quote:Je bent echt het zieligste persoon wat hier op fok rondloopt
Op zaterdag 5 april 2003 21:53 schreef trueno het volgende:[..]
ja wij speedfreakssj en ik zijn al weer een tijdje terug van Mr coco's.
de andere hebben zo te horen alleen maar chips zitten kanen en een beetje drinken en pannenkoeken.
wij heerlijke spareribs.
en we waren nog goedkoper uit ook.
quote:HEAR HEAR!
Op zaterdag 5 april 2003 22:02 schreef Nuongirl het volgende:[..]
Je bent echt het zieligste persoon wat hier op fok rondloopt
Okay, jullie hebben in de coco's gezeten.
Maar WIJ hebben lol gehad.
Nou jullie weer.
quote:Fogerty was niet zo anti sociaal, en IR was matig.
Op zaterdag 5 april 2003 22:05 schreef Wolfje het volgende:
IR Baboon was zeker weer erg grappig he?
Enfogerty
was zeker erg anti-sociaal he?
Kut! Dat heb ik dus allemaal gemist.
Flipneus was veel grappiger
nou jij weer
[Dit bericht is gewijzigd door trueno op 05-04-2003 22:11]
quote:Wij hebben ons gebogen over de Nederlandse taal, en haar gebruik van hoofdletters, punten, leestekens, en d's en t's.
Op zaterdag 5 april 2003 22:08 schreef trueno het volgende:
wij hebben veel meer lol gehaddan jullie.
maar ja een beetje dom kanen en dat is het, ben blij dat ik niet naar het vondelpark ben geweest om nog ff lekker te lopen, anders had ik een paar vreedzakken gezien en ik weet niet of mijn ogen dat an hadden gekunt.
en morgenb lekker naar zandfoort.
is ook heel leuk, dus mijn weekend kan niet meer stuk.
en jullie op fok geirriteerdnou jij weer
Al met al bijster interessant.
En ga nou niet doen alsof je veel lol hebt gehad ofzo, volgens mij zat je gewoon kansloos in een steegje te grienen dat je geen sociaal leven hebt.
En ik spreek in elk geval namens mezelf als ik zeg dat ik die grafsmoel van jou echt niet had hoeven zien als ik lekker plezier zit te hebben in het vondelpark dankuvriendelijk.
quote:Ruzie wil ik het niet noemen, eerder een constatering van feiten
Op zaterdag 5 april 2003 22:08 schreef SunChaser het volgende:
Heb ik wat gemist? Was er ruzie?
op zich is mijn nederlands heel erg goed, alleen heb ik geen zin om dat hier te tonen, dus helaas voor jou mislukte ninja
quote:Je kennis dat de "quote" knop bestaat helaas niet.
Op zaterdag 5 april 2003 22:13 schreef trueno het volgende:
Wij hebben ons gebogen over de Nederlandse taal, en haar gebruik van hoofdletters, punten, leestekens, en d's en t's.
Al met al bijster interessant.
En ga nou niet doen alsof je veel lol hebt gehad ofzo, volgens mij zat je gewoon kansloos in een steegje te grienen dat je geen sociaal leven hebt.op zich is mijn nederlands heel erg goed, alleen heb ik geen zin om dat hier te tonen, dus helaas voor jou mislukte ninja
Oei, ik ben een mislukte ninja, och, het is beter dan het aangesmoelte van een trol, zal ik maar zeggen.
quote:
Op zaterdag 5 april 2003 22:10 schreef Piro het volgende:
Wij hebben ons gebogen over de Nederlandse taal, en haar gebruik van hoofdletters, punten, leestekens, en d's en t's.
quote:Handtekeningen na de show.
Op zaterdag 5 april 2003 22:16 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
![]()
![]()
! Tell 'em, Piro!
quote:ja he.
Op zaterdag 5 april 2003 22:15 schreef Piro het volgende:[..]
Je kennis dat de "quote" knop bestaat helaas niet.
Maar ach, ik had niets anders verwacht van iemand wiens IQ in twee cijfers uit te drukken is.Oei, ik ben een mislukte ninja, och, het is beter dan het aangesmoelte van een trol, zal ik maar zeggen.
quote:Oei, de staalharde comeback van trueno blaast mij compleet van mijn sokken.
Op zaterdag 5 april 2003 22:24 schreef trueno het volgende:[..]
ja he.
ten eerste zegt IQ niet alles en ten tweede is dat van mij alleen maar met 3 cijfers te meten.
maar ik neem het je niet kwalijk hoor.
en als jullie het nog over d'tjes en t'tjes moeten hebben is het wel heel erg slecht gesteld met jullie nederlands
Dat je nou gefrustreerd bent omdat je je zowel offline en online als een afgedankt jostibandlid weet te gedragen, en daarmee niet welkom bent op meetings, moet je MIJ niet kwalijk nemen, dat heb je alleen aan jezelf te wijten.
En als jouw IQ in drie cijfers uit te drukken is dan is dat een teken dat jij duidelijk niet kan tellen.
Alles van 10 tot 99 is toch echt twee cijfers.
Nog even over het Nederlands, als WIJ het over d'tjes en t'tjes moeten hebben is het triest gesteld met ONS Nederlands?
Volgens mij sla jij luisterend naar Drs P. minstens 730 maal het woordenboek open om te kijken wat iets betekent.
En om even iets aan te halen :
quote:En dan kritiek hebben op ons Nederlands.
"anders had ik een paar vreedzakken gezien en ik weet niet of mijn ogen dat an hadden gekunt.
en morgenb lekker naar zandfoort.
is ook heel leuk, dus mijn weekend kan niet meer stuk."
De hypocrisie hier rijst weer de spreekwoordelijke pan uit, maar ik stel voor dat je lekker in je waan blijft dat wij geen lol hebben gehad en kansloos zijn, dan verkneukel ik me inmiddels om jullie grenzenloze stupiditeit.
quote:Om te trollen.
Op zaterdag 5 april 2003 22:38 schreef ChrisJX het volgende:
Zeg trueno, waarom wou je komen? Heb je geen enkele keer gezien in dit topic...
quote:Nadruk op Trol
Op zaterdag 5 april 2003 22:39 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Om te trollen.
quote:En waaruit maak jij op dat ik een woordenboek moet gebruiken om Drs P. te begrijpen?
Op zaterdag 5 april 2003 22:49 schreef trueno het volgende:
ik vind nederlands gewoon een mooie taal.
schrijf zelf gedichten, liedjes.
dus dan lijkt het me logisch dat ik wilde komen.
maar als ik niet welkom ben hoeft het van mij ook niet meer.
en ik heb helemaal geen woordenboek hoeven te gebruiken.
ik begrijp die woorden heel goed, maar dit zegt dus wel dat jij het wel hebt moeten doen.
Of is dit alweer een halfgare comeback?
quote:
Op zaterdag 5 april 2003 22:15 schreef Piro het volgende:[..]
Maar ach, ik had niets anders verwacht van iemand wiens IQ in twee ? cijfers uit te drukken is.
quote:nee, ik kom alleen maar terugmet jou eigen woorden, dus als je dat van een halfgare vind dan moet je eerstmaar eens naar jezelf kijken
Op zaterdag 5 april 2003 22:50 schreef Piro het volgende:[..]
En waaruit maak jij op dat ik een woordenboek moet gebruiken om Drs P. te begrijpen?
Of is dit alweer een halfgare comeback?
quote:Jij komt terug met een opmerking die op jouw slaat, maar probeert hem op mij te laten slaan.
Op zaterdag 5 april 2003 22:53 schreef trueno het volgende:[..]
nee, ik kom alleen maar terugmet jou eigen woorden, dus als je dat van een halfgare vind dan moet je eerstmaar eens naar jezelf kijken
Op basis van wat?
Geen ene moer.
Je bent wel erg ver heen hé?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |