Die met dat langwerpige doosje en dat grote boekje heb ik bij FreeRecordShop, VanLeest en MusicStore voor 40 euro zien liggen
quote:Dat is dan behoorlijk asociaal.
Op vrijdag 13 februari 2004 15:07 schreef webfreak het volgende:
Die met dat langwerpige doosje en dat grote boekje heb ik bij FreeRecordShop, VanLeest en MusicStore voor 40 euro zien liggen
Ik ook, volgens verschillende sites wordt het nog wel dit jaar. Maar goed vorig jaar was ie zo genaamd ook bijna klaarquote:Op woensdag 24 maart 2004 21:24 schreef Echoes het volgende:
overigens is het nog steeds wachten op de PULSE DVD...
Die heb ik al langquote:Op woensdag 24 maart 2004 21:24 schreef Echoes het volgende:
overigens is het nog steeds wachten op de PULSE DVD...
dan ben je belazerd want dan heb je gewoon een illegale versie. Die is volgens mij gewoon van videoband omgezet naar DVD.quote:Op woensdag 7 april 2004 18:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die heb ik al lang
Nee hoor. Zeer goede kwaliteit. Ebay staat er vol van!quote:Op woensdag 7 april 2004 18:29 schreef Echoes het volgende:
[..]
dan ben je belazerd want dan heb je gewoon een illegale versie. Die is volgens mij gewoon van videoband omgezet naar DVD.![]()
quote:Op woensdag 24 maart 2004 14:24 schreef Zander het volgende:
Maar niet op het drumstel, maar op de amps.Volgens mij is het het begin van "Echoes" op die Pompeii-video, waarbij de camera inderdaad rond de versterkers draait.
[afbeelding]
Plus het daarbij behorende Hammond orgelquote:Op woensdag 24 maart 2004 21:23 schreef Echoes het volgende:
........................
check trouwens die Lesly speakers...geil !
Ik zie de laatste tijd ook steeds vaker dvd's van het concert in Venetie (15-7-89 ?). Ook niet helemaal legaal lijkt mij ....quote:Op woensdag 7 april 2004 18:29 schreef Echoes het volgende:
[..]
dan ben je belazerd want dan heb je gewoon een illegale versie. Die is volgens mij gewoon van videoband omgezet naar DVD.![]()
nee inderdaad. Tis wel professioneel opgenomen maar verder nooit uitgebracht.quote:Op woensdag 7 april 2004 20:38 schreef fripper het volgende:
[..]
Ik zie de laatste tijd ook steeds vaker dvd's van het concert in Venetie (15-7-89 ?). Ook niet helemaal legaal lijkt mij ....
http://search.ebay.nl/ws/(...)tle=pulse&soloctog=2quote:Op woensdag 7 april 2004 21:19 schreef Echoes het volgende:
[..]
nee inderdaad. Tis wel professioneel opgenomen maar verder nooit uitgebracht.
Over de Pulse DVD:
"There has been a lot of misinformation about this release and we can advise you that any copies of PULSE in DVD format that are currently on sale are BOOTLEGS. (Generally just a straight rip off the video onto DVD)"
waar heb je hem gekocht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |