abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_646597
Ik *had* dus altijd de facewash van Boots, maar sinds deze uit Nederland is verdwenen zit ik zonder. En als ik niet af en toe zo'n schuimend goedje gebruik, dan wil het aantal puistjes nog wel eens toenemen. Welke face wash is geschikt voor een gevoelige mannenhuid (en wellicht tevens als pre-shave wash?)
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  Jubileum moderator vrijdag 12 januari 2001 @ 16:15:09 #2
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_646745
Jarno, als je een heel gevoelige huid hebt en vooral na het scheren is het beter om een face wash zonder korreltjes te nemen.
Dat kan behoorlijk agressief irriteren.
Ik vind de face wash van Dr.vanderHoog ( zeg ik dat goed) erg lekker. Niet te agressief en wel effectief.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_646808
quote:
Op 12 januari 2001 16:15 schreef Lois het volgende:
Jarno, als je een heel gevoelige huid hebt en vooral na het scheren is het beter om een face wash zonder korreltjes te nemen.
Dat kan behoorlijk agressief irriteren.
Ik vind de face wash van Dr.vanderHoog ( zeg ik dat goed) erg lekker. Niet te agressief en wel effectief.
Dankje Lois!
De facewash van Boots was zonder korreltjes. Ik scheer me zo'n beetje om de dag en dus gebruikte ik die facewash de ene dag voor het scheren en de andere dag gewoon als facewash. Ging perfect. Had eigenlijk een doos (pallet) in moeten slaan, maarja.

Eigenlijk vreemd dat er zo weinig pre-shave washes te koop zijn. Er is niks zo lekker als vlak voor het scheren even je gezicht goed te wassen met flink wat schuim (zodat de baardharen ook wat soepeler worden).
Davidoff schijnt er 1 te hebben, maar dat zal wel 40 piek per tube zijn ofzo.

"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_648760
Lees american psycho eens jarno
niet dat jij meteen een psycho bent (hoewel....) maar daar staat elk gebruikt produkt tot in diep detail beschreven dus misschien gebruikt ie ook wel een facewash of wat. Kan je mooi achter wat merken komen en heb je meteen een retegoed boek gelezen.
pi_649068
Ik heb zo mijn twijfels over die lotions. Ik was mijn gezicht iedere ochtend en avond met warm water en heb dan evenveel/weinig puistjes als wanneer ik een lotion gebruik.
Allemaal reclameshit. En dat 't moet schuimen is zeker onzin.

TIP: niet je gezicht aanraken met je vingers !
En niet teveel stress en onzekerheid.
Pak eens een zonnebank.
En eet gezond.

zaterdag 13 januari 2001 @ 10:02:57 #6
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_649073
Mijn facewash koop ik bij de Bodyshop, Tee Tree Oil Facial Wash. Het is lekker fris en ik heb weinig last van puistjes gehad in de 5 jaar dat ik het heb gebruikt.

Verder moet je eik met koud water je gezicht wassen of iig eerst met warm en daarna koud afspoelen. Krijgt je huid een opkikker van.
(En je wordt meteen wakker)

Drink ook veel water, je moet dan wel vaker naar de plee, maar het spoelt wel veel afvalstoffen weg.

[Dit bericht is gewijzigd door Dr_Crouton op 13-01-2001 10:04]

The Internets, I needs it..
pi_649582
Biotherm Homme Detoxifying Cleanser. Dat is heel lekker spul. Reinigt je huid echt beter dan welke zeep ook. Het verwijderd de dooie huidcellen door heel licht te peelen. Maar zo fijn dat je de structuur niet eens voelt als je het tussen je vingers wrijft. Bovendien maakt het je huid niet droog maar juist heel erg zacht. Het ruikt ook lekker fris naar citroenen. Het is meestal alleen bij een goeie parfumerie zaak te koop, een tube kost ongeveer 40 piek dacht ik en daar doe je ongeveer anderhalve maand mee bij dagelijks gebruik. Als je vriendin eraf blijft that is!

O ja, wat Dr_Crouton zegt is ook een prima advies. Als je na het reinigen met koud water naspoelt sluiten je poriën zich gelijk weer en het is goed voor je bloedsomloop. Ik heb zelf nooit last van puistjes maar een schone frisse huid ziet er gewoon veel beter uit vind ik. Verder gebruik ik niets. Verstopt alleen je poriën maar of droogt je huid uit.

Multiculturele Samenleving? *deel zoveel* Powered by HATE! version 1.1b
pi_655006
quote:
Op 12 januari 2001 16:15 schreef Lois het volgende:
Deze gebruik ik nu een tijdje en bevalt prima! Alleen heb ik wat last van een droge huid, maar dat kan ook door de kou komen buiten waar ik een paar keer doorheen heb moeten fietsen de afgelopen paar dagen. Ik heb iig het idee dat het aantal puistjes afneemt!
pi_655045
Wil je snel rimpels? Gebruik dan zo'n face-wash. Wat de reclames ook allemaal beweren over toegevoegde creme etc., de meeste face-wash producten zijn geparfumeerd. Da's dus heel slecht. Veel mensen gaan er daarna ook nog eens met een alcoholische lotion over en een geparfumeerde dagcreme. Het resultaat is een uitgedroogde huid die uit z'n natuurlijke balans is.

Heb tot m'n 25e helemaal niets gebruikt. Nu maak ik mijn gezicht schoon met Vitamine E olie ipv lotion, en daarna was ik het meestal met de facial-washing bar van Clinique. Gebruik ongeparfumeerde cremes als dagcreme (PCL-E-creme van Biodermal en Dramatically Different Moisturizer van Clinique) Ben nu 34 en heb vooralsnog geen rimpel. Die komen uiteindelijk wel natuurlijk maar wellicht scheelt het dat ik nooit teveel troep op m'n gezicht heb losgelaten.

Jusqu'ici tout va bien...
  dinsdag 31 december 2002 @ 15:57:41 #10
43266 NightDemon
Humans: just a consuming virus
pi_7640663
quote:
Op zaterdag 13 januari 2001 09:57 schreef sandemann het volgende:
Ik heb zo mijn twijfels over die lotions. Ik was mijn gezicht iedere ochtend en avond met warm water en heb dan evenveel/weinig puistjes als wanneer ik een lotion gebruik.
Allemaal reclameshit. En dat 't moet schuimen is zeker onzin.

TIP: niet je gezicht aanraken met je vingers !
En niet teveel stress en onzekerheid.
Pak eens een zonnebank.
En eet gezond.

Ja dat zegt mijn pa ook altijd + als je kei vaak je gezicht wast met zeep ga je er oud uitzien , ik bedoel dan nie meteen ofzo, maar je ziet er ouder uit, zo van eerder rimpels en dat soort shit
Getting deeper in my world, so deep: daylight will never reach. The place wich you disgust, but wich I now must live in because of you.
pi_7672430
ik gebruik facewash van dr. van de hoog, en ook scrubgel, die werkt wel goed
  vrijdag 3 januari 2003 @ 15:02:57 #12
10888 Kayuk
Home away from home
pi_7685763
Biotherm Homme heeft er twee voor de gevoelige huid: Eén is normaal, de andere verwijdert gifstoffen waardoor de huid er weer wat gezonder uitziet. De normale is trouwens ook preshave, dus twee vliegen in één klap...
pi_7694257
Nivea heeft ook een facewash speciaal voor heren.
Verder is er Zirh, is wel duurder:

pi_7694321
quote:
Op zaterdag 13 januari 2001 10:02 schreef Dr_Crouton het volgende:
Tee Tree Oil Facial Wash

Staat hier ook
pi_7696855
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 22:28 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

Staat hier ook

En hier.
It's my party and I'll cry if I want to.
pi_7707642
Ik krijg altijd veel last van puistjes in de winter (nu dus ) ik gebruik altijd:

Dove Cream Face Wash (zacht, hydraterend, veel schuim) Ochtend
Dove Cream Scrub (zelfde als Face wash maar dan met koreltjes) Avond
En 1x of 2x in de week Yeast Mask van Dr. van der Hoog

En dat houd mijn huid altijd goed schoon. Geen droge huid en na die Face Wash voelt je huid lekker zacht aan vooral de eerste keer dat je het doet valt dat op.

Verder pak ik af en toe een zonnebank, vooral in de winter is dat goed dan krijg je nog een goede hoeveelheid UV wat je nodig hebt.

pi_7708778
quote:
Op zaterdag 4 januari 2003 19:43 schreef Alpine.Shocker het volgende:
Ik krijg altijd veel last van puistjes in de winter (nu dus ) ik gebruik altijd:

Dove Cream Face Wash (zacht, hydraterend, veel schuim) Ochtend
Dove Cream Scrub (zelfde als Face wash maar dan met koreltjes) Avond
En 1x of 2x in de week Yeast Mask van Dr. van der Hoog

En dat houd mijn huid altijd goed schoon. Geen droge huid en na die Face Wash voelt je huid lekker zacht aan vooral de eerste keer dat je het doet valt dat op.

Verder pak ik af en toe een zonnebank, vooral in de winter is dat goed dan krijg je nog een goede hoeveelheid UV wat je nodig hebt.

Biodermal heeft ook twee fijne maskers, creme algen voor de normale/ gevoelige droge huid, en creme zwavel voor de normale/ gevoelige vette huid.Misschien een tip.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')