quote:hou ik je volgende week aan
Op zondag 6 april 2003 01:00 schreef Barb het volgende:Note to myself: niet zoveel drinken the day before a meet.
quote:Maar wel met apen! En
Op zondag 6 april 2003 01:55 schreef QyRoZ het volgende:
Hoi, ik ben ook weer net thuis.
Lange leve lange afstanden.
Morgen zal een kleine selectie foto's online komen. Uiteraard zonder mensen.
quote:We zijn niet in Artis geweest.
Op zondag 6 april 2003 02:11 schreef Wolfje het volgende:[..]
Maar wel met apen!
Herkansing ergens in augustus, met:
- warm weer
- Wolfje
- Uncle_Sam
quote:
Op zondag 6 april 2003 02:14 schreef Fogerty het volgende:
Het was leuk!
quote:
Herkansing
quote:
- warm weer
- Wolfje
- Uncle_Sam
quote:Of een agressieve, booskijkende man.
Op zondag 6 april 2003 02:19 schreef Fogerty het volgende:
En dan ook graag plunk gewoon in menselijke gedaante erbij i.p.v. als standbeeld en/of duif
quote:Uiteraard zal ik de Drs Pannekoek morgen (eigenlijk vandaag dus) laten zien in dit topique. Of in zijn opvolger.
Op zondag 6 april 2003 02:21 schreef QyRoZ het volgende:
Ohja, ook al was het eten niet bijzonder geslaagd, de Drs Pannekoek was toch wel erg on-meeting-topic.
quote:Ik zal wel alvast enige smoezen gaan bedenken om niet te komen.
Op zondag 6 april 2003 02:14 schreef Fogerty het volgende:
Het was leuk!
En koudHerkansing ergens in augustus, met:
- warm weer
- Wolfje
- Uncle_Sam
quote:Komt helemaal goed, ik heb nl. om 9 uur 's ochtends theoriecursus,
Op zondag 6 april 2003 01:36 schreef golfer het volgende:
hou ik je volgende week aan
quote:Ik zei toch dat ik tegenviel online
Op zaterdag 5 april 2003 23:57 schreef FLIPNEUS het volgende:
Hoi, ik ben net terug van mijn vriendin enzo. Ik heb het prima naar mijn zin gehad. Sweek en BlaatschaaP zijn twee schatjes, Fogerty en Barb zijn lief en met de rest heb ik het ook leuk gehad. Leuke meet, jammer dat van het oospronkelijke plan niet veel terecht is gekomen, maar dat mag de pret niet drukken..
Oh, en ik wil die 'hoe-kijk-je-als-een-duiveltje-foto' nu ook wel graag .
Mijn ouders hebben jullie wel gezien, maar zijn gewoon voorbij het meetingpoint gelopen. Ze hadden verwacht dat er een soort van Scouting-Fok!-vlaggen zouden zijn waaraan je elkaar kon herkennen ofzo...
Het Drs P-element.
Het Amsterdam-element.
Het elitaire element.
De Drs Pannekoek.
quote:En we waren niet eng ofzo he? Nee toch? mooi, dan moet dat voor de volgende keer geen probleem opleveren.
Op zondag 6 april 2003 11:29 schreef Tom_Tom- het volgende:
Goeiemorgen iedereen.Mijn ouders hebben jullie wel gezien, maar zijn gewoon voorbij het meetingpoint gelopen. Ze hadden verwacht dat er een soort van Scouting-Fok!-vlaggen zouden zijn waaraan je elkaar kon herkennen ofzo...
quote:Dat zijn dezelfde die al op vrijdagmiddag 13:00 begonnen met een meeting. Nou, dat sloopt een mens wel, maar ik leef nog
Op zondag 6 april 2003 01:00 schreef Barb het volgende:
"echte bikkels blijven altijd als laatste over"
Gelukkig heb ik deze nacht wel lekker kunnen slapen in een zeer fijn bed en ik ben alweer klaar voor de volgende meeting. nu m'n portomonnee nog.
quote:Ik vond het jammer dat het 'maar' 2 dagen was ja. En mijn portemonnee is (onverwachts) gevuld met nog 60 euro dus ik kan weer meeten
Op zondag 6 april 2003 12:11 schreef Vork het volgende:[..]
Dat zijn dezelfde die al op vrijdagmiddag 13:00 begonnen met een meeting. Nou, dat sloopt een mens wel, maar ik leef nog
Gelukkig heb ik deze nacht wel lekker kunnen slapen in een zeer fijn bed en ik ben alweer klaar voor de volgende meeting. nu m'n portomonnee nog.
quote:Dan heb je 100x zoveel geld als ik heb om de rest van de maand mee door te komen.
Op zondag 6 april 2003 12:23 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
Ik vond het jammer dat het 'maar' 2 dagen was ja. En mijn portemonnee is (onverwachts) gevuld met nog 60 euro dus ik kan weer meeten
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |