abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 augustus 2003 @ 11:05:59 #101
62227 master_pils
Het leven is verrukkelijk!
pi_12252597
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2003 17:32 schreef _just_me_ het volgende:

[..]

die kans zal er dan best inzitten ja! Hoelaat vliegen jullie?

Wij vliegen errug vroeg. 's morgens om 5.10. Maar dan zijn we daar lekker op tijd om op het strand te gaan liggen, en verder slapen
Sta op en loop!!!!
pi_12261072
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 11:05 schreef master_pils het volgende:

[..]

Wij vliegen errug vroeg. 's morgens om 5.10. Maar dan zijn we daar lekker op tijd om op het strand te gaan liggen, en verder slapen

is juist wel lekker vroeg vliegen, op het strand kan je ook best slapen. wij vliegen om 6.20 vind dat echt wel relaxt! naja misschien tot over 4 dagen.
  † In Memoriam † woensdag 6 augustus 2003 @ 17:22:07 #103
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_12261254
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 17:10 schreef _just_me_ het volgende:

[..]

is juist wel lekker vroeg vliegen, op het strand kan je ook best slapen. wij vliegen om 6.20 vind dat echt wel relaxt! naja misschien tot over 4 dagen.

bijna naamgenoot.. zou je het erg vinden om een andere username aan te nemen? Kan nogal voor wat verwarring zorgen.
ik doe het even op deze manier omdat er geen e-mail adres in je profiel staat.
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  woensdag 6 augustus 2003 @ 17:22:08 #104
44902 R_B
OEHWEE, you are good looking!
pi_12261256
Ben 2 keer in Kos geweest...

Echt super daar!!!!

Site staan nog wat foto's....kwaliteit is niet zo best..echter...

pi_12261317
Ik ben er van 3 - 14 juli geweest, echt geweldig!

http://members.lycos.nl/miesbakker/kos1.html voor foto's

Wij gingen heel vaak naar de Camel Bar. Die proppers waren leuk En voorderest hingen we overal een beetje in de Barstreet. Eén keer in de Fashion geweest, maar daar zaten alleen maar vieze Israëliers

Overdag op Papa's Beach, polonaise lopen, echt suuuuuper!

ovide - Ovide - viOde - videO - video
pi_12261457
Nog meer mensen eigenlijk die er waren rond 3 - 14 juli?
pi_12263323
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 17:22 schreef just me het volgende:

[..]

bijna naamgenoot.. zou je het erg vinden om een andere username aan te nemen? Kan nogal voor wat verwarring zorgen.
ik doe het even op deze manier omdat er geen e-mail adres in je profiel staat.

Had ik al geprobeerd, maar dat lukte niet (ging om een andere reden)Maar post verder nooit hoor. zal misschien nog 1 of 2x voorkomen. Kan er daarna ook geen verwarring meer ontstaan. Dus om nou voor die ene keer me naam te veranderen is beetje overdreven lijkt me.
  † In Memoriam † woensdag 6 augustus 2003 @ 23:39:46 #108
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_12268829
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 19:19 schreef _just_me_ het volgende:

[..]

Had ik al geprobeerd, maar dat lukte niet (ging om een andere reden)Maar post verder nooit hoor. zal misschien nog 1 of 2x voorkomen. Kan er daarna ook geen verwarring meer ontstaan. Dus om nou voor die ene keer me naam te veranderen is beetje overdreven lijkt me.

okido
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_12322422
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 17:31 schreef Miesjemies het volgende:
Nog meer mensen eigenlijk die er waren rond 3 - 14 juli?

ja ik ook, met wat vrienden. waren jullie degene met 11 dezelfde shirtjes aan en namen erop?
  maandag 11 augustus 2003 @ 20:48:46 #110
18772 pos
@@sweet@@
pi_12364527
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 17:22 schreef R_B het volgende:
Ben 2 keer in Kos geweest...

Echt super daar!!!!

Ben nu ook twee keer geweest. Net 2 weken terug en heb erge heimwee naar het luie leventje daar.
Nou ja volgend jaar maar weer.
But maybe I'm crazy?
Maybe you're crazy?
Maybe we're crazy?
Probably!
pi_12367516
Ook ik heb ERRUG genoten, en zeker wel heimwee naar het o zo heerlijke en rustige griekenland
geen stress, geen gezeik, geen afspraken. de belangrijkste vraag van de dag is: wat gaan we eten?
voor de rest, RELAAAAAAAAX
  maandag 11 augustus 2003 @ 23:13:11 #112
18772 pos
@@sweet@@
pi_12368268
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 22:48 schreef Henk1056 het volgende:
Ook ik heb ERRUG genoten, en zeker wel heimwee naar het o zo heerlijke en rustige griekenland
geen stress, geen gezeik, geen afspraken. de belangrijkste vraag van de dag is: wat gaan we eten?
voor de rest, RELAAAAAAAAX
Ik heb nog gelet op jongens met een groen balletje op schiphol maar je niet gezien.
But maybe I'm crazy?
Maybe you're crazy?
Maybe we're crazy?
Probably!
pi_12388887
je stond waarschijnlijk bij n hele andere gate, omdat je op n andere tijd vertrok ?
wij stonden bij uhm ik geloof D, en dan 24 ofzo, bijna helemaal op t einde iig, bijna de verste gate dus op schiphol. ook geen groene balletjes op kos gezien op t lambi strand ofzo ? zo ongeveer iedere dag gelegen. of 3 mafkezen op scooters wou ik zegegn, maar ja die zie je zoveel daar.
btw vrij beperkt die barstreet. vond limit wel leuk, en die NLse bar ernaast. voor de rest, vonden we alle 3 discotheek heaven toch wel het leukst!
pi_12388960
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 16:11 schreef Forza het volgende:

[..]

ja ik ook, met wat vrienden. waren jullie degene met 11 dezelfde shirtjes aan en namen erop?

Witte spaghettibandtruitjes met onze naam achterop... en foto's zijn te zien op http://members.lycos.nl/miesbakker/kos1.html
pi_12424056
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 20:22 schreef Henk1056 het volgende:
je stond waarschijnlijk bij n hele andere gate, omdat je op n andere tijd vertrok ?
Idd ik vertrok van de G-pier, dus niet in de buurt van de D.
Wij hebben ook echt een heerlijke vakantie gehad en zijn van plan volgend jaar weer te gaan, alleen dan langer
But maybe I'm crazy?
Maybe you're crazy?
Maybe we're crazy?
Probably!
  zaterdag 16 augustus 2003 @ 17:20:41 #116
29640 sweaty
Miss lipstick
pi_12481867
ben zelf 2 keer naar kos geweest. De 2e keer omdat ik dacht dat ik nog lang niet alles gezien had (wel dus!!). Kos is een mooi eiland, maar ik vind het best duur. Tips: als je een fiets wilt huren (het is dan ook een fietseiland) doe dat niet in een winkelstraatje, maar een afgelegen zijstraatje, scheelt je zeker de helft van de prijs. Luister ook niet naar griekse mannen over dat je daar of daar heen moet, en dat het bij die maar zo duur is enzo bla bla bla, het is alleen maar vriendjespolitiek (spreek uit ervaring!) Frisdrank is ontzetend duur , dus ik zou of aanmaaklimonade kopen of lekker water natuurlijk. Ga niet naar die kleine supermarktjes je betaald zeker het dubbele dan in een grotere supermarkt waar de echte grieken al hun boodschappen halen (een soort nederlandse aldi), veel keus en niet duur, weet alleen niet meer hoe die straat heet, maar als je gaat fietsen of een scooter huren of iets dergelijks zie je vanzelf blauwe borden langs de weg en die leiden je naar die supermarkt. Oh ja, als je hoort over een waterbron die je gezien MOET hebben.....ONZIN, mijn vriendin en ik hebben er zeker 4 uur over gedaan om er te komen met de fiets (in die brandende hitte en alleen maar bergen), dan moet je nog een mega lange afdaling en als je dan uiteindelijk bij de o zo geweldige bron aankomt......het is echt helemaal niks, mega klein zo'n klein kinderzwembadje zeg maar, het zou wel helende krachten hebben en je mag er in gaan zitten , maar om nou die hele weg af te leggen voor zoiets...nee ik nooit meer! Uitgaansleven is wel heel gezellig en leuk. Hoop niet dat je blond bent, zijn de grieken dol op, je wordt helemaal gek van dat gehuppel achter je aan (wel goed voor je ego natuurlijk)
pi_12484077
Ik ga ook naar KOS de 24ste om precies te zijn.

Ik hoorde dat je met de boot naar allemaal eilandjes kan maar welke zijn aan te raden
En een Jeep safari is dat nog aan te raden of is dat echt stof hapen.

As far back as I can remember, I always wanted to be a gangster.
  zondag 17 augustus 2003 @ 10:40:50 #118
29640 sweaty
Miss lipstick
pi_12495272
och ja dat was ik helemaal vergeten te zeggen. De jeepsafari is echt super. Je gaat met meestal 4 personen in een open jeep en eentje daarvan mag zelf rijden (je moet overigens 23 jaar zijn en je rijbewijs hebben natuurlijk). Je gaat dus met een hele lange rij jeeps door plekken en plaatsjes heen waar je normaal niet komt, ook nog langs een heel mooi strand...ik vond het echt de moeite waard. Tip: trek oude kleren aan je kan behoorlijk vies en stoffig worden, maar ja dat heeft ook wel weer wat toch?
pi_12499557
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2003 17:20 schreef sweaty het volgende:
.Oh ja, als je hoort over een waterbron die je gezien MOET hebben.....ONZIN, mijn vriendin en ik hebben er zeker 4 uur over gedaan om er te komen met de fiets (in die brandende hitte en alleen maar bergen), dan moet je nog een mega lange afdaling en als je dan uiteindelijk bij de o zo geweldige bron aankomt......het is echt helemaal niks, mega klein zo'n klein kinderzwembadje zeg maar, het zou wel helende krachten hebben en je mag er in gaan zitten , maar om nou die hele weg af te leggen voor zoiets...nee ik nooit meer!
dat ondervonden wij ook !
we zijn er ook ingetrapt.
gelukkig gingen we met de taxi en terug met bus
Op een doordeweekse zaterdagmiddag......
pi_12514736
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2003 17:20 schreef sweaty het volgende:
ben zelf 2 keer naar kos geweest. De 2e keer omdat ik dacht dat ik nog lang niet alles gezien had (wel dus!!). Kos is een mooi eiland, maar ik vind het best duur. Tips: als je een fiets wilt huren (het is dan ook een fietseiland) doe dat niet in een winkelstraatje, maar een afgelegen zijstraatje, scheelt je zeker de helft van de prijs. Luister ook niet naar griekse mannen over dat je daar of daar heen moet, en dat het bij die maar zo duur is enzo bla bla bla, het is alleen maar vriendjespolitiek (spreek uit ervaring!) Frisdrank is ontzetend duur , dus ik zou of aanmaaklimonade kopen of lekker water natuurlijk. Ga niet naar die kleine supermarktjes je betaald zeker het dubbele dan in een grotere supermarkt waar de echte grieken al hun boodschappen halen (een soort nederlandse aldi), veel keus en niet duur, weet alleen niet meer hoe die straat heet, maar als je gaat fietsen of een scooter huren of iets dergelijks zie je vanzelf blauwe borden langs de weg en die leiden je naar die supermarkt. Oh ja, als je hoort over een waterbron die je gezien MOET hebben.....ONZIN, mijn vriendin en ik hebben er zeker 4 uur over gedaan om er te komen met de fiets (in die brandende hitte en alleen maar bergen), dan moet je nog een mega lange afdaling en als je dan uiteindelijk bij de o zo geweldige bron aankomt......het is echt helemaal niks, mega klein zo'n klein kinderzwembadje zeg maar, het zou wel helende krachten hebben en je mag er in gaan zitten , maar om nou die hele weg af te leggen voor zoiets...nee ik nooit meer! Uitgaansleven is wel heel gezellig en leuk. Hoop niet dat je blond bent, zijn de grieken dol op, je wordt helemaal gek van dat gehuppel achter je aan (wel goed voor je ego natuurlijk)
de supermarkt: weet de naam niet, maar het is een grote blauwe letter "B"
idd goedkoper.haalden wij ook meestal de boodschappen. zit op de weg naar het lambi strand. als je op het dolfijnenplein staat, en je neemt de weg langs disco fashion, dan alsmaar rechtdoor en dan aan je rechterhand. je moet er alleen beetje kruislings zien te komen want het gedeelte tot aan het kruispunt is éénrichtingsverkeer.

warmwaterbronnen: mooi, dan heb ik iig nix gemist

dinsdag 19 augustus 2003 @ 17:25:26 #121
18772 pos
@@sweet@@
pi_12555036
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 01:59 schreef Henk1056 het volgende:

warmwaterbronnen: mooi, dan heb ik iig nix gemist

Gelukkig, wij waren er ook bijna heen gegaan
But maybe I'm crazy?
Maybe you're crazy?
Maybe we're crazy?
Probably!
pi_12571280
ben er ook geweest, van 4 augustus tot 18 augustus, was wel leuk maar om nou te zeggen ik ga zeker volgend jaar terug dacht het niet he, je hebt kos wel gezien in 2 weken.

Het eten: gevarieerd gegeten, wat een echte aanrader is, ga bij woodstock eten en wel borito's (mexicaans) ik heb het 3 keer gehad daar en het kost je 8 euro maar dan ben je ook wel echt vol he. Dus das mooi meegenomen.

Excursies: heb er 3 gedaan, piratentocht, duiken en naar bodrum, Nou wat ik het leukste vond was het duiken, zie je weer eens wat anders. Over de piratentocht...(vraag me af waarom het zo heet maar goed) je gaat naar 3 eilandjes + bbq en je kunt wat snorkelen.

Winkeltjes: Genoeg winkeltjes, maar prijzen zijn eigenlijk net zoals hier. Dus je bent wel wat kwijt als je wat wil kopen.

Drinken: Tja als je 4 euro niet duur vind voor een heineken of iets dergelijks dan zit je op kos goed, zelfs in de Fashion was het 6 euro.... nou ik zeg je dan drink je rustig hoor als je voor 6 euro een biertje pakt.

Hotel: Imperial daar zat ik, veel zweden en scandinaviers, was wel gezellig hotel, alleen de eerste dag kwamen we aan werder we verdomme in een kamner geduwd wat niet onze kamer was,. wij vet schelden, zeiden ze is maar voor 2 dagen... Nou ik heb er een dag gezeten en heb een kluis gratis gekregen en airco voor de rest van de vakantie.... (eigenlijk was de kamer perfect)

Al met al.... als ik kos een punt moet geven... een 7,5

Volgend jaar word het turkije of iets heel anders... we denken aan Thailand.

Skampi is my nickname so......
  donderdag 21 augustus 2003 @ 20:37:54 #123
62227 master_pils
Het leven is verrukkelijk!
pi_12612839
Mensen, helaas al weer terug in het wat warmer kikkerlandje dan normaal. Prima vermaakt op Kos. En wat zijn die Scandi's voor foute types zeg. Of dat moet mode worden binnen nu en 2 jaar in Nederland.
Erg goed mijn best gedaan om failliet te gaan, net niet gelukt. Maar het had daar zeker gekunt, € 6,- voor een biertje in de Fashion. Alsof het niks was. Volgend misschien weer maar dan 12 daagjes, want 8 zijn er te kort. Laterzzz
Sta op en loop!!!!
  zaterdag 23 augustus 2003 @ 09:58:11 #124
18772 pos
@@sweet@@
pi_12651083

But maybe I'm crazy?
Maybe you're crazy?
Maybe we're crazy?
Probably!
  zondag 24 augustus 2003 @ 20:01:26 #125
28387 AlsoStarring
Vrouw van Co Starring!!