Is een beetje flauw. Ik doelde vooral op het streven naar perfectie en het zoveel mogelijk uitbannen van toevalsfactoren. In die werkwijze zijn Boot en Van Gaal redelijk gelijk.quote:Op donderdag 27 mei 2004 23:39 schreef FritsVanEgters het volgende:
Niet schelden a.u.b
Dan liever Cruijff (de coach/analist)
Oké, best flauw. Maar Ton Boot is wel veel constanter qua prestaties, een grotere liefhebber (gaat maar door) en veel meer bescheiden en sympathieker. Ik heb hem véél hoger zitten dan Van Gaal.quote:Op donderdag 27 mei 2004 23:47 schreef keeper het volgende:
Is een beetje flauw. Ik doelde vooral op het streven naar perfectie en het zoveel mogelijk uitbannen van toevalsfactoren. In die werkwijze zijn Boot en Van Gaal redelijk gelijk.
TON BOOTquote:Op vrijdag 28 mei 2004 11:10 schreef RedGuy het volgende:
Laatst bij een wedstrijd wilde Boot even een sigaretje roken, maar dat moest buiten.
Maar toen hij klaar was werd hij tegengehouden door een klerenkast bij de deur, moet je niet bij Boot doen. Werd dan ook een handgemeen.
Boot is ook de enige die daar recht op heeft.
haha gelukkig wel, het was namelijk nogal een slordige typo.quote:Op zondag 27 juni 2004 18:01 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik ga ook kijken, hij heeft een uitgesproken mening en veel verstand van teamsport
gelukkig zag je die spelfout zelf![]()
Zwaar teleurstellend, maar dat kwam voornamelijk omdat Villa BVD een onwijs shit programma is. Ton Boot kwam amper aan het woord en als hij dan eindelijk aan het woord was zaten er een stel hooligans doorheen te schreeuwen.quote:Op maandag 28 juni 2004 12:59 schreef mitt het volgende:
En?
Barend vroeg "Wat als ze weigeren?" en toen zei Boot dat ze dat waarschijnlijk niet zouden doen/durven. Op basis van de vertrouwensrelatie tussen coach en speler zouden ze het doen.quote:Op maandag 28 juni 2004 12:59 schreef mitt het volgende:
Ik hoorde wel iets over dat hij de mensen zou aanwijzen voor de penalties.. Barend daarop: en als ze niet willen? Boot: ze moeten wel
Zou dus nooit kunnen bij het Nederlands elftal
En als ik eerlijk ben zit daar zeker wel een kern van waarheid in.quote:Op maandag 28 juni 2004 17:18 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Barend vroeg "Wat als ze weigeren?" en toen zei Boot dat ze dat waarschijnlijk niet zouden doen/durven. Op basis van de vertrouwensrelatie tussen coach en speler zouden ze het doen.
"De coach gelooft dat ik het kan, dus ik kan het."
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |