abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Voormalig Sport Koningin zaterdag 5 april 2003 @ 22:02:59 #101
35237 Nuongirl
pi_9607589
quote:
Op zaterdag 5 april 2003 21:53 schreef trueno het volgende:

[..]

ja wij speedfreakssj en ik zijn al weer een tijdje terug van Mr coco's.
de andere hebben zo te horen alleen maar chips zitten kanen en een beetje drinken en pannenkoeken.
wij heerlijke spareribs.
en we waren nog goedkoper uit ook.

Je bent echt het zieligste persoon wat hier op fok rondloopt
Geluk is niet afhankelijk van dingen buiten ons,
maar van de manier waarop wij die zien. (Tolstoj)
  zaterdag 5 april 2003 @ 22:04:24 #102
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_9607607
quote:
Op zaterdag 5 april 2003 22:02 schreef Nuongirl het volgende:

[..]

Je bent echt het zieligste persoon wat hier op fok rondloopt

HEAR HEAR!

Okay, jullie hebben in de coco's gezeten.

Maar WIJ hebben lol gehad.

Nou jullie weer.

Bij tweakers zitten er constant 20 kutnerds hun vinger blauw te hengsten aan de F5 knop, om vervolgens alleen maar binnen 30 seconden "deze vraag is ooit al gesteld, UTFS, slotje" te kunnen antwoorden... - Creativemind
pi_9607630
IR Baboon was zeker weer erg grappig he?
En fogerty was zeker erg anti-sociaal he?
Kut! Dat heb ik dus allemaal gemist .
  zaterdag 5 april 2003 @ 22:07:16 #104
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_9607655
quote:
Op zaterdag 5 april 2003 22:05 schreef Wolfje het volgende:
IR Baboon was zeker weer erg grappig he?
En fogerty was zeker erg anti-sociaal he?
Kut! Dat heb ik dus allemaal gemist .
Fogerty was niet zo anti sociaal, en IR was matig.

Flipneus was veel grappiger

Bij tweakers zitten er constant 20 kutnerds hun vinger blauw te hengsten aan de F5 knop, om vervolgens alleen maar binnen 30 seconden "deze vraag is ooit al gesteld, UTFS, slotje" te kunnen antwoorden... - Creativemind
  zaterdag 5 april 2003 @ 22:08:09 #105
29629 trueno
ikb en een betje dom
pi_9607673
wij hebben veel meer lol gehaddan jullie.
maar ja een beetje dom kanen en dat is het, ben blij dat ik niet naar het vondelpark ben geweest om nog ff lekker te lopen, anders had ik een paar vreedzakken gezien en ik weet niet of mijn ogen dat an hadden gekunt.
en morgenb lekker naar zandfoort.
is ook heel leuk, dus mijn weekend kan niet meer stuk.
en jullie op fok geirriteerd

nou jij weer

speedfrfeas45kkssj
  Redactie Frontpage zaterdag 5 april 2003 @ 22:08:47 #106
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_9607681
Heb ik wat gemist? Was er ruzie?
  zaterdag 5 april 2003 @ 22:10:15 #107
29629 trueno
ikb en een betje dom
pi_9607711
nee, kijk maar op de vorige pagina's dan snap je het
wij waren niet welkom op de meet.

[Dit bericht is gewijzigd door trueno op 05-04-2003 22:11]

speedfrfeas45kkssj
  zaterdag 5 april 2003 @ 22:10:48 #108
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_9607716
quote:
Op zaterdag 5 april 2003 22:08 schreef trueno het volgende:
wij hebben veel meer lol gehaddan jullie.
maar ja een beetje dom kanen en dat is het, ben blij dat ik niet naar het vondelpark ben geweest om nog ff lekker te lopen, anders had ik een paar vreedzakken gezien en ik weet niet of mijn ogen dat an hadden gekunt.
is ook heel leuk, dus mijn weekend kan niet meer stuk.
en jullie op fok geirriteerd

nou jij weer

Wij hebben ons gebogen over de Nederlandse taal, en haar gebruik van hoofdletters, punten, leestekens, en d's en t's.

Al met al bijster interessant.
En ga nou niet doen alsof je veel lol hebt gehad ofzo, volgens mij zat je gewoon kansloos in een steegje te grienen dat je geen sociaal leven hebt.

En ik spreek in elk geval namens mezelf als ik zeg dat ik die grafsmoel van jou echt niet had hoeven zien als ik lekker plezier zit te hebben in het vondelpark dankuvriendelijk.

zaterdag 5 april 2003 @ 22:11:27 #109
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_9607730
quote:
Op zaterdag 5 april 2003 22:08 schreef SunChaser het volgende:
Heb ik wat gemist? Was er ruzie?
Ruzie wil ik het niet noemen, eerder een constatering van feiten
  zaterdag 5 april 2003 @ 22:13:22 #110
29629 trueno
ikb en een betje dom
pi_9607747
Wij hebben ons gebogen over de Nederlandse taal, en haar gebruik van hoofdletters, punten, leestekens, en d's en t's.
En ga nou niet doen alsof je veel lol hebt gehad ofzo, volgens mij zat je gewoon kansloos in een steegje te grienen dat je geen sociaal leven hebt.

op zich is mijn nederlands heel erg goed, alleen heb ik geen zin om dat hier te tonen, dus helaas voor jou mislukte ninja

speedfrfeas45kkssj
  zaterdag 5 april 2003 @ 22:15:22 #111
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_9607783
quote:
Op zaterdag 5 april 2003 22:13 schreef trueno het volgende:

op zich is mijn nederlands heel erg goed, alleen heb ik geen zin om dat hier te tonen, dus helaas voor jou mislukte ninja

Je kennis dat de "quote" knop bestaat helaas niet.
Maar ach, ik had niets anders verwacht van iemand wiens IQ in twee cijfers uit te drukken is.

Oei, ik ben een mislukte ninja, och, het is beter dan het aangesmoelte van een trol, zal ik maar zeggen.

pi_9607798
quote:
Op zaterdag 5 april 2003 22:10 schreef Piro het volgende:
! Tell 'em, Piro!
  zaterdag 5 april 2003 @ 22:17:17 #113
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_9607826
quote:
Op zaterdag 5 april 2003 22:16 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

! Tell 'em, Piro!

Handtekeningen na de show.
  zaterdag 5 april 2003 @ 22:24:20 #114
29629 trueno
ikb en een betje dom
pi_9607947
quote:
Op zaterdag 5 april 2003 22:15 schreef Piro het volgende:

[..]

Je kennis dat de "quote" knop bestaat helaas niet.
Maar ach, ik had niets anders verwacht van iemand wiens IQ in twee cijfers uit te drukken is.

Oei, ik ben een mislukte ninja, och, het is beter dan het aangesmoelte van een trol, zal ik maar zeggen.

ja he.
ten eerste zegt IQ niet alles en ten tweede is dat van mij alleen maar met 3 cijfers te meten.
maar ik neem het je niet kwalijk hoor.
en als jullie het nog over d'tjes en t'tjes moeten hebben is het wel heel erg slecht gesteld met jullie nederlands
speedfrfeas45kkssj
  zaterdag 5 april 2003 @ 22:31:04 #115
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_9608074
quote:
Op zaterdag 5 april 2003 22:24 schreef trueno het volgende:

[..]

ja he.
ten eerste zegt IQ niet alles en ten tweede is dat van mij alleen maar met 3 cijfers te meten.
maar ik neem het je niet kwalijk hoor.
en als jullie het nog over d'tjes en t'tjes moeten hebben is het wel heel erg slecht gesteld met jullie nederlands

Oei, de staalharde comeback van trueno blaast mij compleet van mijn sokken.

Dat je nou gefrustreerd bent omdat je je zowel offline en online als een afgedankt jostibandlid weet te gedragen, en daarmee niet welkom bent op meetings, moet je MIJ niet kwalijk nemen, dat heb je alleen aan jezelf te wijten.

En als jouw IQ in drie cijfers uit te drukken is dan is dat een teken dat jij duidelijk niet kan tellen.

Alles van 10 tot 99 is toch echt twee cijfers.
Nog even over het Nederlands, als WIJ het over d'tjes en t'tjes moeten hebben is het triest gesteld met ONS Nederlands?

Volgens mij sla jij luisterend naar Drs P. minstens 730 maal het woordenboek open om te kijken wat iets betekent.

En om even iets aan te halen :

quote:
"anders had ik een paar vreedzakken gezien en ik weet niet of mijn ogen dat an hadden gekunt.
is ook heel leuk, dus mijn weekend kan niet meer stuk."
En dan kritiek hebben op ons Nederlands.

De hypocrisie hier rijst weer de spreekwoordelijke pan uit, maar ik stel voor dat je lekker in je waan blijft dat wij geen lol hebben gehad en kansloos zijn, dan verkneukel ik me inmiddels om jullie grenzenloze stupiditeit.

pi_9608202
Zeg trueno, waarom wou je komen? Heb je geen enkele keer gezien in dit topic...
pi_9608222
quote:
Op zaterdag 5 april 2003 22:38 schreef ChrisJX het volgende:
Zeg trueno, waarom wou je komen? Heb je geen enkele keer gezien in dit topic...
Om te trollen.
  zaterdag 5 april 2003 @ 22:40:54 #118
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_9608237
quote:
Op zaterdag 5 april 2003 22:39 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Om te trollen.

Nadruk op Trol
pi_9608294
Ik heb nog nooit van die hele Trueno gehoord..
Zeg Tom, wanneer houden we onze meet?
  zaterdag 5 april 2003 @ 22:49:01 #120
29629 trueno
ikb en een betje dom
pi_9608376
ik vind nederlands gewoon een mooie taal.
schrijf zelf gedichten, liedjes.
dus dan lijkt het me logisch dat ik wilde komen.
maar als ik niet welkom ben hoeft het van mij ook niet meer.
en ik heb helemaal geen woordenboek hoeven te gebruiken.
ik begrijp die woorden heel goed, maar dit zegt dus wel dat jij het wel hebt moeten doen.
speedfrfeas45kkssj
  zaterdag 5 april 2003 @ 22:50:08 #121
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_9608401
quote:
Op zaterdag 5 april 2003 22:49 schreef trueno het volgende:
ik vind nederlands gewoon een mooie taal.
schrijf zelf gedichten, liedjes.
dus dan lijkt het me logisch dat ik wilde komen.
maar als ik niet welkom ben hoeft het van mij ook niet meer.
en ik heb helemaal geen woordenboek hoeven te gebruiken.
ik begrijp die woorden heel goed, maar dit zegt dus wel dat jij het wel hebt moeten doen.
En waaruit maak jij op dat ik een woordenboek moet gebruiken om Drs P. te begrijpen?

Of is dit alweer een halfgare comeback?

pi_9608425
Ja, maar hoe gaat het nu met IR Baboon en fogerty ? Zijn ze al stront bezopen?
pi_9608453
quote:
Op zaterdag 5 april 2003 22:15 schreef Piro het volgende:

[..]

Maar ach, ik had niets anders verwacht van iemand wiens IQ in twee ? cijfers uit te drukken is.

, arme Piro. Je hebt wel erg veel vertrouwen in de mensheid.
Is it washable?
  zaterdag 5 april 2003 @ 22:53:22 #124
29629 trueno
ikb en een betje dom
pi_9608461
quote:
Op zaterdag 5 april 2003 22:50 schreef Piro het volgende:

[..]

En waaruit maak jij op dat ik een woordenboek moet gebruiken om Drs P. te begrijpen?

Of is dit alweer een halfgare comeback?

nee, ik kom alleen maar terugmet jou eigen woorden, dus als je dat van een halfgare vind dan moet je eerstmaar eens naar jezelf kijken
speedfrfeas45kkssj
  zaterdag 5 april 2003 @ 23:02:22 #125
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_9608637
quote:
Op zaterdag 5 april 2003 22:53 schreef trueno het volgende:

[..]

nee, ik kom alleen maar terugmet jou eigen woorden, dus als je dat van een halfgare vind dan moet je eerstmaar eens naar jezelf kijken

Jij komt terug met een opmerking die op jouw slaat, maar probeert hem op mij te laten slaan.

Op basis van wat?

Geen ene moer.

Je bent wel erg ver heen hé?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')