quote:Je kan het vanaf een andere PC proberen
Op zondag 27 april 2003 23:01 schreef Mozart het volgende:
He verdorie, ik wilde net op Kirke stemmen, maar toen zag ik dat er al gestemd was en ik kon nergens ook nog mijn stem uibrengen. Het leek er net op alsof ik al een keer gestemd had. Sorry, ik kan er verder ook niets aan doen.
We staan in de 3FM Buzz Award wedstrijd inmiddels op 48 stemmen, het gaat de goede kant op! (Heb je nog niet gestemd? Je kan ons enorm helpen door je stem uit te brengen op www.ongekendtalent.nl (bij Events -> 3FM Buzz Award)... als je het tenminste te pruimen vindt! )
Dankjewel!
quote:He? Echt waar?
Op dinsdag 6 mei 2003 19:35 schreef methodmich het volgende:
Met mini-recensie in OOR...
KIRKE
November (kirke.nl)
November is niet de eerste release van Kirke, waar Lotte van Dijck en Marjoleine Reitsma de basis van vormen. Aan deze EP ging Kirke's Island vooraf; een rustieke CD met smaakvolle en verfijnde muziek, maar op de duur met gebrek aan een zekere spanning. Op dit nieuwe werk is stilistisch niets veranderd, maar de toch al verfijnde composities - evident van geschoolde hand - zijn nog beter doordacht. Dit zorgt, samen met het karakteristieke, Joni Mitchell-achtige stemgeluid van Lotte, dat de muziek van Kirke zowel in kwaliteit als in persoonlijkheid is gegroeid.
GERRIE SPAANSEN
Ik hoop dat jullie over een week of 2 ff de moeite nemen om nog een keer te stemmen, als we de maandfinale winnen mogen we 2 liedjes in de studio opnemen, stoer he? Ik zal tzt nog wel ff wat laten weten...
Groetjes van een blij meissie!
quote:Ik hoorde het op de radio.. was jij zeker?
Op zondag 11 mei 2003 21:52 schreef Kirke het volgende:
We hebben de maandfinale bereikt, mede dankzij you guys!Ik hoop dat jullie over een week of 2 ff de moeite nemen om nog een keer te stemmen, als we de maandfinale winnen mogen we 2 liedjes in de studio opnemen, stoer he? Ik zal tzt nog wel ff wat laten weten...
Groetjes van een blij meissie!
quote:Kee hoe moet dat?
Op dinsdag 13 mei 2003 19:14 schreef Kirke het volgende:
Nee, Lotte deed het interview, da's ook de leadzangeres en degene die de nummers schrijft. Ik doe leuk mee met tweede stem en saxen en zo.
Nou de maandfinale nog halen... de kandidaten van deze week zijn best goed en vrij stevig dus ik ben benieuwd of we er door komen.
Wel op ons gaan stemmen he Jodiummetje?
Thanx!
Groetje!
Hallo allemaal,
Ik heb jullie hulp weer nodig... Vanaf vanavond (zondag 25 mei) kan je op mijn bandje Kirke stemmen op www.ongekendtalent.nl (bij Events->Buzz), nu voor de maandfinale van de 3FM Buzz Award wedstrijd. de andere deelnemers zijn de band Any en samplekunstenaar Vleug. We hebben jullie hard nodig om dit te kunnen winnen (die jury kopen we wel gewoon om) want 50% van de uitslag wordt namelijk bepaald door internetstemmen...
Alvast heeeel erg bedankt!
quote:Schopje
Op zondag 25 mei 2003 22:29 schreef Kirke het volgende:
*enorme schop*Hallo allemaal,
Ik heb jullie hulp weer nodig... Vanaf vanavond (zondag 25 mei) kan je op mijn bandje Kirke stemmen op www.ongekendtalent.nl (bij Events->Buzz), nu voor de maandfinale van de 3FM Buzz Award wedstrijd. de andere deelnemers zijn de band Any en samplekunstenaar Vleug. We hebben jullie hard nodig om dit te kunnen winnen (die jury kopen we wel gewoon om)want 50% van de uitslag wordt namelijk bepaald door internetstemmen...
Alvast heeeel erg bedankt!
Ik was de 55e stem En jullie staan voor
Laatste poging... we staan echt achter. Zouden die gasten van die andere band nou echt zoveel aanhang hebben? Of zijn ze slim met cookies en stemmen ze zichzelf de hemel in? Iig geval heb ik jullie meer dan ooit nodig!
Je kan hierboven lezen wat je moet doen om je stem uit te brengen...
Hellup!
Heeey Seborik,
we hebben er toch wat leuks aan overgehouden, we mogen zaterdag de 28e op Radio 1 spelen in Opium (tussen 19:00 en 20:00 uur), gaaf he? Ik was helemaal stil van het niet halen van de maandfinale maar ben weer helemaal blij! Joepieieie!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |