quote:Zet dat dan er neer, nu lijkt het of je het wilt gaan doen, maar dan nog vind ik het niet passend.
Op donderdag 3 april 2003 18:52 schreef masterblaster het volgende:[..]
ja sorry maar ik doe het op school over wat mensen aantrekt in bepaalde manieren van sex ( pedos,animalsex dat soort spul)
En op fok posten levert denk niet de verwachte reacties op, zoek eens in nieuwsgroepen zal vast wel wat te vinden zijn in een van die alt.sex dingen
PS. aan sommige mensen, hou eens op met naar mijn avatar te staren, die is voor vrede en niet voor jullie behoeften, argh
[Dit bericht is gewijzigd door TechXP op 03-04-2003 18:55]
quote:Neenee.
Op donderdag 3 april 2003 18:53 schreef Erosjuhhh het volgende:[..]
post het dan in het goede forum,
kick to/SES
In SES vraag je dingen over school. maar het is nogal onzinnig om dingen voor school over sex in SES te vragen. De kans dat je in SEX antwoord krijgt is veel groter.
quote:Ja, dat zeg ik....
Op donderdag 3 april 2003 18:50 schreef Nevermind het volgende:[..]
![]()
![]()
quote:ja maar dan krijg ik toch niemand met reacties die er ervaring mee heeft..
Op donderdag 3 april 2003 18:53 schreef Erosjuhhh het volgende:[..]
post het dan in het goede forum,
kick to/SES
en dat moet juist wel..
quote:Waarom kijk je er dan naar baklap
Op donderdag 3 april 2003 18:54 schreef Indianos het volgende:[..]
Ja, dat zeg ik....
quote:je avatar heeft met animalsex te maken..
Op donderdag 3 april 2003 18:54 schreef TechXP het volgende:[..]
Zet dat dan er neer, nu lijkt het of je het wilt gaan doen, maar dan nog vind ik het niet passend.
En op fok posten levert denk niet de verwachte reacties op, zoek eens in nieuwsgroepen zal vast wel wat te vinden zijn in een van die alt.sex dingen
PS. aan sommige mensen, hou eens op met naar mijn avatar te staren, die is voor vrede en niet voor jullie
behoeften, argh
je hoeft je trouwens niet te schamen ofzo, je zit anoniem achter je pc..
quote:wrm ga je nou schelden?
Op donderdag 3 april 2003 19:01 schreef Topper_Harley het volgende:
slutje....jullie zijn allemaal homo
Ik laat het aan hen over, en die kunnen hem heropenen. Als ze dat zouden willen, natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |