quote:Ikke, staat al bij lik-sang in bestelling momenteel, samen met een USB aansluitbare memorycard van 1024 blocks (kan ik die kleine die bij de cube kwam mooi voor de japanse spellen gaan gebruiken)
Wie gaan er hier allemaal Ikaruga kopen?
http://insider.ign.com/download/video/cube/viewtifuljoe/joetrailer3mins.zip
quote:Lijkt me nonsens omdat de GBA en haar spellen regiovrij zijn.
Op zaterdag 5 april 2003 15:38 schreef G1Ace het volgende:
zeg, een vriend van me had vandaag een echt vreemde verhaal aan me verteld
Dat je niet met een europeze spel kan linken (op de gba bijv) met een amerikaanse spel op de freeloader
klopt dit, of is dit gewoon bullshit (naar mijn mening is het bullshit)
quote:Ik kan bevestigen dat je een Europese Zelda en een Amerikaanse Zelda niet met elkaar kunt connecten (getest tijdens cube party). Een freeloader zal wel met hetzelfde probleem te maken hebben. We hebben verder geen andere games getest hierop maar ik zal er maar van uitgaan dat dit voor elk spel geldt.
Op zaterdag 5 april 2003 15:38 schreef G1Ace het volgende:
zeg, een vriend van me had vandaag een echt vreemde verhaal aan me verteld
Dat je niet met een europeze spel kan linken (op de gba bijv) met een amerikaanse spel op de freeloader
klopt dit, of is dit gewoon bullshit (naar mijn mening is het bullshit)
quote:Een amerikaanse GCN game kan toch geen onderscheidt maken? Stel dat iemand in de V.S. woont en koopt tijdens zijn vakantie hier in Europa een GBA spel omdat het toch regio vrij is .. dan hij/zij dus niet linken met zijn amerikaanse GCN omdat het spel uit europa is? Lijkt me erg onwaarschijnlijk.
Op zaterdag 5 april 2003 15:38 schreef G1Ace het volgende:
zeg, een vriend van me had vandaag een echt vreemde verhaal aan me verteld
Dat je niet met een europeze spel kan linken (op de gba bijv) met een amerikaanse spel op de freeloader
klopt dit, of is dit gewoon bullshit (naar mijn mening is het bullshit)
quote:Ik zal eens een vraag op het codejunkies forum posten om te kijken of dit te ondervangen is met een action replay code.
Op zaterdag 5 april 2003 19:55 schreef ds het volgende:[..]
Ik kan bevestigen dat je een Europese Zelda en een Amerikaanse Zelda niet met elkaar kunt connecten (getest tijdens cube party).
quote:zelda gebruikt geen aparte gba cartridge! ik wil weten omdat ik misschien metroid fusion wil kopen, mede om die mogelijkheid te krijgen originele metroid te spelen!
Op zaterdag 5 april 2003 20:15 schreef speknek het volgende:
Ik denk dat het tijd wordt voor een 'wees hier blij voor G1Ace dat hij Zelda al heeft' topic.
quote:huh?
Op zaterdag 5 april 2003 19:55 schreef ds het volgende:[..]
Ik kan bevestigen dat je een Europese Zelda en een Amerikaanse Zelda niet met elkaar kunt connecten (getest tijdens cube party). Een freeloader zal wel met hetzelfde probleem te maken hebben. We hebben verder geen andere games getest hierop maar ik zal er maar van uitgaan dat dit voor elk spel geldt.
quote:ds, kun je ff posten of jullie een spel in de GBA hadden gedaan bij het testen van de GBA connectie? (zoals je lijkt te beschrijven)
Op zaterdag 5 april 2003 19:55 schreef ds het volgende:[..]
Ik kan bevestigen dat je een Europese Zelda en een Amerikaanse Zelda niet met elkaar kunt connecten (getest tijdens cube party). Een freeloader zal wel met hetzelfde probleem te maken hebben. We hebben verder geen andere games getest hierop maar ik zal er maar van uitgaan dat dit voor elk spel geldt.
quote:Wat een domme stelling. Je weet toch dat regiorestrictie voor problemen kan zorgen. Daarom wacht ik ook fijn tot de Pal release van Zelda
Op zaterdag 5 april 2003 20:02 schreef Sistex het volgende:[..]
Een amerikaanse GCN game kan toch geen onderscheidt maken? Stel dat iemand in de V.S. woont en koopt tijdens zijn vakantie hier in Europa een GBA spel omdat het toch regio vrij is .. dan hij/zij dus niet linken met zijn amerikaanse GCN omdat het spel uit europa is? Lijkt me erg onwaarschijnlijk.
Tuurlijk werkt de GBA wel multiregion maar elke gamer weet toch dat een PAL Cube en een US Cube verschillen en dat zelfs een freeloader daar niet altijd kan helpen.
quote:Pittig stuk nu he in de Phazon Mines
Op zondag 6 april 2003 12:23 schreef Khadgar het volgende:
Mijn US Metroid Fusion linkt wel met m'n Europese Metroid Prime.
quote:Ben ik de enige met 2 GCN's dan
Op zondag 6 april 2003 12:20 schreef Chocobo het volgende:[..]
Wat een domme stelling. Je weet toch dat regiorestrictie voor problemen kan zorgen. Daarom wacht ik ook fijn tot de Pal release van Zelda
![]()
Tuurlijk werkt de GBA wel multiregion maar elke gamer weet toch dat een PAL Cube en een US Cube verschillen en dat zelfs een freeloader daar niet altijd kan helpen.
Maargoed .. als je bijv. een US metroid draait mbv een freeloader, dan kan je niet connecten met je GBA?
quote:Doe nou niet alsof dat normaal is
Op zondag 6 april 2003 12:35 schreef Sistex het volgende:[..]
Ben ik de enige met 2 GCN's dan
.
quote:Ik geloof dat dat wel werkt. Hoorde of las ik ergens. Verschilt per spel denk ik
Op zondag 6 april 2003 12:35 schreef Sistex het volgende:[..]
Maargoed .. als je bijv. een US metroid draait mbv een freeloader, dan kan je niet connecten met je GBA?
quote:Ik ook voorlopig, nu mijn enigste TV kapot is die NTSC ondersteunde
Op zondag 6 april 2003 13:12 schreef Chocobo het volgende:
Ik geloof dat dat wel werkt. Hoorde of las ik ergens. Verschilt per spel denk ikIk weet het ook allemaal niet. Daarom houd ik alles Pal !
quote:
Op zondag 6 april 2003 13:22 schreef Sistex het volgende:[..]
Ik ook voorlopig, nu mijn enigste TV kapot is die NTSC ondersteunde
Das niet cool voor je, maar gelukkig zijn de meeste coole games in full 60 Hrz
quote:Zelda gaat zoooooo heersen ja. Ik heb zelf ook een Freeloader en kan Zelda kopen maar doe het niet. Ben nog te druk met Metroid bezig. Zou zonde zijn.
Op zondag 6 april 2003 13:31 schreef Sistex het volgende:
60hz kan dat kleine TV-tje wat ik nu heb niet eens aan volgens mij? Maareh, idd kut ... zelda lag donderdag voor het oprapen in de Gameshop (Den Haag, weimarstraat).
maarja .. t word een btje slowchat
Zelda package met
* The Legend of Zelda: The Wind Waker Guide
* A Link figurine
* A Moblin figurine
* A Soundtrack
* Map Poster
* Artwork
* Interviews
quote:
Sega has revealed it is working on a second Super Monkey Ball sequel.According to Spong, an internet game database, the preliminary work on Super Monkey Ball 3 is already underway at Sega's acclaimed R&D studio, Amusement Vision.
One insider told Spong, "AV is looking at greatly expanding the mechanic behind Monkey Ball. Some of the things they are working on should explode what is possible from the game, with complete spin, controlled with the second analogue stick, already in place in early tech demos."
They were also told that at this stage, it's unlikely that anything of the game will be shown at E3, it's just too early and AV has been tied up on other projects, especially Nagoshi, who's been overseeing all kinds of games from across Sega's range.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |