abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 11 april 2003 @ 11:08:35 #151
22065 Zooi
Onwijs trotse papa
pi_9715051
quote:
Op vrijdag 11 april 2003 10:47 schreef Chocobo het volgende:
Korte samenvatting review Golden Sun 2

Presentation
If you're looking for an overhaul of the Golden Sun series, stop. It's an extension of the original in storyline, with only a few new elements added to the design. 8.0

Graphics
Just like the original, Camelot really wows with elaborate special effects that push the GBA hardware extremely well. The overworld tiles are rendered brilliantly, too. 10.0

Sound
Though the sequel borrows from the original's library of tunes, you're still not going to find a game that can beat this one when it comes to an epic soundtrack. 10.0

Gameplay
Same issues that occured in the first one, wordy dialog, yes/no questions that go nowhere, and random battle elements are still here. But other than that, great stuff. 9.0

Lasting Appeal
The quest is even longer than the first, and also features the same two player link cable battles. 9.0

OVERALL SCORE (not an average) 9.0

Top dus

Absoluut koopvoer dus!
[url=http://thomas.vanderhulst.nl]Thomas[/url]
  vrijdag 11 april 2003 @ 11:08:48 #152
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_9715055
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_9715518
Vanmiddag ga ik de mijne halen , als ze er nog een grijze hebben
  vrijdag 11 april 2003 @ 11:47:43 #154
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_9715757
quote:
Op vrijdag 11 april 2003 11:36 schreef Lexie het volgende:
Vanmiddag ga ik de mijne halen , als ze er nog een grijze hebben
Zilveren bedoel je ? Succes....... ben letterlijk sinds de release al bezig er 1 te vinden !
pi_9716068
Ik heb er gelijk al 1 gevonden, en jawel, de zilveren Woon niet in zo'n grote stad
  vrijdag 11 april 2003 @ 12:38:48 #156
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_9716713
quote:
Op vrijdag 11 april 2003 12:00 schreef Tobiel het volgende:
Ik heb er gelijk al 1 gevonden, en jawel, de zilveren Woon niet in zo'n grote stad
Godver maar ik gun het je wel
pi_9716808
Ik hoor trouwens ook steeds meer verhalen over de verf op die zilveren GBA SP die los laat Ik heb zelf nog nergens last van, maar je hoort er meer en meer mensen over klagen. Ik ben er dan ook erg zuinig op natuurlijk

Uhm, welke GBA game zal ik gaan halen vandaag? Ik heb nu Zelda, Metroid Fusion, en Street Fighter Alpha 2. Alle uitgespeeld, ik moet even iets hebben wat een hoog replay gehalte heeft. Kuru Kuru Kururin voor 15 euro misschien? Iemand tips?

vrijdag 11 april 2003 @ 13:02:39 #158
28565 CreatinE
100% zuivere...
pi_9717117
quote:
Op vrijdag 11 april 2003 12:44 schreef Tobiel het volgende:
... Uhm, welke GBA game zal ik gaan halen vandaag? Ik heb nu Zelda, Metroid Fusion, en Street Fighter Alpha 2. Alle uitgespeeld, ik moet even iets hebben wat een hoog replay gehalte heeft. Kuru Kuru Kururin voor 15 euro misschien? Iemand tips?
Yup, ChuChu Rocket, voor 15 euro bij de E-Plaza gehaald, origineel was op de Dreamcast, en de GBA versie heeft 2600 levels (!!!), 100 van de makers zelf en 2500 user created levels. Is egt toppie, ben je wel ff heeeeel lang zoet mee
En F-Zero, bij de Media Markt, voor 14,99, ook een prikkie, evenals Kuru Kuru Kururin ook 14,99 daar bij MM.

Hoop dat ik je wat goede ideeen heb gegeven

Fitnessen is fysiek en vooral sociaal verantwoord
pi_9717292
Ik koop ze gewoon alle 3 Later vanmiddag maar even de stad in

Dank voor je tips

pi_9717907
quote:
Op vrijdag 11 april 2003 10:47 schreef Chocobo het volgende:
Korte samenvatting review Golden Sun 2

Gameplay
Same issues that occured in the first one, wordy dialog, yes/no questions that go nowhere, and random battle elements are still here. But other than that, great stuff. 9.0

Tsja, het zou niet zo erg zijn dat er veel tekst in zat, als het maar ergens over ging! Dus niet: "Ik ben Piet, ik ben de houthakker (er staan inderdaad drie boomstronkjes om z'n huis die helaas nooit gebruikt worden) en we krijgen veel aanvallen uit het noorden, daar is de enge Donkere Grot en als je ons kunt helpen dan zou dat fantastisch zijn! Help je ons?" en dan een J/N vraag die er niets toe doet. Hoe dan wel? Speel Ultima 6 t/m 8 en je weet het, alhoewel dat weer een beetje overkill is... Minder personages, maar ze hebben allemaal een karakter, een mening, een familie, ze staan niet de hele dag op 1 plek maar in hun winkel of in hun bed of in de kroeg, soms een dubbele agenda, sommige liegen subtiel, ze zijn niet alleenmaar aanwezig om je de goede kant uit te wijzen en ze zijn vooral redelijk geloofwaardig. Nope, Japanse "RPG"s zijn ook niet aan mij besteed.

En random battles...

edit: ff on topic: ik kan dus niet begrijpen dat ze Golden Sun zo'n hoog cijfer geven!

pi_9717964
Goldun Sun ja wat moet ik er over zeggen.. Je moet je gewoon door het begin (met superveel text) heen bijten. En dan is alles wel ok, maar ik hou niet zo van RPG. Maar voor mensen die dat wel geweldig vinden een aanradertje
  vrijdag 11 april 2003 @ 14:04:55 #162
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_9718270
quote:
Op vrijdag 11 april 2003 13:42 schreef tsuihark het volgende:

[..]

Tsja, het zou niet zo erg zijn dat er veel tekst in zat, als het maar ergens over ging! Dus niet: "Ik ben Piet, ik ben de houthakker (er staan inderdaad drie boomstronkjes om z'n huis die helaas nooit gebruikt worden) en we krijgen veel aanvallen uit het noorden, daar is de enge Donkere Grot en als je ons kunt helpen dan zou dat fantastisch zijn! Help je ons?" en dan een J/N vraag die er niets toe doet. Hoe dan wel? Speel Ultima 6 t/m 8 en je weet het, alhoewel dat weer een beetje overkill is... Minder personages, maar ze hebben allemaal een karakter, een mening, een familie, ze staan niet de hele dag op 1 plek maar in hun winkel of in hun bed of in de kroeg, soms een dubbele agenda, sommige liegen subtiel, ze zijn niet alleenmaar aanwezig om je de goede kant uit te wijzen en ze zijn vooral redelijk geloofwaardig. Nope, Japanse "RPG"s zijn ook niet aan mij besteed.

En random battles...

edit: ff on topic: ik kan dus niet begrijpen dat ze Golden Sun zo'n hoog cijfer geven!

Whoehahahahaha,.. prachtig geformuleerd

Ben het alleen niet met je eens. RPG's zijn voor mij echt hemelse games Maar het was wel cool om te lezen

pi_9718304
Misschien is dit wel leuk, een review van de GBA spelletjes die ik heb:

De minste:
6. Super Dodge Ball Advance. Tsja, hij was goedkoop enzo. Nou heb ik alleen al een stuk of 10 wedstrijden gespeeld en allemaal gewonnen, saai! Binnenkort maar eens de moeilijkheidsgraad opkrikken.

5. Super Mario Advance. Niet mijn spel, teveel net van platformpjes afglijden en een stuk overnieuw moeten doen.

4. Sheep. De eerste 10, 20 levels zijn harstikke leuk, maar die schapen zijn zo onhandelbaar dat je bijna niet kunt voorkomen dat ze zichzelf in allerlei gaten, vuren en martelmachines gaan smijten!

3. Advance Wars. Goed spel, zit alleen bij een lastig level en heb niet zo'n zin om er weer aan te beginnen. Cool dat er een level editor enzo in zit!

2. Castlevania. Een platformspel waarbij ik het niet irritant vind om soms terug te lopen! Dat komt niet vaak voor... Muziek die blijft hangen, niet frustrerend moeilijk en harstikke mooi.

1. Megaman Battle Network. Okee, een paar posts terug zat ik Japanse RPG's nog af te zeiken, en dit is er eentje. Gelukkig weinig tekst, en veel (random! aaargh!) gevechten om de aandacht af te leiden. Die gevechten zijn trouwens vrij origineel en vervelen na het duizendste gevecht nog niet.

pi_9718381
Koop Zelda en Metroid Fusion Vooral Zelda, god daar ben ik zo verliefd op Ik ga het niet onderbouwen, speel het gewoon maar eens
pi_9718520
quote:
Op vrijdag 11 april 2003 14:11 schreef Tobiel het volgende:
Koop Zelda en Metroid Fusion Vooral Zelda, god daar ben ik zo verliefd op Ik ga het niet onderbouwen, speel het gewoon maar eens
Metroid Fusion ga ik eerst kopen omdat ik in de metroid sfeer zit door metroid prime dus en daarna haal ik zelda wel eens. Als ie afgeprijst is
pi_9718542
Mooi zo, dan kenne we 4 swords spelen
pi_9718756
quote:
Op vrijdag 11 april 2003 14:21 schreef Tobiel het volgende:
Mooi zo, dan kenne we 4 swords spelen
Vind het jammer dat je niet met zeg maar BOTS kunt spelen..
pi_9718913
quote:
Op vrijdag 11 april 2003 14:33 schreef ShadoW17 het volgende:

[..]

Vind het jammer dat je niet met zeg maar BOTS kunt spelen..

Hmm, het is echt teamwork he? Ik enk niet dat de computer slim genoeg zou zijn om te doen wat jij hem wilt laten doen. Je moet echt communiceren, dus ik denk dat een AI in 4 swords eigenlijk onmogelijk is. Toch is het wel jammer dat je meerdere dingen moet missen, als je niemand kent die ook 4 swords heeft. Zoals nu heb ik dus echt zin om 4 swords te spelen, maar het is gewoon onmogelijk, omdat er niemand in de buurt is die ik ken met Zelda, ze kopen allemaal andere spellen
pi_9719200
Mensen ik heb hier nog een Japans spel liggen en wil hem misschien verkopen (hangt ervanaf hoeveel er voor geboden wordt).

Het gaat om het spel : Momtaro's Festival

Wie biedt hier een leuk prijsje voor? Of ruilen tegen iets

ps. Het is helemaal compleet, doosje en handleidingen in perfecte staat en nog bijna nooit gespeeld dus eigenlijk gewoon gloednieuw.
Het is een RPG met veel minigames. Het is dus echt voor de liefhebbers

[Dit bericht is gewijzigd door ShadoW17 op 11-04-2003 15:05]

pi_9719299
Japans Wat is het voor soort spel?
pi_9720822
quote:
Op vrijdag 11 april 2003 11:47 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Zilveren bedoel je ? Succes....... ben letterlijk sinds de release al bezig er 1 te vinden !

Zilveren dus, in mijn enthousiasme typte ik grijze . Ik heb er eentje gekocht bij de Free record shop op het station in Nijmegen, was volgens mij de laatste die ze hadden .
Bij de e-plaza in Maastricht zag ik nog een stuk of 5 doosjes staan, dus ik denk dat ze er ook nog zoveel hebben (grijze) .

Wel nergens Golden Sun kunnen vinden ( Wel bij Dixons, voor 50 euro ), dus ik heb maar Castlevania gekocht voor 20 euro . En meteen een koptelefoonadapter gekocht voor in de trein .

pi_9721067
quote:
Op vrijdag 11 april 2003 16:04 schreef Lexie het volgende:

[..]
Zilveren dus, in mijn enthousiasme typte ik grijze .
[...]
dus ik denk dat ze er ook nog zoveel hebben (grijze) .

Bahaha, je doet het weer Ik kan het me wel voorstellen hoor, had ik ook toen ik hem net kreeg
pi_9721082
quote:
Op vrijdag 11 april 2003 16:14 schreef Tobiel het volgende:

[..]

Bahaha, je doet het weer Ik kan het me wel voorstellen hoor, had ik ook toen ik hem net kreeg

*Petst zichzelf*

pi_9721267
Uhm, anyway, je zegt dat je Castlevania gehaald hebt. Kun je misschien jouw mening over deze game hier even plaatsen? Ik hoor zoveel verschillende dingen, en misschien als jij er positief over bent dat ik hem ook even ophaal, aangezien hij maar 20 euro is
pi_9721306
quote:
Op vrijdag 11 april 2003 16:23 schreef Tobiel het volgende:
Uhm, anyway, je zegt dat je Castlevania gehaald hebt. Kun je misschien jouw mening over deze game hier even plaatsen? Ik hoor zoveel verschillende dingen, en misschien als jij er positief over bent dat ik hem ook even ophaal, aangezien hij maar 20 euro is
Eerst maar eens gamen, over een paar daagjes geef ik mijn mening wel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')