abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11327699
Wij gaan ook naar Kos eind juli. Iemand nog leuke tips? We gaan naar kos-stad.
  zondag 29 juni 2003 @ 10:11:13 #27
18772 pos
@@sweet@@
pi_11441613
quote:
Op maandag 23 juni 2003 22:01 schreef DanielleOvergraag het volgende:
Wij gaan ook naar Kos eind juli. Iemand nog leuke tips? We gaan naar kos-stad.
Wat ik al eerder schreef, ik ben in 2000 in Kos geweest en vond
toen het Stadium (restaurantje) het lekkerst en hele leuke bediening.
But maybe I'm crazy?
Maybe you're crazy?
Maybe we're crazy?
Probably!
pi_11454528
De medische voorzieningen op Kos zijn wat minder...
zie ook mijn zushi...
pi_11457256
Hier nog un Kos-ganger! Laatste helft van juli!
app weet k zo ni meer, ff opzoeken
  maandag 30 juni 2003 @ 19:24:56 #30
18772 pos
@@sweet@@
pi_11469530
Ja vandaag nog 3 weken, het schiet op
But maybe I'm crazy?
Maybe you're crazy?
Maybe we're crazy?
Probably!
pi_11496764
vertrek jij dus op MA 21, of ZO 20 ?
pi_11503742
Jawelll...Ik ga over 2 Weken naar Kos van 17 t/m 31 Juli....We zitten
in Appartement Smaragdi (is dat wat ?) de foto's zijn na 31 juli te bekijken op
http://www.LosOpKos.tk Nu staan daar nog foto's van Salou 2002
maar die zijn ook Cker de moeite waard ^O^^O^^O^^O^^O^^O^^O^
...::: MiGhTy MiKe :::....
  donderdag 3 juli 2003 @ 11:57:24 #33
56108 cooln
:: Nemo ::
pi_11531792
Kos is super leuk.
Ben er geweest begin Juni, het was nog nie zo druk en niet zo suuuuper warm als nu dus dat was een voordeel. nadeel is dat iedereen je iedere bar intrekt.......

Ik zat in appartement Smaragdi, klein maar fijn..... maar goed je hoeft er alleen maar te slapen.

Discotheken Fashion en Heaven zagen er leuk uit, maar t was niet super druk (omdat het voorseizoen was)
Bar street is leuk, je krijgt genoeg tequilla.

Papa's Beach is hartstikke gezellig, aardige mensen en strandober Alex is ook een figuur apart...

En ja ook nog iets cultureels gedaan--->naar de zwavelbron geweest, heel vreemd maar wel geinig.
Ook nog een boottocht (lazy cruise) gedaan. 3 eilanden bezocht die voor Kos liggen (kalymnos, plati en nog 1). Dat was hartstikke relax.

Al met al vond ik Kos zeker de moeite waard, het eten is niet duur (met zn 2en uit eten plus 1 consumptie voor rond de 20-25 euro) alleen de drankjes in de barretjes en discotheken zijn niet te betalen (1 safari plus 1 bier--> 9 euro )

Iedereen die naar Kos gaat, veel plezier daar!!

(op naar 't Garda meer, vanaf 20 juli )

You say the truth, Only the truth and nothing else but the truth
pi_11534585
Kijk daar hebben we wat aan THANX.....allen informatie is welcome :):):):)
zekers dat ik ook zo'n cruise ga doen....

ennuh (1 safari plus 1 bier--> 9 euro ) is toch niet duur dat betaal je hier ook bijna

pi_11535069
Ik ben verleden jaar op Kos geweest (14 dagen). Het was echt een heel cool eiland!!!

Heel veel Scandinavische meisjes Jammergenoeg zijn die een beetje moeilijk benaderbaar, maar ze zijn heerlijk om naar te kijken.

Ik neem aan dat iedereen hier naar Kos-Stad gaat. Daar is ook het meeste te beleven.

Je hebt daar de befaamde bar-street. Behoorlijk imponerend die drukte als je het niet verwacht. Maar als je een paar biertjes op hebt is het reuze gezellig.

Daarnaast heb je nog een rijtje discotheken aan het strand. Daarvan vond ik zelf de Heaven het leukst. Het blijft er alleen een beetje braaf, maar dat heb je volgens mij op heel Kos.

Eten kun je in heel Kos-Stad goed doen. Als je het strand van Kos-Stad naar het oosten volgt richting de Marina, dan krijg je op een gegeven moment een aantal hele gezellige restaurants aan het strand. Met je tafeltje in het zand en een paar kaarsjes op tafel, wat wil een mens nog meer?
Alleen de obers kunnen heel vervelend doen. Die schijnen het nogal leuk te vinden om te laten zien dat ze een paar zinnetjes Nederlands kunnen.

De stranden van Kos vond ik wat minder. Het is soms even goed zoeken om een mooi zandstrand te vinden.

Het Stadsstrand van Kos-Stad is iig bagger. Ten westen van de stad heb je het strand Lambi. Daar zitten eigenlijk alle jonge chickies, maar het is wel superdruk.

Verder naar het westen heb je plaatsjes als Tigaki. De stranden daar zijn wat beter. Meer zand en minder mensen. De bussen vertrekken vanaf het centrale plein in Kos-Stad. Verwacht geen vriendelijkheid van de buschauffeurs

Verder weet ik het eigenlijk niet meer.
Specifieke vragen hoor ik nog wel...

pi_11535200
Nog een week en dan zit ik ook op Kos! In Kos-stad wel te verstaan!
App. Artemis. Heb er mega-zin in! Moet echt op vakantie!
BLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLA!
pi_11535234
joe zit het me het uitgaan zijn de prijzen erg hoog wat betaal je ongeveer voor ene biertjuh enzo...?
pi_11537551
Ik vond de prijzen hoger dan ik had verwacht. Ik dacht dat Griekenland lekker goedkoop zou zijn. Dat viel dus wel tegen.

Ik weet niet meer precies wat alles kostte, maar volgens mij was dat hetzelfde als in Nederland. 2 euro een biertje, 4-5 euro een breezert.

pi_11538153
owwww...das goed te doen,...flink lam worden dus
pi_11538505
quote:
Op donderdag 3 juli 2003 16:35 schreef MightyMike het volgende:
owwww...das goed te doen,...flink lam worden dus
Ik herinner me nu ook weer dat er ook een aantal goedkope slijterijen zijn in Kos-Stad. Voor een eurootje of 6-7 scoor je een fles ouzo of sambuca
pi_11550164
quote:
Op donderdag 3 juli 2003 16:52 schreef schwa78 het volgende:

[..]

Ik herinner me nu ook weer dat er ook een aantal goedkope slijterijen zijn in Kos-Stad. Voor een eurootje of 6-7 scoor je een fles ouzo of sambuca

beters goed gieten daar 20 juli vertrekt me plane. weet neit meer hoe t app. heet maar zit in dat app./hotel-complex direct aan het lambi-strand
  vrijdag 4 juli 2003 @ 10:04:37 #42
56108 cooln
pi_11553772
quote:
Op donderdag 3 juli 2003 16:52 schreef schwa78 het volgende:

[..]

Ja dat klopt!!! Je kan beter eerst lekker wat drinken en dan uitgaan (als je tenminste drinkt....) In de supermarkt / slijterij is het een stuk goedkoper.....
  vrijdag 4 juli 2003 @ 10:10:20 #43
56108 cooln
pi_11553901
quote:
Op donderdag 3 juli 2003 13:51 schreef MightyMike het volgende:
Kijk daar hebben we wat aan THANX.....allen informatie is welcome :):):):)
zekers dat ik ook zo'n cruise ga doen....
Cruise zeker doen......via welke company reis je? Als je via Gogo of sunweb reist kan je het iig zo opgeven via een aanmedlformuliertje daaro.....maar je kan ook gewoon langs de haven lopen waar al die bootjes liggen.....

Als je nog meer info wilt, dan kan je dat krijgen!! Alleen vertrek ik nu naar Duitsland en Denemarken voor 10 dagen dus vanaf de 14de ben ik dr weer....

Oh ja, ik had ook nog een mountainbikeje gehuurd om naar die zwavelbron te biken, maar met het weer zoals het er nu is (35 graden) zou ik je dat niet aanraden!!)

En je zat in app Smaragdi toch? Best geinig daar, alleen wat in t begin irri is is dat wanneer je weggaat je iedere keer je sleutel in moet leveren.....maar er zit aan die balie iemand 24 uur per dag dus da valt mee.....en als je een keer met die lui gaat praten enzo dan kan je zo een paar drankjes krijgen van hun....^O^

vrijdag 4 juli 2003 @ 10:26:45 #44
56932 MightyMike
VlAaRdInGeN
pi_11554263
ja met gogo ga ik, maar de sleutel inleveren wat is dat nu voor onzin joh,.....handig als je lam erug komt ?!?!..en het is idd warm nu he daar naja dan moeten we maar verkoeling gaan zoeken in een barretjuh ofsow....

http://www.LosOpKos.tk

[Dit bericht is gewijzigd door MightyMike op 04-07-2003 11:01]

pi_11562731
nog 33 dagen ! DUURT LANG !!!
pi_11565799
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 10:26 schreef MightyMike het volgende:
ja met gogo ga ik, maar de sleutel inleveren wat is dat nu voor onzin joh,.....handig als je lam erug komt ?!?!..en het is idd warm nu he daar naja dan moeten we maar verkoeling gaan zoeken in een barretjuh ofsow....

http://www.LosOpKos.tk

Sleutel inleveren is alleen maar rielekst. Hoef jij er niet op te letten 's avonds. En die nachtwaker maakt het heus geen donder uit als jij gezopen hebt als je thuis komt.
pi_11565828
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 10:10 schreef cooln het volgende:

Oh ja, ik had ook nog een mountainbikeje gehuurd om naar die zwavelbron te biken, maar met het weer zoals het er nu is (35 graden) zou ik je dat niet aanraden!!)

Die warmwaterbronnen liggen dus echt vet hoog in de bergen. Pak lekker de bus als je er koste wat het kost naar toe wil.

Let dan wel even op de vertrektijden van de bus terug. Dat scheelt weer een uurtje wachten

pi_11571768
ff gecheckt, zit dus in appartement Atlantis II, aan het lambi strand
pi_11572085
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 23:09 schreef Henk1056 het volgende:
ff gecheckt, zit dus in appartement Atlantis II, aan het lambi strand
Dan hoop ik dat je van drukte houdt

Wel veel geile wijven die voor je deur langslopen...

maandag 7 juli 2003 @ 10:42:50 #50
18772 pos
@@sweet@@
pi_11613841
quote:
Op dinsdag 1 juli 2003 21:52 schreef Henk1056 het volgende:
vertrek jij dus op MA 21, of ZO 20 ?
Zo de 20ste
But maybe I'm crazy?
Maybe you're crazy?
Maybe we're crazy?
Probably!