geven in 013 gaat NIET DOOR!!!! gitarist Ben heeft zich geblesseerd bij een optreden. Reeds gekochte kaarten blijven geldig, dus ze komen terug".
dus ook geen LiveXS
[Dit bericht is gewijzigd door Kwark op 23-06-2003 03:00]
quote:Een cajon, dat is toch zo'n doos met een gat erin?
Op zondag 22 juni 2003 23:48 schreef Kirke het volgende:[..]
Zorg ff dat je Realplayer werkt, want de nummers staan er in RP wel in z'n geheel op. Er staan ook nog 3 liedjes op www.ongekendtalent.nl (zoek: kirke) compleet in MP3.
Thanx voor de tips, leuk dat je ff de tijd hebt genomen om te luisteren!
Ik denk dat onze drummer, die ook meteen geluidstechnicus was, wat te bescheiden is geweest en zijn eigen partij wat naar achter heeft geschoven. Live is 'ie zeker meer aanwezig (hij heeft net een cajon gekocht en ramt hard op dat ding! Heel stoer) .... blauwe duimen en alles!
We spelen nog niet heel veel, in ieder geval komende zaterdag voor Radio 1 en 20 juli in Live In The Livingroom, wat volgens mij wel erg leuk wordt. Beide in A'dam...
Misschien tot dan!
Grappig trouwens, die recensie van OOR: "...maar de toch al verfijnde composities - evident van geschoolde hand - zijn nog beter doordacht..."
En dat terwijl Lotte autodidact is, zoals je schreef .
Misschien tot in de Livingroom dan. Ik zal 't andere materiaal ook eens beluisteren .
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELP
ik ben veels te nieuwsgierig
please help me
quote:Hee Deliberatortje,
Op maandag 23 juni 2003 09:04 schreef deliberator het volgende:![]()
![]()
ik ben drie kwartier bezig geweest om die mp3tjes proberen te beluisteren, maar geen van allen schijnen ze te werken.
KIRKE kan ik ze ook ergens anders vandaan halen???HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELP
ik ben veels te nieuwsgierig
please help me
quote:Ik zal vanavond ff thuis luisteren, kan op mijn werk niet... is het een beetje in de lijn van wat wij doen?
Op maandag 23 juni 2003 02:54 schreef Kwark het volgende:
Marjoleine, ken je Jennifer Terran?
quote:ROFL!
Op maandag 23 juni 2003 03:25 schreef Kwark het volgende:[..]
Een cajon, dat is toch zo'n doos met een gat erin?
quote:Bummer! (ook van die livexs)
Op maandag 23 juni 2003 00:10 schreef Reddiablo het volgende:
Ben schijnt flink last te hebben van zn longen, da's nog tricky shit ookdus ook geen LiveXS
quote:thnx voor je reply, maar ik heb dus wel realplayer, maar hij blijft maar laden en laden en speelt dus niet af.
Op maandag 23 juni 2003 10:08 schreef Kirke het volgende:[..]
Hee Deliberatortje,
Misschien vind je het wel wat rustig, deze muziek!? Ik zal ff kijken of ik een directe link hier kan zetten zodat je direct via Fok kan downloaden. Op ongekendtalent.nl zit een ingebouwde mp3 speler, misschien lukt het daar wel? Of ff Realplayer installeren.... Ik ga vanavond ff kijken of die link lukt. Leuk dat je nieuwsgierig bent, laat ff weten wat je er van vindt!
hmmmm eerst maar eens een romantische date vinden, wel zo makkelijk
ik zal ff op ongekendtalent.nl kijken en laat je wel weten wat ik er van vind
Kirke rulezzz
p.s. misschien ergen gitaartabs rondzwerven van jullie nummers?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |