abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14002161
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 11:25 schreef Bonobo11 het volgende:

[..]

Software update van de firmware zeker, heb ik geen vertrouwen in; toestel is al een keer omgeruild (mei), is al een keer gerepareerd (september), de klacht(geen netwerk, etc.) blijft. Hij gaat nu voor de 3e keer naar TMobile terug, mocht de klacht blijven, wat ik wel verwacht, dan beloven ze een ander toestel.........

nee hoor het probleem is dat de simkaarten zijn aangepast (gebeurd met een signaal) en de t68i in de oude softwareversies er problemen mee heeft, daarom is die upgrade er, als je reparatieformulier ook ziet staat er echt tmobile software update (ze zijn er overigens ook voor orange) en dan is het probleem verholpen!
  maandag 20 oktober 2003 @ 19:16:30 #27
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_14013228
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 11:43 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

nee hoor het probleem is dat de simkaarten zijn aangepast (gebeurd met een signaal) en de t68i in de oude softwareversies er problemen mee heeft, daarom is die upgrade er, als je reparatieformulier ook ziet staat er echt tmobile software update (ze zijn er overigens ook voor orange) en dan is het probleem verholpen!

Nou dat hoop ik dan maar, (voor de derde keer )
Feyenoord!!! * Barça
pi_14017289
Van tweakers.net http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/718982/last

Ok, gisteren (zaterdag 18-10) bij Kassa! (www.vara.nl/kassa) Was het weer aan de orde (volgens mij na de belbus). En ze willen nu helemaal van het probleem af, en geven iedereen die er nog problemen mee heeft een nieuw toestel. En inderdaad zoals Evil Death schrijft het is de T610..

Je kan op de kassa site de aflevering bekijken....

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')