quote:Dank je Pluisje, je bent de beste!
Op donderdag 3 april 2003 22:18 schreef pluisje het volgende:
Ah, portier en Gerdo waren er nog*2 glaasjes ranja inschenkt voor de heren*
Mag ik nog een glaasje van je Pluisje?
quote:
Op donderdag 3 april 2003 22:18 schreef pluisje het volgende:
Ah, portier en Gerdo waren er nog*2 glaasjes ranja inschenkt voor de heren*
quote:Is het een vogel?
Op donderdag 3 april 2003 22:22 schreef portier het volgende:[..]
En zo snel al met het volgende deel toen het vorige deel vol was![]()
Is het een vliegtuig?
Neeheeee! Het is SuperPluis!
Tot de volgende keer
Mag ik van jou nog zo'n energie gevend glas ranja
* Zielig kijkt
quote:
Op donderdag 3 april 2003 22:27 schreef pluisje het volgende:
Hier Gerritje, een glaasje voor de schrik
Gaat het nu weer een beetje?
Naast een lekker glaasje ranja ook nog een kusje van pluisje!!
Gerritjes dag kan niet meer stuk
* Met gulzige teugen leegt assie het glas
*burp* .. oeps .. sorry mevrouw pluis
"Euh, hoi? Ik hoorde dat je hier wat lekkers kon drinken?"
He, jullie kende ik nog niet geloof ik
Mag ik misschien een glaasje ranja, en ik heb een beetje dorst!
quote:Van de hele dag maar in dat frietkot staan en in de playgound spelen krijg je ontzettende dorst!
Op vrijdag 4 april 2003 14:38 schreef pluisje het volgende:
Jeetje Gerdo, wat ben jij een dorstig typjeMaar geeft niet hoor, ik heb ranja zat
Dat had ik nodig...
* theborgnl schuift zn (lege) bekertje nog eens in de richting van de toonbank.
quote:Ohjah, bedrijfsgeheim...
Op zaterdag 5 april 2003 22:44 schreef pluisje het volgende:
Ha, dat ga ik jou mooi niet vertellen
* theborgnl voelt zich dom, dat was niet slim om te vragen. Natuurlijk krijgt hij daar geen antwoord op.
Maar hou jij je maar bezig met ranja drinken, dan neem ik het ranja maken wel voor mijn rekening
* pluisje had eigenlijk een vrije zondag, maar schenkt toch even wat glaasjes in voor de heren
quote:* Gerritje springt vanachter het stalletje vandaan en roept "ha die Japie! ik ben er!!"
Op woensdag 30 april 2003 15:04 schreef Jan-jaap het volgende:
*jan-jaap loopt na een lange tijd weer eens langs het ranjastalletje en kijkt of er iemand is
SLURP
Nog, Encore
* gaat met een groot glas ranja(met een rietje heh, niet vergeten met een rietje) lekker languit liggen in de zon. Er kan maar een iemand zulke lekkere ranja maken.
quote:
Op woensdag 28 mei 2003 13:49 schreef pluisje het volgende:
.....en dat ben ik
Niet Dringen ! . Niet Duwen, er is genoeg ranja voor iedereen * Schreeuwt de officier tegen de wachtenden. Dan gaan ze verder en laten het stalletje verder met rust.
* pluisje brengt JanJaap weer een beetje op temperatuur met lekkere koude ranja
quote:ik loop zo hard om eerder van de ranja te proeven
Op vrijdag 30 mei 2003 17:30 schreef pluisje het volgende:
Wie gaat er nou hardlopen in die hitte?* pluisje brengt JanJaap weer een beetje op temperatuur met lekkere koude ranja
bedant pluisje
Pluis .. .. mag ik ook een glaasje koude ranje
Ik wist niet eens dat ik een bel had hangen hier
quote:Goedkoop overgekocht van een mannetje zeker
Op vrijdag 30 mei 2003 17:39 schreef pluisje het volgende:
* pluisje mengt en schenkt zich een ongeluk en schrikt zich vervolgens een hoedje van een hels kabaalIk wist niet eens dat ik een bel had hangen hier
Pluisje voor de lekkere ranja
SLURP
Zow nu kan ik moe maar voldaan neerploffen
Na de tocht van het kasteel naar het centrum, komt de karavaan aan bij het stalletje. De Pretorian_Guards sluiten snel de omgeving af en plaatsen bordjes om aan te geven dat het Ranjastalletje wegens verbouwing gesloten is.
Het oude stalletje wordt tot de grond aan afgebroken en er wordt een nieuw vlondersysteem geplaatst dat de fundering vormt voor het nieuwe stalletje. Dan wordt er aan de opbouw begonnen. Stevige eikenhouten balken vormen de eerste steunlaag op de fundering waar de wanden van het stalletje aan worden opgetrokken. Er komt een nieuwe toonbank in speciaal door een meubelmaker op maat voor Pluisje gemaakt. Tezamen met een door een wijnhandelaar uitgevonden tapsysteem - zodat pluisje niet meer met grote kannen ranja hoeft te zeulen als ze daar geen zin in heeft - vormt dit de basis van het nieuwe stalletje.
Met de warme zomerdagen in het vooruitzicht wordt een mooi terras aangelegd achter het stalletje met gezellige zitjes. Lange, zwoele zomeravonden kunnen hier onder het genot van een glaasje ranja en een goed gesprek tussen vrienden worden doorgebracht.
Een nieuw dak met een waterafvoer systeem maakt het geheel compleet. Het enige originele van het oude stalletje is de ranja en de eigenaresse, voor de rest is het stalletje compleet vernieuwd.
Dan halen de Pretorian Guards de borden weer weg en worden alle bouwmaterialen en rommel opgeruimd en afgevoerd. De werklieden en Pretorian Guards vertrekken en aan niets is te zien dat er mensen druk bezig zijn geweest. Op de plaats van het oude stalletje staat een nieuw stalletje.
Naar een idee van LD - tekst&plaatjes: Phoenixx
so hee dat is verbouw ziet er top uit maar dat ziet het staletje van pluizebolletje altijd.
Pluisje mag ik een emmer ranja van je? ik heb het een beetje dorst
"Goedemiddag pluisje.
Sja - we dachten, dit is misschien een originelere manier om 'dankjewel' te zeggen dan een mailtje!
Mag ik ook een glaasje ranja, alsjeblieft?"
* pluisje tapt glaasjes ranja dat het een lieve lust is
mag ik een groot glas ranja pluise
trouwens het is een mooi stalletje geworden
quote:ranja van de eilandprinces iets kosten? nog nooit van gehoord
Op vrijdag 11 juli 2003 18:12 schreef Guusie het volgende:
Mag Guusie ook een bekertje? hoeveel kost da?
quote:
Op vrijdag 11 juli 2003 18:19 schreef Magneet het volgende:[..]
ranja van de eilandprinces iets kosten? nog nooit van gehoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |