Ondertussen heb ik buikpijn van het lachen om users die zo'n beetje begonnen te trippen van het staren naar de foto.
Bedankt voor de . LOL
. en sterkte bij de oogarts!
.
quote:
Op zaterdag 5 april 2003 18:30 schreef Pushit het volgende:
En bedankt dat je me op tijd ingeseint hebt.
quote:Opeens heb je het!
Op zaterdag 5 april 2003 18:31 schreef HeyFreak het volgende:
? welk plaatje?
quote:Ik heb zelfs NB&*)#$HP:H photoshop er op losgelaten met diverse filters en vergotingen
Op zaterdag 5 april 2003 18:31 schreef Brick_Top het volgende:
Oh ja, en bedankt voor de inzendingen..
quote:Hahaha LOL. Ik zei het nog... hoe kun je zoveel users zo lang mogelijk bezig houden met niks...
Op zaterdag 5 april 2003 18:29 schreef Brick_Top het volgende:
Jullie zullen me vervloeken als jullie vanavond in bed liggen en dit plaatje (ik weet niet eens wat t is) op jullie netvlies staat gebrand.Ondertussen heb ik buikpijn van het lachen om users die zo'n beetje begonnen te trippen van het staren naar de foto.
Bedankt voor de
. LOL
. en sterkte bij de oogarts!
.
quote:Ook nog crashes gehad?
Op zaterdag 5 april 2003 18:32 schreef Navelpluisje het volgende:[..]
Ik heb zelfs NB&*)#$HP:H photoshop er op losgelaten met diverse filters en vergotingen
quote:Ja, maar wie luistert er nou naar jou?
Op zaterdag 5 april 2003 18:33 schreef Shirley het volgende:[..]
Hahaha LOL. Ik zei het nog... hoe kun je zoveel users zo lang mogelijk bezig houden met niks...
quote:WHOEHAHAHHA!!!!!!!
Op zaterdag 5 april 2003 18:32 schreef Navelpluisje het volgende:[..]
Ik heb zelfs NB&*)#$HP:H photoshop er op losgelaten met diverse filters en vergotingen
quote:Zeer scherp opgemerkt.
Op zaterdag 5 april 2003 18:34 schreef Miwe het volgende:[..]
Ja, maar wie luistert er nou naar jou?
quote:Toch niet zo heeeeel blonT.
Op zaterdag 5 april 2003 18:33 schreef Shirley het volgende:[..]
Hahaha LOL. Ik zei het nog... hoe kun je zoveel users zo lang mogelijk bezig houden met niks...
echt een flauwe grap, net zoiets als ergens naar kijken en dan zeggen: "zie je dat daar? nee daar.. nee kijk dan dáár...." terwijl er niets te zien is...
quote:TIs idd een beetje van het 'alle apies kijken'-niveau
Op zaterdag 5 april 2003 18:37 schreef HeyFreak het volgende:
tjongejonge, wat doen jullie toch een moeite om te kijken naar een plaatje waarop niets te zien is.echt een flauwe grap, net zoiets als ergens naar kijken en dan zeggen: "zie je dat daar? nee daar.. nee kijk dan dáár...." terwijl er niets te zien is...
quote:Kun je zien wat het niveau op fok is. Ik heb me bijna bezeken van t lachen.
Op zaterdag 5 april 2003 18:37 schreef HeyFreak het volgende:
tjongejonge, wat doen jullie toch een moeite om te kijken naar een plaatje waarop niets te zien is.echt een flauwe grap, net zoiets als ergens naar kijken en dan zeggen: "zie je dat daar? nee daar.. nee kijk dan dáár...." terwijl er niets te zien is...
quote:En jij was er 1 van.
Op zaterdag 5 april 2003 18:38 schreef Miwe het volgende:[..]
TIs idd een beetje van het 'alle apies kijken'-niveau
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |