quote:Couldn't agree more, stem dus ook op Kezman
Op donderdag 3 april 2003 21:15 schreef RedGuy het volgende:
Kezman.Van Der Vaart heeft niet het hele seizoen gespeeld en Kezman heeft zo'n beetje ervoor gezorgd dat PSV kampioen gaat worden.
Als totaalvoetballer een betere voetballer. Heb niet het idee dat Kezman een grote stempel op de HCE drukt, maar meer de spits die bij PSV in de punt staat. Meer een kwaliteit van totaal PSV, dan van Kezman. Van der Vaart ondanks een blessure toch in de wedstrijden nadrukkelijk aanwezig op een positieve manier.
quote:Die teen die altijd geblesseerd is bedoel je
Op vrijdag 4 april 2003 14:02 schreef methodmich het volgende:
Van der Vaart heeft in zijn linker kleine teen meer talent dan Kezman in zijn hele lichaam, dus de keuze lijkt me duidelijk.
Maar op wie stem je nou?
quote:Ik ahd van jou ook niet anders verwacht...
Van der Vaart heeft in zijn linker kleine teen meer talent dan Kezman in zijn hele lichaam, dus de keuze lijkt me duidelijk.
quote:overdrijven is ook een vak. Dan is het des te knapper van Kezman dat hij wint...
Hij heeft inderdaad veel meer talent dan Kezman, die bovendien niet echt constant presteert sinds ie bij PSV zit...vind ik. ![]()
edit: typo
[Dit bericht is gewijzigd door Essiepessie op 04-04-2003 15:13]
quote:Nou, ik vind enkele PSV'ers wel beter dan Wamberto, maar daar hoort Kezman idd niet bij.
Op vrijdag 4 april 2003 14:09 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Ik ahd van jou ook niet anders verwacht...
Jij stemt nog wel op Wamberto als ie tegen kezman (of iets anders van PSV) zou hebben gestaan...
quote:
Op vrijdag 4 april 2003 15:02 schreef methodmich het volgende:[..]
Nou, ik vind enkele PSV'ers wel beter dan Wamberto, maar daar hoort Kezman idd niet bij.
quote:
Op donderdag 3 april 2003 22:56 schreef CAZZO het volgende:[..]
[..]beide stemmen ongeldig
deze verkiezingen gaan over de beste speler in de HCE en dus tellen de prestaties in de CL niet mee
Wat een lulverhaal, het gaat om de beste speler uit de HCE, natuurlijk tellen zijn prestaties op internationaal niveau dan ook mee.
Het gaat om de beste speler uit de HCE, niet om de beste speler die alleen HCE-wedstrijden speelt.
In de weinige wedstrijden die hij speelt heeft hij toch maar weer een grote toevoegende waarde voor ajax.
Van der Vaart!
Bovendien wordt Pi-Air gewoon topscoorder dit seizoen!
[Dit bericht is gewijzigd door FrankyMcG op 04-04-2003 19:10]
quote:in een massa....... ?
Op vrijdag 4 april 2003 13:58 schreef Rieuwert het volgende:
Kezman.
quote:lulverhaal of niet je stem telt lekker niet mee
Op vrijdag 4 april 2003 15:17 schreef GerardVanAs het volgende:[..]
Wat een lulverhaal, het gaat om de beste speler uit de HCE, natuurlijk tellen zijn prestaties op internationaal niveau dan ook mee.
Het gaat om de beste speler uit de HCE, niet om de beste speler die alleen HCE-wedstrijden speelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |