quote:Zonet Blaze van Lagwagon gehaald bij de Waaghals (koopzondag én 1 dag voor de officiele release) voor maar 15 euro...
Op zondag 6 april 2003 17:08 schreef methodmich het volgende:
Ja, dat zou de prijs moeten zijn. Maar dat gebeurt van zijn lang zal zijn leven niet. Ook in alternatievere zaken kan je dat niet doen, want dan ga je over de kop. Lager dan 16 euro voor nieuwe cd's kan je eigenlijk niet gaan zitten, incidentele stunts daargelaten.
quote:Ik niet. A Rush Of Blood To The Head was al bij de release 15 euro, onder andere bij Boudisque op Lowlands 2002 en daar kreeg je er voor die prijs nog een t-shirt bij ook.
Op zondag 6 april 2003 16:20 schreef methodmich het volgende:14 euro voor Coldplay is op zich wel goedkoop, ook bij zaken als Velvet, Plato en Sounds betaal je toch wel 18 euro voor die platen.
Ik snap mensen die 22 euro betalen echt niet.
(offtopic) Ik heb me overigens voorgenomen ook geen beveiligde cd's meer te kopen, maar ja, meestal is er dan geen alternatief.
quote:@Kroese: Black Market Music voor 7.99
Op zondag 6 april 2003 17:31 schreef spacemangraig het volgende:
De eerste drie cd's van Placebo allemaal voor 9.99 ps bij FS.
quote:van Leest is onderdeel van Free Record Shop holding Bv.
Op zondag 6 april 2003 16:56 schreef generalist het volgende:
Ik zie jullie blij zijn met de prijs van omgerekend ƒ25 voor een CD. In mijn optiek zou dat de prijs moeten zijnZeker de FRS is een grote boef! Van Leest die doet gewoon lekker mee (meeloper syndroom)
Om die redenen koop ik alleen nog maar bij de alto-shops (waar meestal wat lagere prijzen heersen) of komt het al-bekende alternatief de bocht om!
quote:Waar the fuck is Kroese? Nijmegen las ik? Daar mot ik heeeeen!!!!!!
Op zondag 6 april 2003 16:49 schreef Doodkapje het volgende:[..]
Living End - Roll on bij Kroese voor ¤ 3,99
Dat zijn pas leuke prijzen.... verbleekt mijn 10 euro bij.
quote:Nice. Moet ik ook nog ff hebben.
Op zondag 6 april 2003 17:24 schreef Doodkapje het volgende:[..]
Zonet Blaze van Lagwagon gehaald bij de Waaghals (koopzondag én 1 dag voor de officiele release) voor maar 15 euro...
Zulke 'alto-cdshops' (vreselijke benaming eik) hebben ze hier helaas niet in Assen. Heeft iemand toevallig nog adresjes in Groningen?
De Waaghals is wel meer te vinden denk ik... Kijk evt. op http://www.waaghals.com
quote:
Op zondag 6 april 2003 16:49 schreef Doodkapje het volgende:[..]
Living End - Roll on bij Kroese voor ¤ 3,99
quote:Ken je Indepent Outlet in Amsterdam al? De nieuwe AFI stond volgens mij bij de Fame voor 14 euro (ik kan het mis hebben).
Op zondag 6 april 2003 22:36 schreef putshady het volgende:[..]
. Helaas heb ik nog nooit van die winkel gehoord. Ik moet het hier in Utrecht met de Plato en de White & Noice doen. Daar hebben ze vrij veel, maar lang niet alles (zo heb ik o.a. de cd's van AFI, Anti-Flag en the Distillers nergens kunnen vinden).
leukleukleuk.... uitverkoop bij de frs
quote:Vroeger was er in Utrecht ook een Plaatboef, wat verder uit het centrum. Daar vond ik regelmatig wat alternatiefs. Misschien bestaat die zaak nog wel daar?
Op zondag 6 april 2003 22:36 schreef putshady het volgende:[..]
. Helaas heb ik nog nooit van die winkel gehoord. Ik moet het hier in Utrecht met de Plato en de White & Noice doen. Daar hebben ze vrij veel, maar lang niet alles (zo heb ik o.a. de cd's van AFI, Anti-Flag en the Distillers nergens kunnen vinden).
Zelf heb ik geen vaste cd zaak. Ik struin diverse adressen in het land af (als ik in de buurt ben) en scoor vooral tweedehands CD's en uitverkoopjes tussen de sporadische nieuwe aanschaf. Zolang die CD prijs niet keldert zal ik zeer weinig nieuw aan gaan schaffen.
quote:De prijzen die je noemt zijn echt nog steeds 5 euro te hoog als je het vergelijkt met zaken als pakweg Kroese.
Op maandag 7 april 2003 09:57 schreef Man_Made_God het volgende:leukleukleuk.... uitverkoop bij de frs
quote:ja maar die heb je volgens mij niet waar ik woon
Op maandag 7 april 2003 10:35 schreef Stonehead het volgende:[..]
De prijzen die je noemt zijn echt nog steeds 5 euro te hoog als je het vergelijkt met zaken als pakweg Kroese.
quote:Wtf, Phil Collins dus voor 0,99 bij de Kroese?!!
Op maandag 7 april 2003 10:35 schreef Stonehead het volgende:[..]
De prijzen die je noemt zijn echt nog steeds 5 euro te hoog als je het vergelijkt met zaken als pakweg Kroese.
quote:Die zaak zit er nog.
Op maandag 7 april 2003 10:08 schreef hoppe het volgende:[..]
Vroeger was er in Utrecht ook een Plaatboef, wat verder uit het centrum. Daar vond ik regelmatig wat alternatiefs. Misschien bestaat die zaak nog wel daar?
quote:Dat zijn incidentele aanbiedingen, die verder alleen de MediaMarkt zich kan veroorloven. Overigens ligt Parachutes al tijden goedkoop in de winkels. Net als Placebo. Maar geloof me, je kan dat echt niet te vaak doen, lager dan 16 euro gaan zitten.
Op zondag 6 april 2003 17:28 schreef Stonehead het volgende:[..]
Ik niet. A Rush Of Blood To The Head was al bij de release 15 euro, onder andere bij Boudisque op Lowlands 2002 en daar kreeg je er voor die prijs nog een t-shirt bij ook.
Het eerste album Parachutes ligt al sinds afgelopen zomer voor hooguit 10 euro bij zaken als Kroese of Tinseltown hier in Nijmegen.Ik snap mensen die 22 euro betalen echt niet.
Jij stelt dat je mensen die 22 euro betalen al niet snapt. Ben ik met je eens, maar vaak kopen ze voor het gemak bij FRS en lopen ze de alternatievere zaken niet zo snel in... Dat maak ik ook vaak genoeg mee.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |