abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9568854
Dit is de situatie, vandaag meegemaakt: Vier partijen werken samen aan een project, waaronder de opdrachtgever, een trainingsbureau en een creatief team. Verder andere partijen mbt de productie etc. De opdrachtgever heeft iemand van een afdeling aangewezen het project te begeleiden en diegene heeft een stagaire die ook meedoet aan het project.

Het gaat goed, de sfeer is informeel en het project verloopt vlot. Dan geeft iemand van het creatieve team de stagaire een schouderklopje dat ze het goed doet en masseert zonder er bij na te denken haar schouders voor een seconde of 3. Hij bedoelt er niets mee.

De stagaire voelt zich er niet prettig bij, maar meldt dat niet aan de man en ook niet aan degene die voor het bedrijf het project leidt maar aan haar afdelingchef die niet bij het project is betrokken. Deze man roept degene van het trainingsbureau tot de orde. Die zegt niets tegen de man, om het verloop van het project niet in gevaar te brengen, maar zegt dat pas na afloop onder vier ogen. Ondertussen snapt het hele team niet dat de stagaire ineens niet meer bij het project is betrokken en toept zo nu en dan nog onwetend, Hey, waarom doe je niet meer mee

De man voelt zich gekwetst omdat hij het niet kwaad bedoelde. Hij geeft toe de situatie verkeerd te hebben ingeschat, biedt zijn excuses aan de stagaire aan, maar wil niets meer met de opdrachtgever te maken hebben. Hij is er klaar mee.

Wat vind jij, overdrijft ze of heeft ze gelijk?

Op maandag 31 maart 2003 21:45 schreef yvonne het volgende:
het merendeel hier vind ik losers.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 3 april 2003 @ 22:26:17 #2
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_9568928
quote:
Op donderdag 3 april 2003 22:23 schreef Nachtschade het volgende:

Wat vind jij, overdrijft ze of heeft ze gelijk?

Ze overdrijft en maakt in mijn opinie misbruik van de hedendaagse overspannen houding tov sexuele intimidatie.
  donderdag 3 april 2003 @ 22:26:38 #3
32871 Ludwig
Seniel, Jong en Snel
pi_9568938
Feministisch zeikwijf! Wees blij dat ze weg is!
the speed of sound is defined by the distance from door to computer divided by the time interval needed to close the media player and pull up your pants when your mom shouts "OH MY GOD WHAT ARE YOU DOING"
  donderdag 3 april 2003 @ 22:27:03 #4
33213 SpleeffY
Ja, wat hij zegt ->
pi_9568953
quote:
Op donderdag 3 april 2003 22:26 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ze overdrijft en maakt in mijn opinie misbruik van de hedendaagse overspannen houding tov sexuele intimidatie.

pi_9569015
Ik krijg de indruk dat jij zelf de masseur was... trek je er vooral niets van aan zou ik zeggen! Belachelijk overspannen gedoe van die stagemuts.
en haalt het maar net!
pi_9569020
quote:

[..]

Deze man heeft t in de peiling! de bitch stelt zich aan, en moet iets nuttigs gaan doen met dr leven... t feit alleen al dat je je klote kan voelen omdat iemand je ff 3 sec masseert...
  donderdag 3 april 2003 @ 22:29:48 #7
14627 deurmat
Best een leuke user.
pi_9569048
quote:

[..]

En zo is het.
Later word ik mijzelf in het groot.
pi_9569064
quote:
Op donderdag 3 april 2003 22:28 schreef Tjingtjangtjong het volgende:
Ik krijg de indruk dat jij zelf de masseur was... trek je er vooral niets van aan zou ik zeggen! Belachelijk overspannen gedoe van die stagemuts.
agree
  donderdag 3 april 2003 @ 22:32:01 #9
11682 Moonah
Jolie femme
pi_9569113
Nou, eerlijk gezegd zou ik er ook niet zo van gediend zijn als een willekeurige collega ongevraagd mijn schouders zou masseren.

Zoals ik het hier lees, is vooral de communicatie een probleem. Alles achter ieders rug om.

Dat de stagiaire naar haar chef is gegaan, kan ik begrijpen. Je kunt niet oordelen over haar gevoel. En als stagiaire heb je nu eenmaal een ondergeschikte positie. Wellicht durfde zij daarom niet direct tegen de masseur te zijn.

"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_9569176
ze overdrijft idd, maar als ze dan persé moest klagen, had ze de masseur zelf moeten aanspreken.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_9569178
Ik zou als ik haar was die gast aanklagen, echt belachtelijk dat hij dit zomaar doet en er met een waarschuwing vanaf komt! Echt belacheliujk dat we leven in een maatschappij waar dit zomaar mag!

Maar bij de weg, je masseert trouwens niet zomaar iemand zonder er bij na te denken?

Maar wat meer de vraag is? Hoe zag ze eruit?

[url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/298595/1/25]Stem hier op de grootste kutuser!![/url]
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 3 april 2003 @ 22:33:56 #12
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_9569181
quote:
Op donderdag 3 april 2003 22:32 schreef Moonah het volgende:
Nou, eerlijk gezegd zou ik er ook niet zo van gediend zijn als een willekeurige collega ongevraagd mijn schouders zou masseren.

Zoals ik het hier lees, is vooral de communicatie een probleem. Alles achter ieders rug om.

Dat de stagiaire naar haar chef is gegaan, kan ik begrijpen. Je kunt niet oordelen over haar gevoel. En als stagiaire heb je nu eenmaal een ondergeschikte positie. Wellicht durfde zij daarom niet direct tegen de masseur te zijn.

Echt gelul.
Als iemand aan je friemelt draai je je toch direkt om en zeg je "He!"

Meer is niet nodig.

pi_9569205
quote:
Op donderdag 3 april 2003 22:32 schreef Moonah het volgende:

ben ik het totaal niet met je eens, zeg dan gelijk kappen met die handel
  donderdag 3 april 2003 @ 22:35:59 #14
11682 Moonah
Jolie femme
pi_9569238
Niet iedereen is even assertief.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 3 april 2003 @ 22:37:06 #15
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_9569275
quote:
Op donderdag 3 april 2003 22:35 schreef Moonah het volgende:
Dus dan maar de persoon achter zijn rug om zwart maken.
That's the spirit
  donderdag 3 april 2003 @ 22:37:53 #16
14627 deurmat
Best een leuke user.
pi_9569305
quote:
Op donderdag 3 april 2003 22:33 schreef RedHead het volgende:
Ik zou als ik haar was die gast aanklagen, echt belachtelijk dat hij dit zomaar doet en er met een waarschuwing vanaf komt! Echt belacheliujk dat we leven in een maatschappij waar dit zomaar mag!
Stel je niet aan.
Later word ik mijzelf in het groot.
  donderdag 3 april 2003 @ 22:38:11 #17
29041 hyperfuzz
foxtrot hotel
pi_9569313
quote:
Op donderdag 3 april 2003 22:37 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Dus dan maar de persoon achter zijn rug om zwart maken.
That's the spirit

Zwart maken? Tikkeltje overdreven uitgedrukt.
yankee charlie dinges
pi_9569321
hmmm, beetje overtrokken reactie, maar je weet niet wat ze allemaal heeft meegemaakt. Ik denk een inschattingsfout van die kerel en een communicatiestoornisje!
pi_9569357
Ik vind het wel raar dat iemand een stagaire van andere afdeling/bedrijf een schoudermassage geeft. Of geeft die persoon aan zijn mannelijke collega's ook regelmatig schoudermassages?
pi_9569383
quote:
Op donderdag 3 april 2003 22:35 schreef Moonah het volgende:
Nee, maar op zo'n manier escaleert het onnodig, het kan de man zijn baan wel kosten.. als het balletje eenmaal rolt , is dan wel zo assertief om het te doen stoppen?

Je spreekt eerst de masseur aan, durf je dat niet praat er dan eerst met een collega over of zo, of beter stap naar de vertrouwenspersoon.
Blijft de masseur gewoon doorgaan dán ga je naar de baas toe.

Niet iedereen is even assertief, maar net zo goed bedoelt niet iedere vent met een aanraking het een sexuele lading mee te geven.

[Dit bericht is gewijzigd door milagro op 03-04-2003 22:41]

[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_9569391
Zo de meningen liggen hier wel weer klaar he?

Ieder zijn beleving van intimidatie is anders! De een vind een simpel schouderklopje al intimiderend terwijl een ander het pas intimidatie vind als ze daadwerkelijk over haar kont geaaid wordt ofzo. Wie zijn wij dan om te zeggen dat ze een aanstelster is!?
De grens is voor iedereen verschillend en niemand kan dus zeggen wat precies de grens moet zijn!

Ik vind het goed dat ze naar haar baas is gestapt, want het gebeurt veel te vaak dat er niet over gepraat wordt, waarna de persoon in kwestie vaak meer kans heeft op ziekteverzuim en psychische belasting. Sorry hoor maar ik zou als baas willen dat een medewerker/ster naar me toe zou stappen. Dan maar zaken met een ander bureau maar van mijn medewerkers blijf je af. Ja ok goed dat je een excuus aanbied, dat was netjes van die persoon en hij zal het ook ongetwijfeld niet zo bedoeld hebben, maar daar moet je dus erg voorzichtig mee zijn!

donderdag 3 april 2003 @ 22:40:35 #22
26928 Aequitas
Boondock Saint
pi_9569397
ze moeten allebei ff chille.

zei moet niet zo moeilijk doen in de trent van ik wil niet meer met dat team samen werken, gewoon ff melden(of direct of indirect) dat ze het niet wil en gewoon verder gaan.

Hij moet er niet zo zwaar aantillen in de trent van "ik voel me gekwetst", stel je niet aan, het is een beetje lullig gelopen(dat ze eht niet direct zei) maar verder vind ik er nou ook niks schokkends aan de hand.

Tip van de dag. gewoon volwassen doen en je niet aanstellen

Catch You On The Flip Side
pi_9569398
quote:
Op donderdag 3 april 2003 22:38 schreef hyperfuzz het volgende:

[..]

Zwart maken? Tikkeltje overdreven uitgedrukt.

denk het niet, beetje de reputatie van die man proberen kapot te maken omdat zij het lef niet heeft om te zeggen "dat heb ik liever niet" ?
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 3 april 2003 @ 22:41:06 #24
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_9569420
quote:
Op donderdag 3 april 2003 22:39 schreef Halinalle het volgende:
Ik vind het wel raar dat iemand een stagaire van andere afdeling/bedrijf een schoudermassage geeft. Of geeft die persoon aan zijn mannelijke collega's ook regelmatig schoudermassages?
Hij staat even met zijn handen op haar schouders een peptalk te houden en onnadenkend geeft hij een een paar kneepjes in haar schouders.

Ja, dat kan ik me heel goed voorstellen.
En ja, wanneer een van mijn 'jongens' iets goed afgehandeld heb knijp ik ze ook wel eens in hun schouders.

pi_9569421
nee ok, maar ff serieus, je masseert niet iemand zonder er bij na te denken...

maar ze kan wel zeggen dat hij moet stoppen, direct als hij bezig is, of haar schouders wegtrekken.

Maar je gaat me niet vertellen dat dit perongeluk zonder opzet gebeurden

[url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/298595/1/25]Stem hier op de grootste kutuser!![/url]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')