abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9564583
Graag wil ik zelda voor de gameboy classic hebben, met de doos en handleiding. Ik heb Zelda 1 voor de NES 8-bit met doos in de ruilaanbieding hiervoor.

Eventueel is de Zelda voor de NES ook te koop, in dat geval moet je maar even een bod doen (vanaf 20 euro).

Support! Protest! Country! Rock & Roll!
pi_9568972
hmm, 48 keer bekeken en geen enkele reactie tot dusver....
Eventueel wil ik ook ruilen voor andere gameboy classic spellen, maar dat moeten er dan wel minstens drie zijn die ik leuk vind. (of 3 snes spellen die ik nog niet heb)
Voor de NES zoek ik Totally Rad met handleiding en doos, daar wil ik ook wel voor ruilen eventueel.
pi_9571200
Zitten de handleiding en de landkaart er ook bij?

Zo ja, dan neem ik het wel serieus in overweging om hem te kopen (ik kan hem evt ook ruilen tegen de Gameboy Zelda maar die wil ik liever niet kwijt)

Eens een Tinus, altijd een Tinus.(Frollo, 5-2-04)
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid.
  donderdag 3 april 2003 @ 23:39:30 #4
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_9571235
Bod van 20 staat
Eventueel inclusief SNES game: Donald in Maui Mallerd
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_9571532
quote:
Op donderdag 3 april 2003 23:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bod van 20 staat
Eventueel inclusief SNES game: Donald in Maui Mallerd
Uh... Roy.... we hadden toch al een ruil afgesproken? Waar jij van terug krabbelde omdat je hem al van iemand anders ging kopen...?

Ik heb trouwens nog een Zelda 1... ja, ja... ik heb er 2! Die ik nu aanbied is met doos, cartridge en beschermhoesje. De doos is in redelijk versleten staat. Die wil ik voor 20 of meer wegdoen of nog steeds voor de ruil zoals afgesproken met Roy als hij dat nog wil (dat waren een aantal 'mindere' gameboy spellen).

De andere Zelda 1 is in zo goed als mint conditie met zowel de handleiding en de plattegrond. Die doe ik weg vanaf 35 euro. Om het nog gekker te maken, ik heb ook nog een Zelda 2 in extreem goede conditie, volledig in mooie doos met handleiding. Vanaf 35 euro neem ik ook afscheid van dat spel. Die twee samen vanaf 65 euro. Alles ex. verzenden.

vrijdag 4 april 2003 @ 00:04:36 #6
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_9571795
Klopt Kiff... maar die ging niet door *grmbl*

Ik wil die 2e Zelda 1 wel hebben! Die in mint conditie! 35 euro! Of 20 incl wat ik genoemd heb (de 4 GB spellen (5e is onvindbaar ) en Donald in Maui Mallerd)

En als er mensen meer gaan bieden, dan hoor ik dat nog wel

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_9574244
quote:
Op vrijdag 4 april 2003 00:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
En als er mensen meer gaan bieden, dan hoor ik dat nog wel
Ik bied 65 euro voor de complete Zelda 1 en 2
pi_9577698
ok, even zien: een statusoverzichtje. Als iemand binnen 24 uur vanaf nu meer bied dan 65 voor de 2 spellen in goede staat, dan kan dat, anders gaan ze naar MrTinux.

Als Roy of iemand anders binnen 24 uur meer bied dan 35 euro voor 'de goede complete' Zelda 1, dan kan dat. Een goed bod voor de Zelda 2 alleen kan dus ook nog steeds, anders gaat die (als er niet meer geboden wordt voor Zelda 1 tenminste) voor 35 euro naar MrTinux of met die andere samen voor 65 euro naar MrTinux.

Als de goede Zelda 1 niet naar Roy gaat, dan ruil ik de 'minder goede' Zelda 1 voor zijn 4 gameboyspellen + Donald Snes spel.

pi_9584834
pi_9598001
70 euro voor complete zelda 1 en zelda 2
pi_9598282
quote:
Op zaterdag 5 april 2003 11:47 schreef Sephiroth-2nd het volgende:
70 euro voor complete zelda 1 en zelda 2
ok, er is nog wat te tijd voor anderen om hoger te bieden.... niet veel meer echter... kom hier later op terug... moet nu weg...
pi_9599378
quote:
Op zaterdag 5 april 2003 12:06 schreef Kiff het volgende:

[..]

ok, er is nog wat te tijd voor anderen om hoger te bieden.... niet veel meer echter... kom hier later op terug... moet nu weg...

Mag ik nog 75 euro bieden voor de complete Zelda 1 + 2?
Was een beetje laat wakker
pi_9603061
quote:
Op zaterdag 5 april 2003 13:24 schreef MrTinux het volgende:

[..]

Mag ik nog 75 euro bieden voor de complete Zelda 1 + 2?
Was een beetje laat wakker

Ok, maar dan verlenging ik ook de 'veiling' om anderen nog een kans te geven. De spellen samen gaan naar de hoogste bieder om 24:00 uur vannacht. Verzending geschied pas na ontvangst van betaling op mijn bankrekening. Eventueel mail ik eerst een foto van de spellen in de staat zoals ze zijn, als 'bewijs' dat ik ze heb. Misschien zet ik ze straks in dit topic... even zien of dat lukt...
  zaterdag 5 april 2003 @ 19:07:57 #14
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_9604571
Ik haak nu af. Nu mindere Zelda wil ik niet, ik wil meteen een mint Zelda 1.

En 75 euro voor beide vind ik teveel voor mij op dit moment! Succes met de verkoop verder Kiff...

pi_9610237
De spellen gaan naar MrTinux. Ik heb hem zojuist hierover gemaild.
pi_9681659
Ok, dan gaat deze dicht! Veel plezier Tinux.
"Some of the world's greatest feats were accomplished by people not smart enough to know they were impossible."
Alle GSM aanbiedingen overzichtelijk bij elkaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')