abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 14 januari 2001 @ 23:47:22 #26
2998 KrL
Languit de lekkerste :)
pi_653667
quote:
Op 14 januari 2001 23:18 schreef DaMan het volgende:
Wat is hier nou in godsnaam "geekachtig" aan . Er zijn (zoals je hier al ziet), zat mensen, die elkaar via deze weg ontmoeten. Niet iederen zoekt 't, om iemand "vluchtig" in 'n kroeg te ontmoeten & 't internet is 'n makkelijke & snelle weg, om iemand te ontmoeten! Vroeger had je 27Mc bakkies & doordat mensen toen veel met elkaar praatten, zijn daar ook vaak leuke relaties uit onstaan. Welcome to the new millenium dude
Hehe.. Grappig dat je 27mc noemt, heb hier een relatie van 2 1/2 jaar aan overgehouden.. Inmiddels al weer over b.t.w..
Tot nu toe nog nooit echt iets gehad met iemand die ik via internet heb leren kennen (wel even kleine escapades) maar er is wel via internet uit bestaande contacten iets gegroeid in een paar gevallen..
pi_653711
quote:
Wat is hier nou in godsnaam "geekachtig" aan . Er zijn (zoals je hier al ziet), zat mensen, die elkaar via deze weg ontmoeten. Niet iederen zoekt 't, om iemand "vluchtig" in 'n kroeg te ontmoeten & 't internet is 'n makkelijke & snelle weg, om iemand te ontmoeten! Vroeger had je 27Mc bakkies & doordat mensen toen veel met elkaar praatten, zijn daar ook vaak leuke relaties uit onstaan. Welcome to the new millenium dude
Moet je kijken wat voor een mensen dat gemiddeld zijn die elkaar zo ontmoeten. Ik vind dat meestal trieste lui. Van die geeks. En kun je wel andere dingen roepen, maar ja...
pi_653751
Ik wil niet bot en aso overkomen, maar dat vind ik dus echt niet he! Ik ben het helemaal met Roche eens. Een internetrelatie is net zo triessssssst! "Hoi, ik kan in het echte leven niemand vinden dus schuil ik achter mn nickname (Nederlandse vertaling is niet voor niks SCHUILnaam)" Uiteindelijk raken de 2 mensen met elkaar aan de praat en komen ze erachter dat ze allebei even lelijk zijn en toch nix beters kunnen scoren dan wat ze op het Net hebben gevangen. En dan claimen ze dat ze van elkaar houden, maar hun liefde bestaat slechts alleen maar uit trieste e-mailtjes die bij wijze van spreke nog wordt ge-forward naar hun 43e internetvriend(in).
En als 1 van de 2 offline gaat bij ICQ, zeggen ze zoiets als: "XXX, ik zal je missen". Das dus dikke bullshit, want WAT moeten ze missen? Dat lieve ICQ-berichtje wat zij/hij heeft gestuurd? Ga toch ergens anders triest lopen te doen, kom nou!

(Maarja... zo denk ik er dus over)

[Dit bericht is gewijzigd door DYEWiTNEZ op 15-01-2001 00:03]

maandag 15 januari 2001 @ 00:01:38 #29
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_653762
Yep, Roché, en die FOK!Meetings zijn ook trieste aangelegenheden, zeker?

Mag ik je er even op wijzen dat internetrelaties heus niet hoeven ontstaan via het internet zelf. Iemand die je via het internet hebt leren kennen, daar kan je vast wel een relatie aan over houden. Hoeft niet te zeggen dat je via het internet zelf verliefd bent geraakt. En als sommige mensen er gelukkig van worden, wat let ze? Ik vind het juist heel leuk dat er sommige stelletjes uit zoiets als FOK! zijn voortgekomen. Grappig! Maar zelf zou ik niet via het medium internet verliefd meer kunnen raken, daar ken ik internet helaas te goed voor inmiddels

pi_653801
quote:
ik niet via het medium internet verliefd meer kunnen raken,
Niet meer? wel geweest dus? tja... ik doe het dan toch maar op de traditionele manier.
Maar wat doen jullie dan? 24/7 achter het net zitten? hoe wil je anders een persoon echt goed kennen? en wat gebeurt er dan met je sociale leven... daar blijft weinig van over he?
Persoonlijk lijken het mij nogal stumperts maar ja, zoals wel vaker blijkt heb ik een afwijkende visie
  maandag 15 januari 2001 @ 00:09:47 #31
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_653810
quote:
Op 15 januari 2001 00:00 schreef DYEWiTNEZ het volgende:
Dat mag... Mij gaat het alleen om dat mensen hun geluk mogen opzoeken, wat anderen erover denken maakt dan eik geen reet uit voor die mensen.
The Internets, I needs it..
  maandag 15 januari 2001 @ 00:18:04 #32
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_653849
Even wat toevoegen:

Ook ik heb wel eens bedenkingen over relaties dat door internet ontstaan is (zie de topic die ik ooit geopend heb, een huwelijk ging stuk omdat de vrouw een online relatie aangaat met een iemand van de andere kant van de oceaan).
Maar nogmaals, over het algemeen kan zo'n paar de kritiek die het krijgt van hun omgeving missen als kiespijn. Dan gaat het geluk voor, als men de consequenties maar niet uit het oog verliest.

The Internets, I needs it..
pi_654003
quote:
Ik wil niet bot en aso overkomen, maar dat vind ik dus echt niet he! Ik ben het helemaal met Roche eens. Een internetrelatie is net zo triessssssst! "Hoi, ik kan in het echte leven niemand vinden dus schuil ik achter mn nickname (Nederlandse vertaling is niet voor niks SCHUILnaam)" Uiteindelijk raken de 2 mensen met elkaar aan de praat en komen ze erachter dat ze allebei even lelijk zijn en toch nix beters kunnen scoren dan wat ze op het Net hebben gevangen. En dan claimen ze dat ze van elkaar houden, maar hun liefde bestaat slechts alleen maar uit trieste e-mailtjes die bij wijze van spreke nog wordt ge-forward naar hun 43e internetvriend(in).
En als 1 van de 2 offline gaat bij ICQ, zeggen ze zoiets als: "XXX, ik zal je missen". Das dus dikke bullshit, want WAT moeten ze missen? Dat lieve ICQ-berichtje wat zij/hij heeft gestuurd? Ga toch ergens anders triest lopen te doen, kom nou!

Dit gaat echt helemaal nergens over. Dat is het zelfde als zeggen vind het triest dat jij je vriend/vriendin in de kroeg hebt ontmoet.
Het is wel heel erg met je gesteld als je drank nodig hebt om met vrouwen te durven praten.
Ik kom via Internet en ook gewoon in contact met vrouwen.
Je moet het zo zien, het overkomt je..
Voorbeeldje...Laatst ging mijn GSM was het een meisje die verkeerd verbonden was..hebben we gewoon een beetje gezellig met elkaar gepraat (we konden elkaar dus niet) maar we bellen nu ongeveer een maand bijna elke dag met elkaar, stel dat ik met haar een relatie krijg (wat ik niet denk hoor effe niet ) ben ik dan een triest figuur ????????????????
Een eendagsvlieg heeft in ieder geval de dag van zijn leven. ------- Je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben
  maandag 15 januari 2001 @ 01:01:51 #34
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_654036
Tja..hoe komen mensen aan een relatie?

Vroeger was er schoolvriend(inn)en de ouderwetse kroeg, daarna kwam het bakkie, nu Internet en GSM (sms), wat maakt het toch uit hoe en via welke methode je ooit tegen iemand aanloopt?
Het belangrijkste is dat je gelukkig bent met diegene die je op welke manier dan ook hebt leren kennen.

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_654165
wat te denken van liefd door brieven schrijven? Gebeurde voor het internet erg vaak! en wat is het verschil?
  maandag 15 januari 2001 @ 11:56:44 #36
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_654989
quote:
Op 15 januari 2001 00:07 schreef Roché het volgende:
Niet meer? wel geweest dus?
Wel geweest zo. De illusie hebben dat een persoon zo is als jij 'r 'maakt' en het goede gevoel erbij doet je al snel denken dat je verliefd bent. En helaas praat je je er dan in vast, omdat je 'de ideale persoon' voor je hebt.
quote:
tja... ik doe het dan toch maar op de traditionele manier.
Ben ik nu in principe totaal met je eens...
quote:
Maar wat doen jullie dan? 24/7 achter het net zitten? hoe wil je anders een persoon echt goed kennen? en wat gebeurt er dan met je sociale leven... daar blijft weinig van over he?
Nee, niet 24/7, maar 's weekends toch wel een uur of (schrik niet!) 8 à 10. Doordeweeks dus totaal niet, dus alleen m'n weekend ging sociaal gezien met rasse schreden achteruit.
quote:
Persoonlijk lijken het mij nogal stumperts maar ja, zoals wel vaker blijkt heb ik een afwijkende visie
Integendeel. Je moest eens weten hoeveel ongelofelijk eerlijke, aardige en lieve mensen op het internet zitten, die gewoon net zo normaal zijn als jij en ik (in hoeverre jij en ik normaal zijn uiteraard ) en gewoon de verleiding niet kunnen verstaan. Het is gewoon spannend, en voor je het weet wordt je er te erg in meegetrokken, en praat je jezelf dus die verliefdheid aan.

Voor mij nooit meer. Met als uitzondering uiteraard het scenario van 'via internet leren kennen, dan ontmoeten, en dan....', wat in feite precies hetzelfde is als iemand in een café zien zitten en er dan op af lopen. Maar nee, het zijn geen stumperds.

pi_655009
Uhm ...tijd voor een serieuze reactie van mij dan maar .

Ik zelf heb een hele lange tijd op een niet nader te noemen chatbox rondgezworven en via die chatbox een meisje leren kennen, toen zijn we dagen , weken ,maanden gaan icqen en vonden elkaar toch errug leuk . Ondertussen wist dus de hele chatbox dat we elkaar wel mochten en zagen zitten. Eindelijk kwam de grote dag van de ontmoeting . En zoals ik het nu terugbekijk aan het einde van de relatie denk ik dat het zeer geforceerd was alleen al omdat iedereeen de verwachting had dat we een stel zouden vormen . Niet dat ik niet verliefd was of iets dergelijks ik was wel degelijk heel erg gek op dr . Maar omdat iedereen dus eigenlijk al wist wat er ging gebeuren was het toch iets ongewoons. Toch hebben we samen een 1,5 jaar hele leuke en minder leuke dingen meegemaakt.
Beslist geen spijt van een relatie via internet/chat .. Alhoewel ik me toch wel degelijk bedenk alvorens ik het weer zou doen denk ik .

A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  maandag 15 januari 2001 @ 12:45:55 #38
3802 DrBeavis
Just a Teen Age Dirtbag
pi_655161
ut werd ook eens tijd om hier mijn mening ff te melden...wie er dan ook op zit te wachten
Waarom is het niet normaal om via internet iemand te ontmoeten? Tis alleen nog redelijk 'nieuw', maar het werkt bijna hetzelfde als in een cafe, alleen zie je de persoon nu niet....En zeg nou zelfs als je alleen op uiterlijk valt dan ben inderdaad op internet niet op de juiste plaats...maar het gaat toch om het geheel en juist meer om het innerlijk en als het goed gaat kom je daar via internet wel achter...Tenminste als die persoon zich wel voordoet als zichzelf en niet verschuilt achter een type....En inderdaad online trouwen is niet goed, maar je relatie verder uitdiepen gebeurt ook in het echte leven en als je elkaar dan ontmoet in de trein, tijdens het sjoelen of via internet wat maakt dat dan nog uit? Als je maar gelukkig bent

enneh joene zo te horen heb jij er ook geen echte spijt van gehad, en zo hoort het ook....

"Als de leugen geen vleugels meer geeft en de waarheid is in de war...Dan zijn keizers slechts hulpjes en huilt de oude nar."
pi_655252
Ik heb mn vriend ook leren kennen via t internet en niet omdat ik IRL geen vent kon tegen komen maar omdat deze me juist aantrok.. Heb zat vriendjes gehad hoor die ik heb leren kennen in de kroeg of op school.. Ik heb hiervoor ook 2 vriendjes gehad die ik heb leren kennen via internet.. Maar keb er ook meer vrienden bij gekregen.. Vind wel gaaf zo.. leer steeds meer mensen kennen..
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  maandag 15 januari 2001 @ 14:30:18 #40
6457 DaMan
Een tijger in bed!
pi_655479
quote:

Ik ben blij dat de meeste mensen op dit forum 't niet met je eens zijn & ook niet met Roche. Jouw argumenten raken kant nog wal. Ik denk dat de laatste tijd gewoon veel internetrelaties ontstaan, doordat de meeste mensen 't gewoon te druk hebben & tijdens hun werk, of de vrije uurtjes ff 't net opduiken, om dan wat leuke kontakten op te doen. Uiterlijk is natuurlijk helemaal geen isue. Ik heb in 't verleden 4 dames ontmoet via 'n blinddate, via internet & stuk voor stuk waren 't vrouwen, waar jij 'n flinke rol drop van in je broek krijgt
BURP!!! Sprak ze teder...
pi_655654
Tsja, wat versta je onder een "Relatie via Internet-dating"?

Dat je iemand puur en alleen van bv. ICQ kent, dus nooit gemeet hebt, maar wel van zegt dat het DE persoon is voor jou?

Of dat Internet het medium is waar je iemand mee leert kennen, bv. hier leert kennen op het forum, elkaar IRL ontmoet bij een meeting of een "date" en dan vanuit vriendschap die iets meer wordt, een relatie daar aan over houdt?

Beiden heb ik meegemaakt (naast de "Real stuff" ;-)), het eerste beviel me niet zo goed.

Waarom niet? Omdat degene aan de andere kant van de lijn, kan zeggen wie die is, hoe ze eruit zien etc. En het is gewoon zo, dat (de meeste mensen althans) zich "anders" (in hun ogen ook "beter") voordoen dan ze zijn om zo te zorgen dat anderen hen mogen, en zeker in geval van een (potentiële) relatie. Ook een punt is, dat ik denk dat NIX, maar dan ook HE-LE-MAAL NIX "The Real Stuff" kan vervangen; je kan een meisje (of in het geval van de dames: jongen) helemaal door-en-door kennen, omdat ze je alles vertelt, maar dan weet je nog niet hoe ze voelt, ruikt en smaakt (of zelfs niet eens hoe ze eruit ziet)

Het 2e (via Internet elkaar leren kennen, om vervolgens verliefd te worden na elkaar een paar keer gemeet te hebben) heb ik goeie ervaringen mee, mijn huidige vriendin heb ik eraan te danken (kende haar van een mailinglist, ontmoette haar op haar verjaardag en van het een kwam het ander .

1 SUPERVET nadeel: Afstand ZUIGT!!!

Toegegeven, de vrouwelijke personen op internet zijn niet altijd even aantrekkelijk (alhoewel... als ik die foto's check van sommige Fok! ladies, dan is all i can say ;-)), maar waarom ben je nou weer een "geek" of een "nerd" als je je relatie te danken hebt aan het Internet.
Kijk okay, dat dat vroeger misschien was, omdat het internet nog niet zo "groot"/bekend was, maar ik geloof dat er tegenwoordig eerder ICQ-nummers/E-mail (ja zelfs mijn pa heeft een eigen iemeel adres)adressen worden uitgewisseld dan Telnrs (alhoewel een "suggestieve" SMS ook wonderen doet ).
Wat ik echter ECHT niet snap is, dat je een "loser" of "wanhopig" o.i.d. zou zijn als je je vriend(in) van het Internet kent. Ik zit inderdaad veel achter de computer, dus je zou me een computer-nerd kunnen, noemen, maar ik ben GEEN contact-gestoorde freak ofzow, die alleen maar vrouwen/dates van het Inet (in ogen van sommige mensen *altijd* lelijk en "nerdy")kan krijgen; ik heb genoeg dames gehad die ik IRL heb leren kennen en lelijk waren ze ook niet (paar ex-fotomodellen ), volgens sommige zelfs "te" veel, ik schijn een player te zijn

Tot dusver mijn mening.

Q.E.D.

"The question is not 'who is going to let me', the question is 'who is going to stop me'"
  maandag 15 januari 2001 @ 17:03:09 #42
6457 DaMan
Een tijger in bed!
pi_656171
quote:
[b]Op 15 januari 2001 15:25 schreef 1 SUPERVET nadeel: Afstand ZUIGT!!!
Tja, afstand zal voor velen, vaak 'n probleem zijn. Ik had dat probleem 4 jaar geleden ook, omdat er toen nog maar weinig dames online waren, maar tegenwoordig is er toch veel leuks in de buurt te vinden . Al moet ik wel zeggen, dat m'n huidige vriendin, die ik via internet heb leren kennen, niet vlak naast de deur woont. Gelukkig heeft ze 'n auto & komt ze iedere keer, als ze vrij is naar me toe
pi_656230
quote:
Op 14 januari 2001 23:14 schreef Roché het volgende:
Me vrienden zien me aankomen zeg...
Ik wordt dan vierkant uitgelachen. "kun je geen normale vriendin krijgen joh? stumpert"
Goh, jongen, heb jij vrienden dan ?
eigenlijk ben ik een straathond
pi_656405
quote:
Goh, jongen, heb jij vrienden dan ?
/me schudt hoofd met een verbaasde lach en denkt :"och och och... wat een trieste opmerking, die zet zichzelf alleen maar voor schut".
pi_656862
quote:
Op 14 januari 2001 20:27 schreef Juup© het volgende:
Ik heb mijn vriendin via internet leren kennen wij zijn hopeloos verliefd.
Idd!

* DuchessX had ook nooit gedacht dat dit mogelijk was...maar het kan dus eg wel...

Kusjes voor Juup©!

#geen
pi_656900
quote:
Op 14 januari 2001 23:14 schreef Roché het volgende:
Me vrienden zien me aankomen zeg...
Ik wordt dan vierkant uitgelachen. "kun je geen normale vriendin krijgen joh? stumpert"
Past dus precies die "vrienden" van jou en jij
pi_656915
quote:
Op 15 januari 2001 18:23 schreef Rochel het volgende:
/Rochel schudt hoofd met een verbaasde lach en denkt :"och och och... wat ben ik toch een triest figuur, ik zet mezelf alleen maar voor schut".
#geen
  maandag 15 januari 2001 @ 22:35:33 #48
6457 DaMan
Een tijger in bed!
pi_657218
quote:
Op 15 januari 2001 18:23 schreef Roché het volgende:
* DaMan schudt hoofd met een verbaasde lach en denkt :"och och och... wat een trieste opmerking, die zet zichzelf alleen maar voor schut".
Wahahaha Ik zie hier eigenlijk maar 1 persoon, die zichzelf voor schut zet, alleen weet die 't zelf nog niet
pi_657228
quote:
Op 15 januari 2001 21:10 schreef DuchessX het volgende:

DuchessX

[Dit bericht is gewijzigd door Kielef op 15-01-2001 22:38]

eigenlijk ben ik een straathond
  maandag 15 januari 2001 @ 23:27:21 #50
4368 MadJack
freak of nature
pi_657398
quote:
Op 14 januari 2001 23:00 schreef Roché het volgende:
offtopic:
Madjack... je hebt nogal een hekel aan me he?
Kan me zo gauw geen discussie herinneren met jou, kun je me daar weer even aan herinneren? Of ben je gewoon jaloers op me ?
Jammer dat ik deze opmerking nu pas zie en er ook nu pas op reageer...
Is een hekel aan iemand hebben die je alleen via internet kent (nouja wat heet kennen???) niet triest dan?
Volgens mij valt het merendeel van de Fokkers regelmatig over jouw opmerkingen. Nou is dat geen reden voor mij om dat dan ook maar te doen, maar het valt me wel op dat je mij er nu uitpikt...
En wat heet een hekel hebben aan..... we blijken keer op keer nogal verschillende denkbeelden, levensstijl etc. te hebben, dus als we elkaar irl zouden kennen lijkt het me onwaarschijnlijk dat we dikke vrienden zouden zijn.
Soms vind ik je opmerkingen idd gewoon triest, nodeloos bot, sadistisch, hypocriet, whatever (ik kan bijv. je reacties in je eigen agressie-topic over dat mensen andere mensen toch vooral niet in de zeik mogen nemen omdat jij dan pissed wordt moeilijk rijmen met veel postings op Fok! richting andere users alsook met je "stoere" verhalen in het inmiddels ter ziele gegane "Vind jij jezelf eigenlijk aardig?"-topic over hoe jij meisjes wel niet voor schut kunt zetten en hoe leuk je dat vindt).

En om even op je laatste vraag in te gaan: nee, ik ben niet jaloers op je

Edit: volgens mij heb ik het laatst ook gezegd toen ik een keer een opmerking van je wel grappig vond... weet alleen niet meer waar dat was, ergens in Seksualiteit geloof ik

[/offtopic]

Met een internetrelatie moet je denk ik ervaring hebben om te kunnen zeggen dat het echt wat is. En voor sommigen zal het nooit wat zijn. Ieder diertje zijn pleziertje zullen we maar zeggen.

[Dit bericht is gewijzigd door MadJack op 15-01-2001 23:29]

"When you dig up God's little acre, you lose all peace of mind, you stare into the distance, looking for a sign. But that sign it never comes babe, your wishes won't come true. You keep praying for the rain while the sun beats down on you."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')