quote:Doe maar niet.
Op dinsdag 22 april 2003 21:30 schreef Zooi het volgende:
P.s.: Modjes: Ik wil een waarderingssysteem ala Ebay!
quote:Done, en lees de sluitpost
Op woensdag 23 april 2003 13:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[TK] SNES SuperscopeDeze mag dicht
Verkocht aan IR Baboon, gaat morgen op de post
quote:
Op woensdag 23 april 2003 13:16 schreef detulp050 het volgende:[..]
Done, en lees de sluitpost
Hahaha
Mocht er een goede reden zijn, hoor ik dat graag van verkoper, maar voorlopig is dit vrij waardeloos. Mensen ervaring met geld terug proberen te krijgen?
quote:heb net snel nog even gekeken. misschien kun je het via heaven7 proberen. wat ik begrijp is het een vriendin van haar, misschien weet die waar ze is enzo.
Op woensdag 23 april 2003 14:09 schreef JeOma het volgende:
Zijn er ervaringen met verkoper XXEMMYXX? Ik heb 2 weken geleden geld overgemaakt (34 euro nog wat) voor een keyboard/muis, sindsdien na wat vage mailtjes heen&weer geen klote meer gehoord (wel bevestigd gekregen dat geld binnen was). Ik heb een 06-nummer, met telkens de voicemail. Op e-mail wordt dus ook niet gereageerd.Mocht er een goede reden zijn, hoor ik dat graag van verkoper, maar voorlopig is dit vrij waardeloos. Mensen ervaring met geld terug proberen te krijgen?
suc6 ermee
quote:Dank voor de tip. Heb dit gedaan. Zij krijgt kennelijk wel contact met XXEMMYXX. Dit zegt Heaven7:
Op woensdag 23 april 2003 14:22 schreef c0rneel het volgende:[..]
heb net snel nog even gekeken. misschien kun je het via heaven7 proberen. wat ik begrijp is het een vriendin van haar, misschien weet die waar ze is enzo.
suc6 ermee
quote:Lijkt me duidelijk dus. Ik ben fijn bedonderd door Emmy, iemand ervaring of je zo'n boeking terug kan draaien?
Je hebt niet betaald zegt ze.. jij weet niks van haar, via de email hebben jullie 1 keer contact gehad en zij heeft daarin geen gegevens van haarzelf gegeven.
G&dver*&m**...
Sorry lars, ben je nick ff kwijt
quote:Zowel de nick boven je, als onder je
Op woensdag 23 april 2003 22:30 schreef gieling.com het volgende:
De fawlty tower video's zijn goed aangekomen! Heel goed verpakt ook!top!
Sorry lars, ben je nick ff kwijt
[TK] Mac kloon
Mag ook dicht is niet meer verkoopbaar.
Krijg jeuk van al die illegale en omgebouwde shit.
Ten tweede mededelen dat Tha_Duck tot nu toe ook erg netjes overkomt, als koper!
quote:Is het misschien iets om ergens een "database" te maken met deze ervaringen? Voor kopers wel handig want om elke "verkoopmeldpunt en ervaringen topic" door te moeten spitten of jouw verkoper/koper erbij staat is niet handig.
Op donderdag 24 april 2003 22:21 schreef MrCaBLeGuY het volgende:
Dank voor jullie ervaringen
PS. CableGuy: heb je nog iets gehoord van XXEMMYXX?
maar er zijn er een paar, en ik noem nog geen namen, die het blijkbaar vertikken om te betalen, terwijl ze de spullen al wel hebben
en dat terwijl ze beloofd hadden dat het geld onderweg was
en dan durven ze ook nog te klagen dat er iets niet goed is, ondanks dat ikzelf zeker weet dat het wel goed was
dus ik zou maar snel betalen, anders moet ik maatregelingen nemen
Ik heb eht geld inmiddels binnen als verkoper, vanmiddag gaat het phonetje op de post, en zijn er weer 2 gelukkige mensen bij op deze wereld:
quote:Als je problemen houdt met de betaling(en) mail dan even mrcableguy@fok.nl en detulp050@fok.nl
Op donderdag 24 april 2003 22:57 schreef mtv het volgende:
ik heb de laatste tijd hier nogal wat advertenties gezet
de meeste dingen zijn wel verkocht, en goed afgehandeld wat betalen betreftmaar er zijn er een paar, en ik noem nog geen namen, die het blijkbaar vertikken om te betalen, terwijl ze de spullen al wel hebben
en dat terwijl ze beloofd hadden dat het geld onderweg was
en dan durven ze ook nog te klagen dat er iets niet goed is, ondanks dat ikzelf zeker weet dat het wel goed wasdus ik zou maar snel betalen, anders moet ik maatregelingen nemen
quote:ik heb er nix mee van doen of zo, maar die knakker laatst met z'n raybans ( [TK] 2x RayBan zonnebril (nieuw) ) werd ook gewoon toegestaan, terwijl die echt overduidelijk aan het handelen was.
Op vrijdag 25 april 2003 08:19 schreef detulp050 het volgende:
Sorry, maar het voordelig inkopen net de bedoeling ze met winst te verkopen valt op Fok! onder de noemer handel en is niet toegestaan.
Sorry
Volgens mij heeft deze dude ze gewoon via z'n werk geregeld en ik zie dat nou niet meteen als handel. Btje erg willekeur. Jammer.
[Dit bericht is gewijzigd door PetervdK op 25-04-2003 11:40]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |