abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11743072
quote:
Op zondag 13 juli 2003 09:38 schreef AlsoStarring het volgende:
Ik ga over een week proberen een last minute vlucht te boeken naar Kos
Succes!

Ik heb gisteren (half voor de gein) gekeken voor een last minute naar Kos, maar er was bijna niets te vinden en als er al iets was, was het schreeuwend duur...

pi_11761594
Deze pagina kwam ik toevallig tegen bij het surfen. Misschien iets voor de last minute mensen die naar Kos willen:

http://goedkope-chartervluchten.nl/?top10.html

pi_11778943
Jaaaaa dit is me laatste werkdag, en donderdagovhtend is het zover :-):-):-)
...::: MiGhTy MiKe :::....
pi_11790254
quote:
Op dinsdag 15 juli 2003 08:39 schreef MightyMike het volgende:
Beterrrr!! lekker weertje daar nu..
Ik moet nog wachten tot 3 augustus
  dinsdag 15 juli 2003 @ 17:35:09 #80
18772 pos
@@sweet@@
pi_11790547
quote:
Op dinsdag 15 juli 2003 08:39 schreef MightyMike het volgende:
Lekker hoor, ik nog drie werken, vertrek zondag 5.10 uur.
But maybe I'm crazy?
Maybe you're crazy?
Maybe we're crazy?
Probably!
  dinsdag 15 juli 2003 @ 17:36:34 #81
18772 pos
@@sweet@@
pi_11790576
quote:
Op donderdag 10 juli 2003 22:33 schreef rubinio het volgende:
ben net vandaag terug gekomen uit Kos stad.
Hoe was het weer? Hoeveel graden denk je?
But maybe I'm crazy?
Maybe you're crazy?
Maybe we're crazy?
Probably!
pi_11816376
Nog twee weken, het schiet al op.
pi_11816476
Heerlijk Kos... Ik zou ook wel weer terug willen... Ben vorig jaar twee weken naar Kos stad geweest. Super lekker weer en leuk uitgaan
  woensdag 16 juli 2003 @ 20:19:46 #84
18772 pos
@@sweet@@
pi_11817845
Nog 3 dagen, lalalala
But maybe I'm crazy?
Maybe you're crazy?
Maybe we're crazy?
Probably!
pi_11825144
Zondagochtend 6.05u, vol gas de lucht in richting KOS
pi_11840267
Ik ben een paar dagen geleden teruggekomen uit Kos en ik vond het eerlijk gezegd tering warrrrm een dag was het 40 graden zei de reisgids , en we hadden helemaal geen airco in appartamenten Athina dus ik heb ook een nacht buiten geslapen. Een negatieve ervaring was :vlakbij mike's fietsenverhuur heb je een eettentje de pizza is daar wel lekker maar de lasagne is niet te vreten , voor de rest was het duiken wel leuk we hadden langs de haven gewoon een boot gezocht waarmee je kon duiken want hier werd geen excursie van aangeboden , het waaide die dag wel hard iedereen liep te kotsen we hadden eigenlijk voor de dag ervoor geboekt alleen toen gingen ze niet omdat het te hard waaide.
Nog een andere boottocht gedaan die werd aangeraden door de reisleider was ook erg leuk . de rest geen excursies gedaan want het was echt veelste warm.
Beetje aan het zwembad gelegen en elke avond zuipen , Chill
  vrijdag 18 juli 2003 @ 16:44:14 #87
18772 pos
@@sweet@@
pi_11862792
quote:
Op donderdag 17 juli 2003 00:36 schreef Henk1056 het volgende:
Zondagochtend 6.05u, vol gas de lucht in richting KOS
Zie ik je daar wel Henk, ik vlieg zondag om 5.10
But maybe I'm crazy?
Maybe you're crazy?
Maybe we're crazy?
Probably!
  zaterdag 19 juli 2003 @ 12:29:26 #88
28387 AlsoStarring
Vrouw van Co Starring!!
pi_11875642
Mijn vriend belt net en we gaan waarschijnlijk over een weekje naar Kos.
Ik hoop het zo
pi_11875963
ik ben volgens mij ook in apartement oscar geweest, en dat ligt toch niet helemaal in kos stad, met de auto is het ongeveer 10 minuten rijden voordat je in het centrum bent...

dingen die je zeker moet doen:

ga naar de thermen, zwavelbronnen is wel een flinke afdaling / beklimming maar het is zeker de moeite waard. Water van pakweg 40 graden op het strand! Ruikt er wel naar rotte eieren, maar is heel goed voor de huid...

doe de lazy day cruise, is echt schitterend. Je kunt snorkelen in het meest blauwe water van Griekenland, zwemmen met de vissen. Ten slotte nog een heerlijke bbq. Als je aan komt varen lijkt het net alsof je in The Beach bent beland. Je vaart trouwens op een van de oudste boten van griekenland, bladiebla.

Ga naar paradise beach. Je kunt daar een paar honderd meter het water inlopen. Het water is daar super helder. Je hebt parelwit strand. En het ligt lekker beschut tussen de bergen dus je hebt niet echt last van de wind. Nadeel: er zijn meer mensen die het daar ontdekt hebben, dus het is er best wel druk. Je kunt er ook jet skieen en parazeilen.

Kos Stad heeft een paar zeer goede restaurants, die zeker niet onderdoen voor restaurants in Nice of Cannes. Ook de rest van het dorp is heel mooi, oud, maar wel erg touristisch ingesteld.

Huur een auto, het is echt de moeite waard om het eiland rond te rijden! De wegen op Kos zijn best goed.

Kijk uit voor namaak, bijna alle kleding winkels in Kos verkopen merkkleding tegen hele lage prijzen 5 euro voor DKNY zonnebrillen ed. en 10 euro voor een verpakking van Tommy Sport. Der zit meestal gewoon zeewater in ipv een luchtje. Maar ook de duurdere dingen zijn niet echt vaak echt.

Mousaka is best lekker, maar niet als je het de hele week eet. Helaas is de Griekse keuken op Kos niet echt uitgebreid en wil het wel eens voorkomen dat je iedere keer dezelfde gerechten ziet.

Doe me een lol, bestel _nergens_ patat met een schnitzel, aangezien Kos net zo'n Nederlandse enclave is als Salou houden de restaurants er rekening mee dat die kieskeurige Nederlanders nix lusten. Je bent op Kos en eet dan ook iets wat daar uit de buurt komt, als je patat wilt hebben ga je maar naar de Burger King op Schiphol als je terug bent.

Als je moet wachten op je vliegtuig terug kun je gaan shoppen in de tax free area op het vliegveld, het is er niet zo groot als op Schiphol, maar de gangbare produkten kun je er wel krijgen.

Douane kennen ze er amper, als je aankomt kun je vrijwel direct je koffer ophalen en 10 meter later sta je buiten. Er is dus absoluut geen controle. Bij vertrek worden je spullen wel 2x door een scanner gehaald, maar die mensen daarachter zijn meestal drukker met zichzelf bezig dan met de monitor.

Laatste tip: De politie op Kos is niet zo tolerant als hier in Nederland. Ga dus ook geen gekke dingen doen. Wat ook ten strengste verboden is, is het maken van foto's op en rond het vliegveld.

Bij Disneykand sluit alles, behalve de souvenirwinkels
pi_11877832
quote:
Op vrijdag 18 juli 2003 16:44 schreef pos het volgende:

[..]

Zie ik je daar wel Henk, ik vlieg zondag om 5.10

ben rond half 3 3u op schiphol
als je 3 jongens ziet voetballen met un groen klein balletje dan zit ik erbij spreek me ff aan als je me ziet
  zaterdag 19 juli 2003 @ 19:22:29 #91
18772 pos
@@sweet@@
pi_11880844
quote:
Op zaterdag 19 juli 2003 15:35 schreef Henk1056 het volgende:

[..]

ben rond half 3 3u op schiphol
als je 3 jongens ziet voetballen met un groen klein balletje dan zit ik erbij spreek me ff aan als je me ziet

Is goed, doe ik zeker Henk enne mocht ik je niet zien, een hele leuke
vakantie
But maybe I'm crazy?
Maybe you're crazy?
Maybe we're crazy?
Probably!
pi_11881730
quote:
Op zaterdag 19 juli 2003 19:22 schreef pos het volgende:

[..]

Is goed, doe ik zeker Henk enne mocht ik je niet zien, een hele leuke
vakantie

same 2 u
pi_11923328
Ik overweeg om in augustus naar Kos te gaan, maar hoe zit het met het weer? Het lijkt me daar loeiheet dan, of is het wel te doen? Ik wil niet iedere dag naar het strand...
pi_11946284
ik ga met een vriendin 10 augustus voor 8 dagen naar Kos-stad. weet iemand hoe het zit met de drukte dan? ik dacht dat het nog in het hoogseizoen viel, maar kan het ook mis hebben?
heeft er iemand nog ervaringen met appartement Angela?
  woensdag 23 juli 2003 @ 09:14:44 #95
18772 pos
@@sweet@@
pi_11954348
Hier een berichtje uit Kos-stad
Ik was ff een email aan het versturen en dacht ff op fok kijken.
In Augustus is het idd meestal erg heet op Kos maar nu ook alleen staat er een lekker windje.
Ik raad echt iedereen aan die nog moet boeken om wel een appartement met airco te nemen. Wij hadden dat in 2000 niet en je
kon toen s'nachts bijna niet slapen van de hitte, nu hebben we een appartement met airco en ik zou echt niet meer zonder willen.
Nou nog ff surfen en dan ga ik weer terug naar het zwembad.
But maybe I'm crazy?
Maybe you're crazy?
Maybe we're crazy?
Probably!
  zondag 27 juli 2003 @ 14:05:50 #96
62227 master_pils
Het leven is verrukkelijk!
pi_12045326
quote:
Op dinsdag 22 juli 2003 21:29 schreef _just_me_ het volgende:
ik ga met een vriendin 10 augustus voor 8 dagen naar Kos-stad. weet iemand hoe het zit met de drukte dan? ik dacht dat het nog in het hoogseizoen viel, maar kan het ook mis hebben?
heeft er iemand nog ervaringen met appartement Angela?
Ik heb geen ervaring met Angela, maar ik ga ook met een vriend naar Angela, toevallig ook op 10 augustus, wie weet komen we jullie tegen!
Mzzl
Sta op en loop!!!!
pi_12049921
vond de 10 dagen op kos-stad zeker de moeite waard
en de accomodatie , appartement oscar was ook best goed.

alleen werden we ziek van al die proppers. die je meesleepten op het terras.

Op een doordeweekse zaterdagmiddag......
pi_12219114
Donderdag is het eindelijk zo ver !! 15 Dagen Kos !
  dinsdag 5 augustus 2003 @ 14:23:27 #99
23258 WdU
Eindhovuhdegekste.nl
pi_12235608
16 man, leuter
pi_12239800
quote:
Op zondag 27 juli 2003 14:05 schreef master_pils het volgende:

[..]

Ik heb geen ervaring met Angela, maar ik ga ook met een vriend naar Angela, toevallig ook op 10 augustus, wie weet komen we jullie tegen!
Mzzl

die kans zal er dan best inzitten ja! Hoelaat vliegen jullie?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')