abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9881685
quote:
Op zaterdag 19 april 2003 16:49 schreef MrCaBLeGuY het volgende:

[..]

topic is weer open !

Thnx!
pi_9881724
graag gedaan
Het leven is wat je gebeurt terwijl je andere plannen maakt - Jonh Lennon
pi_9900225
[GEZ] Tafeltennis tafel, wedstrijd formaat.

Deze mag op slot heb er een gevonden waarschijnlijk

zondag 20 april 2003 @ 19:13:11 #154
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_9900237
Op slot op verzoek van de voor mij onbekende user
pi_9900255
Dank dat is snel zeg, jullie doen het echt goed! Klasse !
pi_9924328
[gez] Nokia 8210 (2x)
kan dicht. Voor reden: zie laatste post
<a href="http://www.eddydibbink.nl" target="_blank" rel="nofollow">Goed Bezig</a>
pi_9925273
thnx hijs op slot.
  dinsdag 22 april 2003 @ 13:12:28 #158
8152 Gabberhead
Komm in mein Boot
pi_9932738
[TK] Kaarten Robbie Williams 18-07

Koop is gesloten met tevredenheid van mijn kant (de koper).

Als de verkoper verder niet protesteert, neem ik aan dat ie op slot kan.

Oracle en Java ontwikkelaars hier melden! http://www.oracletoppers.nl of http://www.javatoppers.nl
Nu ook op http://www.flitspaal.nl
pi_9933596
Een gabber maar Robbie Williams Dank voor het melden hij is op slot.
  dinsdag 22 april 2003 @ 13:55:07 #160
8152 Gabberhead
Komm in mein Boot
pi_9933907
quote:
Op dinsdag 22 april 2003 13:42 schreef MrCaBLeGuY het volgende:
Een gabber maar Robbie Williams Dank voor het melden hij is op slot.
*lol* Should've seen that one coming
Oracle en Java ontwikkelaars hier melden! http://www.oracletoppers.nl of http://www.javatoppers.nl
Nu ook op http://www.flitspaal.nl
  dinsdag 22 april 2003 @ 14:40:12 #161
52320 Swillie
MaestroMusica
pi_9935121
CABLEGUY je hebt echt oogkleppen voor... Er was een goed lopend topic, warin ik vroeg om een tweedehands digitale camera OF een goeie tip voor een ander... Dat er alleen tips kwamen is toch niet mijn fout? En ik kan tegen jou zeggen wat je wilt, je reageert nooit normaal, alleen op kleine delen van mijn replies waar je wel een reactie op hebt... Nu heb je hem dichtgegooid (waarom? er waren meerdere mensen in discussie en hielpen me) en zelfs dat was niet nodig, dan had je hem kunnen verlpaatsen of iets...

Dan kom ik weer op de discussie waar jullie zonodig mee wilden stoppen, misschien omdat je geen antwoord meer had ik weet het niet... Maar waarom over dingen zeiken waar verder niemand problemen mee heeft, en ook niet illegaal is ofzo... Heb jij klachten gehad? Al die kutregeltjes van jullie slaan nergens op, laat dit forum zichzelf toch runnen, jullie zijn echt niet zoveel nodig als jullie nu doen... Wat was er nou fout gegaan als het topic was opengebleven? Nou? Heb je niks anders te doen, ga je nou echt gewoon naar problemen zoeken om maar iets te doen te heben ofzo?

Waarom moest dat topic zo nodig dicht??? En kom nou niet met dat het een adviestopic was, want dat was het dus niet, ik vroeg in eerste instantie om tweedehands digitale cameras!!!

En reageer aub op mijn hele bericht, en pik er niet weer een stukje uit dat je het makkelijkste vind...

I think heaven is missing an angel
pi_9935355
FAQ
quote:
'Vraag & Aanbod' is het virtuele prikbord van FOK!, vergelijkbaar met het prikbord in de supermarkt, bedoeld om je overbodige spullen te koop aan te bieden, of nieuwe overbodige spullen te koop te vragen.
Vraag & Aanbod is dus daarvoor. Wil je tips/advies/discussies over de aanschaf van een nieuwe camera kun je terecht het FOT fourm.

Zoek je een tweedehands camera kun je terecht in V&A.

quote:
CABLEGUY je hebt echt oogkleppen voor...
Als je doorgaat met zulke opmerking (in praktisch elke post plaats je iets wat op schelden lijkt) gaat dit je absoluut NIET helpen.

PS. Deze discussie hoort eigenlijk in het Feedback topic, niet in het ervaringen topic.

dinsdag 22 april 2003 @ 14:53:44 #163
52320 Swillie
MaestroMusica
pi_9935507
Aangezien jij toch hier reageert doe ik dat ook maar... Cable ja sorry maar lees je nou gewoon echt niet? Ik heb nou toch al meerdere keren gezegd dat ik WEL een tweedehands digitale camera zoek, en dat dat dus hier thuishoort of zie ik dat verkeerd? En zoals verwacht is je reactie natuurlijk weer zo bekropt als het maar zijn kan... hele stukken weer overgeslagen...

Discussie heeft schijnbaar weinig zin aangezien je gewoon niet reageert op wat ik zeg = meer eenzijdige communicatie... Ik zal het nog maar eens proberen precies volgens je lieve regeltjes, kijken of je het dan snapt... Of ben ik nou weer niet aardig tegen je?

pi_9935545
Swillie ik heb je nou al 10 keer gezegd dat als je een tweedehands camera zoekt je hier wel een topic mag openen. Vraag hierin niet om tips voor de aankoop van een nieuwe camera, open daar even een topic voor in FOT.
quote:
Ik heb nou toch al meerdere keren gezegd dat ik WEL een tweedehands digitale camera zoek,
leg mij nou eens uit waar ik jou gezegd hebt dat jij dit NIET mag doen

Als je op deze voet (met deze houding) doorgaat volgen er andere maatregelen.

pi_9935692
[GEZ] Digitale camera

Dankje Swillie

dinsdag 22 april 2003 @ 15:03:45 #166
52320 Swillie
MaestroMusica
pi_9935809
quote:
Op dinsdag 22 april 2003 14:55 schreef MrCaBLeGuY het volgende:
leg mij nou eens uit waar ik jou gezegd hebt dat jij dit NIET mag doen
Leek me duidelijk dat je dat deed toen je het topic sloot? Het leek me nogal onzinnig om 2 topics te openen voor hetzelfde onderwerp?
Dit gedrag bedoel ik dus met politiemacht, iets wat je zelf niet wou doen, zie je dat zelf nou echt niet???
Maar goed, ik heb nog maar eens een topic geopend, zie hier...

En die laatste opmerking van je vind ik dan een beetje jammer, aangezien we gewoon een discussie aan het voeren zijn (althans dat probeer ik met je), dat moet je dan maar eens leren ipv te gaan dreigen als je je aangevallen voelt...

pi_9935965
Swillie een discussie vind ik totaal geen probleem, wel op een vriendelijke manier. We hoeven elkaar hier af te gaan lopen zeiken met dingen als Oogkleppen, mij vertellen dat ik NIET kan lezen etc etc.

Het topic wat je nu hebt geopent is prima, daar is niks mis mee. Dat vorige topic ging op slot omdat daar een A advies werd gevraagd voor de aankoop van een nieuw toestel wat ik zoals uitgelegd beter in FOT kan en B er een hele discussie heeft plaatsgevonden die beter in het feedback topic had gekunt.

Het is dus niet de bedoeling dat er geen topic meer is van jou, het was de bedoeling dat je hem even opnieuw zou openen zonder die toevoeging van advies voor een nieuwe camera.

dinsdag 22 april 2003 @ 15:16:28 #168
52320 Swillie
MaestroMusica
pi_9936157
quote:
Op dinsdag 22 april 2003 15:09 schreef MrCaBLeGuY het volgende:
Swillie een discussie vind ik totaal geen probleem, wel op een vriendelijke manier. We hoeven elkaar hier af te gaan lopen zeiken met dingen als Oogkleppen, mij vertellen dat ik NIET kan lezen etc etc.

Het topic wat je nu hebt geopent is prima, daar is niks mis mee. Dat vorige topic ging op slot omdat daar een A advies werd gevraagd voor de aankoop van een nieuw toestel wat ik zoals uitgelegd beter in FOT kan en B er een hele discussie heeft plaatsgevonden die beter in het feedback topic had gekunt.

Het is dus niet de bedoeling dat er geen topic meer is van jou, het was de bedoeling dat je hem even opnieuw zou openen zonder die toevoeging van advies voor een nieuwe camera.

Ok kijk dat zijn tenminste reacties waar ik wat mee kan ... Ik vond het dus niet nodig om hem om die reden dicht te gooien, maar goed jullie zijn mods en ik niet... valt verder weinig over te zeggen...
Die reacties kwamen omdat ik geirriteerd raakte van jouw reacties, omdat je niet scheen te willen reageren op sommige dingen die ik schreef...

Ik kan er verder weinig aan doen, maar ik ben wel benieuwd waarom fok de policy heeft (schijnbaar) om de lijntjes zo strak te houden, en niet gewoon dingen laat gaan zoals ze gaan (zoals in sommige andere fora)

pi_9936473
Als eerste was mijn reactie totaal niet bedoeld om jou te irriteren. Ik wou alleen aangeven dat advies voor nieuwe camera's beter in het FOT forum kunnen.

Dat brengt ons meteen naar jou vraag, lijntjes strak houden. Lijntjes straks houden klinkt meteen zo negatief. Laten we zeggen dat het onze bedoeling is het overzichtelijk te houden. Kijk als jij hier vandaag een topic opent over de aanschaf van een nieuwe camera gaan noch Tulp noch ik daarvan wakker liggen hoor, echt niet

Maar Vraag en Aanbod is geen Vraag en Aanbod meer als er morgen allerlei topics over de aanschaf van nieuwe spulletjes gaan. Op die manier wordt het dus onoverzichtelijk en zou het Vraag en Aanbod gedeelte daar onder kunnen lijden (de core business van V&A is immers dan niet meer dingen aanbieden en zoeken maar ook discusieren over nieuwe artikelen, en wat er allemaal nogmeer bij komt als we het zoals jij zeggen op hun beloop laten). Dat zou opzich zonde zijn.

Met die reden willen we dus discussies over nieuwe artikelen en advies topics liever in een forum waar dat beter past. Zoals DIG voor de aanschaf voor computer spulletjes of FOT als je opzoek bent naar een nieuwe digitale camera.

Dus het is niet zo zeer dat we de alle lijntjes straks willen houden, er is best ruimte voor wat discussie zolang de basis maar bij Vraag & Aanbod blijft. Bij jouw topic was dat dus fifty/fitty zeg maar maar het resulteerde in veel meer reacties met advies dan aanbiedingen.

Nou en dat willen gewoon liever niet hier omdat we morgen dan een topic hebben over welke telefoon, over welke parket vloer en dat hoort respectievelijk in DIG en in LIF.

Ik hoop dat je me verhaal een beetje begrijpt en je ook een beetje begrip heb voor wat wij willen.

RSI break

dinsdag 22 april 2003 @ 15:46:00 #170
52320 Swillie
MaestroMusica
pi_9936917
quote:
Op dinsdag 22 april 2003 15:28 schreef MrCaBLeGuY het volgende:
Als eerste was mijn reactie totaal niet bedoeld om jou te irriteren. Ik wou alleen aangeven dat advies voor nieuwe camera's beter in het FOT forum kunnen.
Laten we het maar op een misverstand houden dan
quote:
Dat brengt ons meteen naar jou vraag, lijntjes strak houden. Lijntjes straks houden klinkt meteen zo negatief. Laten we zeggen dat het onze bedoeling is het overzichtelijk te houden. Kijk als jij hier vandaag een topic opent over de aanschaf van een nieuwe camera gaan noch Tulp noch ik daarvan wakker liggen hoor, echt niet
Dit bedoelde ik dus met mijn reactie... Je bedoelt het heel goed, maar je bereikt het tegenovergestelde... Er waren in mijn topic alleen maar mensen die graag wilden reageren, en geen klachten volgens mij... De enige die er moeite mee hadden waren modjes... Dan wordt dus volgens mij een beetje je doel voorbij gestreeft, aangezien je een topic sluit waarin veel gereageerd wordt
quote:
Maar Vraag en Aanbod is geen Vraag en Aanbod meer als er morgen allerlei topics over de aanschaf van nieuwe spulletjes gaan. Op die manier wordt het dus onoverzichtelijk en zou het Vraag en Aanbod gedeelte daar onder kunnen lijden (de core business van V&A is immers dan niet meer dingen aanbieden en zoeken maar ook discusieren over nieuwe artikelen, en wat er allemaal nogmeer bij komt als we het zoals jij zeggen op hun beloop laten). Dat zou opzich zonde zijn.
Dat zou idd erg zonde zijn, als de V&A topics overlopen zouden worden door topics met adviezen e.d. Dit is niet het geval, mijn topic was misschien een mix tussen 2 onderwerpen, omdat ik niet precies wist onder welke groep ik hem het beste moest plaatsen... Nu weet ik dus dat volgens jullie 2 verschillende topics geopend kunnen worden, wat ik dus weer zo'n voorbeeld vindt van je doel voorbij streven... Daarnaast heb ik al tientallen topics gezien met verwijzingen naar sites waar producten worden aangeboden, enige verschil is dat er daar niet direct om gevraagd werd en ik dat wel deed...
quote:
Met die reden willen we dus discussies over nieuwe artikelen en advies topics liever in een forum waar dat beter past. Zoals DIG voor de aanschaf voor computer spulletjes of FOT als je opzoek bent naar een nieuwe digitale camera.
Duidelijk...
quote:
Dus het is niet zo zeer dat we de alle lijntjes straks willen houden, er is best ruimte voor wat discussie zolang de basis maar bij Vraag & Aanbod blijft. Bij jouw topic was dat dus fifty/fitty zeg maar maar het resulteerde in veel meer reacties met advies dan aanbiedingen.
Topic was dan ook pas 1 uur oud o.i.d
quote:
Nou en dat willen gewoon liever niet hier omdat we morgen dan een topic hebben over welke telefoon, over welke parket vloer en dat hoort respectievelijk in DIG en in LIF.
Ook duidelijk, en mee eens...
quote:
Ik hoop dat je me verhaal een beetje begrijpt en je ook een beetje begrip heb voor wat wij willen.
Ik snap wat jullie willen, ook al ben ik het niet eens met de manier waarop, maar laten we daar niet weer over beginnen...
quote:
RSI break
LOL
pi_9936921
Deze mag dicht. De GBA is door Nyles heel netjes verpakt en verzonden conform de afspraken.

Pluimpje voor de verkoper.

Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_9937744
Thnx AN
pi_9937938
Hoi Swillie, om nog even te reageren. Ik kan me voorstellen dat je het voor 1 keer inderdaad wat wrang vind om het af te schaffen. Maar ja wat moeten we dan. Als wij niks van jouw topic zeggen en andere doen dat morgen ook verwijzen deze vrolijk naar jouw topic (kijk daarin wordt toch ook alleen maar over de aanschaf van een nieuw product geplaatst en daar zeggen jullie ook niks van). Resultaat, Tulp & ik met een bek vol tanden en op die manier zouden we ons zelf buitenspel zetten want ingrijpen kan maar dan hebben we meteen 1 of meerdere users tegen ons in het harnas. Doe ik het liever zo

PS. Mocht je nog ff willen reageren neem dat ff dat feedback topic, gaan we daar eventueel in verder thnx.

pi_9945476
quote:
Op vrijdag 18 april 2003 17:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik wil wederom JoostW bedanken

Dit maal ging het om Zelda II, compleet in doos en Megaman 2, compleet in doos.

Het is wederom in perfecte staat aangekomen!

Een topverkoper

[i]Sperma kan voor kunstmatige inseminatie diepgevroren jarenlang worden bewaard (zie spermabank).[/i]
  dinsdag 22 april 2003 @ 21:30:35 #175
22065 Zooi
Onwijs trotse papa
pi_9945625
En weer een positieve ervaring rijker: boebiedoe mag zich de trotse eigenaar noemen van een aantal door Yvonne aangeraakte boeken.
Keurige email uitwisseling, keurige snelle betaling en afhandeling.

Aanrader om zaken mee te doen.

P.s.: Modjes: Ik wil een waarderingssysteem ala Ebay!

[url=http://thomas.vanderhulst.nl]Thomas[/url]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')