mooi lijstje trouwens (wat ik er van ken althans)....alhoewel er eigenlijk niks op staat wat ik op mijn lijstje zou zetten
wat betreft het eigen geluid zit het, afgaande op de fragmenten die ik gehoord heb, wel goed....je kan eigenlijk geen liedje maken dat geen (stijl)kenmerken van anderen in zich heeft, of je het nou wilt of niet...elke serie akkoorden die je speelt is in zekere zin een cliche, het eigene zit hem meestal in andere dingen....ik zoek regelmatig bekende nummers uit op m'n keyboardje en ik kom niet zo heel vaak echt verassende dingen tegen.....
[Dit bericht is gewijzigd door Kirke op 13-04-2003 21:40]
Oh en dan zal ik bij deze beloven om er eens ene keer naar te luisteren, maar niet vandaag, want ik moet zo weg
[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 16-04-2003 09:43]
quote:Hoi MikeF, leuke entree.
Op dinsdag 15 april 2003 23:13 schreef MikeF het volgende:
-edit:-
[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 16-04-2003 09:43]
quote:Goh, zo had ik het nog niet bekeken. Ik ben nog niet zo lang op Fok dus heb nog geen idee over hoe het allemaal werkt. Misschien kan je me nog wat tips geven?
Op woensdag 16 april 2003 10:48 schreef MikeF het volgende:
Je moet gewoon afwachten tot mensen reply-en, het heeft echt geen zin om elke 3 minuten te vragen of mensen nog commentaar hebben of te zeuren dat er te weinig replies komen, het is vrij vervelend als je zelf dit topic de hele tijd omhoog blijft schoppen
zal vanavond ook eens wat checken.
Ik vind het om eerlijk te zijn best leuk, nouja mooi dan vooral, da's misschien een beter woord ik denk dat ik m'n pa binnenkort maar ga inlichten, want ik denk wel dat hij dit ook wel kan waarderen (allicht kent hij het zelfs al
).
Maar goed werk, ik heb er verder even geen zinnig commentaar of tips voor, maar misschien komt dat nog wel.
quote:Hey Vork!
Op vrijdag 18 april 2003 11:59 schreef Vork het volgende:
Eh ja ik had het inderdaad al wel al beluisterd maar nog niet gereageerd.Ik vind het om eerlijk te zijn best leuk, nouja mooi dan vooral, da's misschien een beter woord ik denk dat ik m'n pa binnenkort maar ga inlichten, want ik denk wel dat hij dit ook wel kan waarderen (allicht kent hij het zelfs al
).Maar goed werk, ik heb er verder even geen zinnig commentaar of tips voor, maar misschien komt dat nog wel.
quote:50+
Op vrijdag 18 april 2003 19:53 schreef Kirke het volgende:
Hey Vork!
Tja, het is misschien muziek voor bejaarden! hahaha
Of eerder 40+ (of is 'ie 50+?)
We komen trouwens komende dinsdag op KinkFM om 13:45...
Joepieie!
De prijs is niet misselijk: een hele opnamedag in de Abbey Road Studios in Londen en airplay van die opnames op 3FM. Cool he?
Ik heb jullie nodig. Ik zou het geweldig vinden als jullie je stem uitbrengen op Kirke op www.ongekendtalent.nl. Je zou ons er enorm mee helpen!
Je kan ons vinden via de button 'Events ->3FM Buzz Award', je kan onze inzending beluisteren en stemmen op degene die je het beste vindt. (ik hoop dat wij dat zijn... )
Alvast heeeeeel erg bedankt!
Het klinkt allemaal heel erg lekker, vooral zo doorgaan! Vooral het nummer No Change klinkt goed
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |