quote:Een extreem live spel zou ik ook niet vervelend vinden..
Op woensdag 9 april 2003 21:12 schreef FluxC5 het volgende:
Ik koop dan voorlopig ook geen spellen meer, ik ben verzadigd!
quote:Ik heb alle Live spellen al
Op woensdag 9 april 2003 21:23 schreef Bastard het volgende:[..]
Een extreem live spel zou ik ook niet vervelend vinden..
In Tilburg ken je bij cybergate(wwwpuntenpuntenel toevoegen voor de site) kijken naar het apparaat in actie, denk dat ik er binnenkort eens ga kijken...
quote:Matig? Mwach, je moet ervan houden (en ik denk dat ik gewoon over een half jaar/jaar even op de ebay sites kijk
Op woensdag 9 april 2003 22:10 schreef FluxC5 het volgende:
Steel Batalllion is veel te duur voor een matig Mech-spel. Als ze nou ook nog garantie zouden geven dat Steel Batallion 2 ook nog uitkomt ofzo, dan zou je er misschien met één haar op je hoofd erover kunnen denken. Maar effe checken gewoon lijkt we wel geinig..
Bovendien zouden ze de Mechwarrior games hier makkelijk geschikt voor kennen maken, en gezien MS toch de licentie heeft op die franchise moet dat geen gek idee zijn
quote:Heb je al in Tilbug gespeeld dan?
Op woensdag 9 april 2003 22:15 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Matig? Mwach, je moet ervan houden (en ik denk dat ik gewoon over een half jaar/jaar even op de ebay sites kijk
)
Bovendien zouden ze de Mechwarrior games hier makkelijk geschikt voor kennen maken, en gezien MS toch de licentie heeft op die franchise moet dat geen gek idee zijn
Edit: nee! , hoe weet je dat dan?
Niet oordelen voor je eraan begonnen bent
Aldus het persbericht dat in mijn mailbox terecht kwam, zal dus vandaag op de verschillende portals verschijnen neem ik aan...
Fuck al die negatieve reviews maar, ik heb gisteravond de meeste lol ooit gehad sinds de aanschaf van mijn XBox...!!
En ook leuk om te weten, hij kost maar 39.99 !!!!!
quote:nij de blokker is ie al voor die prijs te koop
Op donderdag 10 april 2003 09:57 schreef stay_fun het volgende:
XBOX® KONDIGT NIEUWE EUROPESE ADVIESVERKOOPPRIJS AAN VAN € 199,99
Schiphol-Rijk, 10 april 2003 Xbox, de nieuwe generatie gameconsole van Microsoft, benadrukt haar succes met een nieuwe Europese adviesverkoopprijs. Vanaf morgen (vrijdag 11 april), zal in Europa de Xbox in de winkels aangeboden worden voor een adviesprijs van € 199,99.Aldus het persbericht dat in mijn mailbox terecht kwam, zal dus vandaag op de verschillende portals verschijnen neem ik aan...
quote:Waar? Anders moet je 'm terugbrengen binnen 8 dagen, en bij de buren een andere kopen voor € 199
Op donderdag 10 april 2003 13:56 schreef Rolex het volgende:
zaterdag ook een x-box gekocht met splinter cell... JEEZUS wat een fantastische game!!!
quote:Maar die vriend van je heeft wel 2 gratis spellen!
Op donderdag 10 april 2003 15:42 schreef Jop het volgende:
Een vriend van me geloof ik wel... ik kocht em een paar maanden daarna voor 300
Ook zijn er nu classic games voor rond de 30 euro. Das beter dan 70 Pleuro.

quote:Burnout 2 is het beste racespel wat ik ooit gespeeld heb....
Werd erg enthousiast en ben niet eens een echte racefan
quote:
Op donderdag 10 april 2003 16:04 schreef PBateman1978 het volgende:[..]
Burnout 2 is het beste racespel wat ik ooit gespeeld heb....
quote:Cool,....... ik heb net de preview voor Xbox helemaal doorgelezen. Krijg interesse in de titel.
Op donderdag 10 april 2003 16:04 schreef PBateman1978 het volgende:[..]
Burnout 2 is het beste racespel wat ik ooit gespeeld heb....

quote:Tis dat ik al heel veel van het spel op de Ps2 heb gespeeld, anders had ik hem wel willen halen.
Op donderdag 10 april 2003 16:21 schreef Chocobo het volgende:[..]
Cool,....... ik heb net de preview voor Xbox helemaal doorgelezen. Krijg interesse in de titel.
-edit-
Lord of the two towers is helemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |