quote:
Op zaterdag 5 april 2003 00:08 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
Overigens een erg humane manier om van die mislukte honden af te komen in mijn opinie
-edit-
Om over die schoonmoeder nog maar te zwijgen
Maar laten we beginnen met die eend!
quote:Tja, of met een heel zwak touwtje... een snelle ventilator... en een appartement op de 15e
Op zaterdag 5 april 2003 00:11 schreef jogy het volgende:[..]
Alleen als je ventilator sterk genoeg is om meteen het nekje te breken, anders wordt het zielig
.
quote:Visdraad!, wel kranten neerleggen in de omgeving van de ventilator.....
Op zaterdag 5 april 2003 00:12 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
Tja, of met een heel zwak touwtje... een snelle ventilator... en een appartement op de 15e
quote:JA! En dan binden we daar sizzler aan vast, dan heeft 'ie geen last meer van die eend.
Op zaterdag 5 april 2003 00:13 schreef jogy het volgende:[..]
Visdraad!, wel kranten neerleggen in de omgeving van de ventilator.....
..
Je kan ook 20 hele grote ratten trainen, opleiden to eend-busters, en dan vrijlaten in de sloot, je moet wel wat geduld hebben, maar 3 dagen nadat je die beesten de sloot in hebt getieft, leeft er geen eend meer in je sloot
.
het opleiden van ratten werkt het best met stroomstootjes[straf] en eendenvlees[/beloning] als maatregelen
quote:Creatief
Op zaterdag 5 april 2003 00:18 schreef Zon het volgende:[..]
JA! En dan binden we daar sizzler aan vast, dan heeft 'ie geen last meer van die eend.
quote:Ook dit lijkt me weer efficient met betrekking tot die schoonmoeder... of poedel...vul zelf maar in wat je het leukste lijkt
Op zaterdag 5 april 2003 00:18 schreef jogy het volgende:het opleiden van ratten werkt het best met stroomstootjes[straf] en eendenvlees[/beloning] als maatregelen
quote:we houden het op eenden en andere beesten, maar als je wenst om 'eend' of 'poedel' in het woord 'schoonmoeder' te vervangen kunnen we je niet tegenhouden
Op zaterdag 5 april 2003 00:20 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
Ook dit lijkt me weer efficient met betrekking tot die schoonmoeder... of poedel...vul zelf maar in wat je het leukste lijkt
quote:Mooi, de schoonmoeder heeft vast onderdak.
Op zaterdag 5 april 2003 00:21 schreef yvonne het volgende:
Ff voor alle duidelijkheid,
die eend wordt NIET bij stadsboerderij Heslinga gedumpt
quote:Gewoon ff uitzetten endje verderop. Is zielig man, zo'n beest afmaken. Hij is gewoon geil en wil neuken, zo moet je het zien. En dattie daarbij kabaal maakt, tsja.
Ze schieten jou toch ook niet af als je geil bent? ![]()
Mmm, ik als sportvisser ga er desnoods persoonlijk voor zorgen dat je die eend niet afschiet of op enige andere wijze doodmaakt!
Slaap lekker
quote:Wil Brechtje niet een eend als huisdier? Leuk beestje hoor.
je moet alleen 's nachts zijn snavel dichttapen
Heggeschaar.
quote:Ow, maar schoonmoedervlees is niet zo makkelijk te verkrijgen in Nederland, probeer Polen daar maar voor
Op zaterdag 5 april 2003 00:22 schreef jogy het volgende:[..]
we houden het op eenden en andere beesten, maar als je wenst om 'eend' of 'poedel' in het woord 'schoonmoeder' te vervangen kunnen we je niet tegenhouden
.
Althans,... zó zou ik het dan doen
quote:Ik heb jaren bij een grote vijver gewoond.
Op zaterdag 5 april 2003 00:24 schreef LG_Diablo het volgende:[..]
Gewoon ff uitzetten endje verderop. Is zielig man, zo'n beest afmaken. Hij is gewoon geil en wil neuken, zo moet je het zien. En dattie daarbij kabaal maakt, tsja.
Ze schieten jou toch ook niet af als je geil bent?
Mmm, ik als sportvisser ga er desnoods persoonlijk voor zorgen dat je die eend niet afschiet of op enige andere wijze doodmaakt!
Slaap lekker
En die vissers maken nog meer herrie dan die eenden, met die kutmelders op die hengeld.
Ik opteer om 'eend' door 'sportvisser' te vervangen in de topictitel
Je besluit naar aanleiding van een vreselijke ruzie met de dieren een groot orgaan op te richten waar disputen uitgepraat kunnen worden.
Je belooft dat de reiger alleen de vis mag opeten indien de meerderheid van de dieren instemt. Je zorgt dat iedereen zijn best doet en slaat een verzoek van alle dieren om de vijver schoon te houden af.
Als na jaren gelul de eens nog steeds niet uit zichzelf opstart huur je een paar ratten in en ga je samen met die rat steentjes gooien in de vijver in de hoop dat de vissen de eend opeten.
quote:En dat ga je haar ook niet vragen
Op zaterdag 5 april 2003 00:24 schreef sizzler het volgende:[..]
Wil Brechtje niet een eend als huisdier? Leuk beestje hoor.
je moet alleen 's nachts zijn snavel dichttapen
quote:Ik heb nog zo'n 65 kilo in de aanbieding.
Op zaterdag 5 april 2003 00:24 schreef jogy het volgende:[..]
Ow, maar schoonmoedervlees is niet zo makkelijk te verkrijgen in Nederland, probeer Polen daar maar voor
.
quote:Kwaak jij ook de hele buurt bij elkaar midden in de nacht om tot 4 uur?
Op zaterdag 5 april 2003 00:24 schreef LG_Diablo het volgende:[..]
Gewoon ff uitzetten endje verderop. Is zielig man, zo'n beest afmaken. Hij is gewoon geil en wil neuken, zo moet je het zien. En dattie daarbij kabaal maakt, tsja.
Ze schieten jou toch ook niet af als je geil bent?
Slaap lekker
Dan vindt ik het logisch dat de politie wel een aantal keer bij je aan de deur is geweest, en gezien dat een eend minder burgerrechten heeft dan een persoon...
..
[Dit bericht is gewijzigd door jogy op 05-04-2003 00:31]
quote:
Op zaterdag 5 april 2003 00:25 schreef mvt het volgende:
JE Kan het natuurlijk ook op de VS manier doen.Je besluit naar aanleiding van een vreselijke ruzie met de dieren een groot orgaan op te richten waar disputen uitgepraat kunnen worden.
Je belooft dat de reiger alleen de vis mag opeten indien de meerderheid van de dieren instemt. Je zorgt dat iedereen zijn best doet en slaat een verzoek van alle dieren om de vijver schoon te houden af.
Als na jaren gelul de eens nog steeds niet uit zichzelf opstart huur je een paar ratten in en ga je samen met die rat steentjes gooien in de vijver in de hoop dat de vissen de eend opeten.En de eend aanklagen voor overlast en het verstoren van je nachtrust
quote:leer hem hondekoekjes eten en zeg dat het een tekkel is
quote:Tekkel
Op zaterdag 5 april 2003 00:27 schreef mvt het volgende:[..]
leer hem hondekoekjes eten en zeg dat het een tekkel is
Sizzler, heb je toevallig geen tekkel over?
quote:uh, tsja
Op zaterdag 5 april 2003 00:26 schreef jogy het volgende:[..]
Kwaak jij ook de hele buurt bij elkaar midden in de nacht om tot 4 uur?
Dan vindt ik het logisch dat de politie wel een aantal keer bij je aan de deur is geweest, en gezien dat een eend minder burgerrechten heeft dan een persoon...
..
Gooi die eend anders bij ons in de tuin neer, voor in de vijver!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |