quote:je zou bij de bank kunnen vragen wat ze kunnen doen, meestal kunnen ze tot een bepaalde tijd na het overmaken het nog terug draaien.
Lijkt me duidelijk dus. Ik ben fijn bedonderd door Emmy, iemand ervaring of je zo'n boeking terug kan draaien?
(overigens heb ik wel betaald, ik heb via mail ook bevestiging, inclusief 12 andere mailtjes van een hotmail-adres).G&dver*&m**...
quote:het is allemaal al opgelost
Op vrijdag 25 april 2003 10:13 schreef detulp050 het volgende:[..]
Als je problemen houdt met de betaling(en) mail dan even mrcableguy@fok.nl en detulp050@fok.nl
Wij gaan dan kijken of we het op kunnen lossen.
quote:Dat is erg vervelend. Ik zal vanavond of morgenochtend even contact met je opnemen over een eventueel vervolg.
Op zaterdag 26 april 2003 17:05 schreef seriewoordenaar het volgende:
Een tijdje geleden had ik van Fok!-user Maichel (http://fotoboek.fok.nl/Maichel) wat spullen gekocht. De bespreking zie je op [tk] PLAYSTATION.
Deze middag was het zover. We hadden afgesproken via msn en mail in amsterdam (30 km rijden voor mij). Ik stap in de auto richting A'dam en probeer Maichel te bellen. Na lang proberen kreeg ik zijn moeder aan de lijn met de melding dat de spullen al verkocht waren aan iemand anders.
Toen ik op het excuus 'hij is je telefoonnummer kwijt' repliceerde met: 'en mijn e-mailadres we hadden gemaild, msn-account hij had me toegevoegd en ik ben haast altijd online en het adres van mijn website toch een naam die je niet meteen vergeet is hij ook kwijt??' hing ze geirriteerd de phone erop nadat ze nog vlug 'Howdo' uit der mond prevelde.
Niet bepaald keurig om hier op zo'n manier spullen te verkopen.
In het meer! In het meer met een gewicht aan zijn voeten!
[/Asterix mode]
Lijkt me inderdaad zwaar klote.
Verkocht, dus slotje aub
(btw niet verkocht aan een Fokker!)
quote:kun je wellicht met de verkoper uit komen ?
Op maandag 28 april 2003 21:01 schreef crx het volgende:
[TK] 2 x smartmedia 32 mb heb de 2 kaarten gekregen 1 van de 2 doet het absoluut niet.
reden ?? ik weet het niet
[TK] 1 kaartje Shockers ! (spoed)
Helaas is er niet meer op gereageerd... Wilde zo graag goedkoop naar Shockers
want ik heb em buiten FOK! verkocht....
en voor de zeikerds die weer zaten te mekkeren over de VRAAG-prijs....voor die prijs heb ik 'm verkocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |