abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 5 april 2003 @ 00:25:36 #51
28309 Wunk
Komt gewoon door die konijnen
pi_9594050
quote:
Wie gaan er hier allemaal Ikaruga kopen?
Ikke, staat al bij lik-sang in bestelling momenteel, samen met een USB aansluitbare memorycard van 1024 blocks (kan ik die kleine die bij de cube kwam mooi voor de japanse spellen gaan gebruiken)
  zaterdag 5 april 2003 @ 10:39:04 #52
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_9597359
Must see trailer van Viewtiful Joe. 3 minuten lang. Tis wel voor insiders

http://insider.ign.com/download/video/cube/viewtifuljoe/joetrailer3mins.zip

A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  zaterdag 5 april 2003 @ 15:38:10 #53
32686 G1Ace
Be only the best you can be
pi_9601493
zeg, een vriend van me had vandaag een echt vreemde verhaal aan me verteld
Dat je niet met een europeze spel kan linken (op de gba bijv) met een amerikaanse spel op de freeloader
klopt dit, of is dit gewoon bullshit (naar mijn mening is het bullshit)
August 1998- March 2018
The exile ends, and a hero will return home
pi_9602340
quote:
Op zaterdag 5 april 2003 15:38 schreef G1Ace het volgende:
Dat je niet met een europeze spel kan linken (op de gba bijv) met een amerikaanse spel op de freeloader
Lijkt me nonsens omdat de GBA en haar spellen regiovrij zijn.
  zaterdag 5 april 2003 @ 17:01:15 #55
35614 nikanoru
[TK]Merry Fucking Christmas!
pi_9602675
Ik denk dat de freeloader de communicatie verstoord tussen de GBA en het spel, mocht het inderdaad niet kunnen dan.
Dear Lord,please make it stop.Ik vind je lief. f0toboekThis is evolution,the monkey,the man,then the gun.
  zaterdag 5 april 2003 @ 17:33:37 #56
32686 G1Ace
pi_9603137
niet de freeloader, maar het spel zelf, omdat die ander regio is
August 1998- March 2018
  zaterdag 5 april 2003 @ 19:28:27 #57
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_9604960
GBA games zijn regio vrij, dus het lijkt me niet...
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_9605458
quote:
Ik kan bevestigen dat je een Europese Zelda en een Amerikaanse Zelda niet met elkaar kunt connecten (getest tijdens cube party). Een freeloader zal wel met hetzelfde probleem te maken hebben. We hebben verder geen andere games getest hierop maar ik zal er maar van uitgaan dat dit voor elk spel geldt.
pi_9605613
quote:
Een amerikaanse GCN game kan toch geen onderscheidt maken? Stel dat iemand in de V.S. woont en koopt tijdens zijn vakantie hier in Europa een GBA spel omdat het toch regio vrij is .. dan hij/zij dus niet linken met zijn amerikaanse GCN omdat het spel uit europa is? Lijkt me erg onwaarschijnlijk.
  zaterdag 5 april 2003 @ 20:15:45 #60
8369 speknek
Another day another slay
pi_9605872
Ik denk dat het tijd wordt voor een 'wees hier blij voor G1Ace dat hij Zelda al heeft' topic.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_9606803
quote:
Op zaterdag 5 april 2003 19:55 schreef ds het volgende:

[..]

Ik kan bevestigen dat je een Europese Zelda en een Amerikaanse Zelda niet met elkaar kunt connecten (getest tijdens cube party).

Ik zal eens een vraag op het codejunkies forum posten om te kijken of dit te ondervangen is met een action replay code.
  zaterdag 5 april 2003 @ 21:22:17 #62
32686 G1Ace
pi_9606907
quote:
Op zaterdag 5 april 2003 20:15 schreef speknek het volgende:
Ik denk dat het tijd wordt voor een 'wees hier blij voor G1Ace dat hij Zelda al heeft' topic.
zelda gebruikt geen aparte gba cartridge! ik wil weten omdat ik misschien metroid fusion wil kopen, mede om die mogelijkheid te krijgen originele metroid te spelen!
quote:

[..]

Ik kan bevestigen dat je een Europese Zelda en een Amerikaanse Zelda niet met elkaar kunt connecten (getest tijdens cube party). Een freeloader zal wel met hetzelfde probleem te maken hebben. We hebben verder geen andere games getest hierop maar ik zal er maar van uitgaan dat dit voor elk spel geldt.

huh?
GBA spellen?
August 1998- March 2018
pi_9609333
quote:

[..]

ds, kun je ff posten of jullie een spel in de GBA hadden gedaan bij het testen van de GBA connectie? (zoals je lijkt te beschrijven)
  zondag 6 april 2003 @ 12:20:41 #64
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_9614028
quote:
Op zaterdag 5 april 2003 20:02 schreef Sistex het volgende:

[..]

Een amerikaanse GCN game kan toch geen onderscheidt maken? Stel dat iemand in de V.S. woont en koopt tijdens zijn vakantie hier in Europa een GBA spel omdat het toch regio vrij is .. dan hij/zij dus niet linken met zijn amerikaanse GCN omdat het spel uit europa is? Lijkt me erg onwaarschijnlijk.

Wat een domme stelling. Je weet toch dat regiorestrictie voor problemen kan zorgen. Daarom wacht ik ook fijn tot de Pal release van Zelda

Tuurlijk werkt de GBA wel multiregion maar elke gamer weet toch dat een PAL Cube en een US Cube verschillen en dat zelfs een freeloader daar niet altijd kan helpen.

zondag 6 april 2003 @ 12:23:27 #65
9440 Khadgar
Knutselaar
pi_9614057
Mijn US Metroid Fusion linkt wel met m'n Europese Metroid Prime.
  zondag 6 april 2003 @ 12:24:27 #66
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_9614065
quote:
Op zondag 6 april 2003 12:23 schreef Khadgar het volgende:
Mijn US Metroid Fusion linkt wel met m'n Europese Metroid Prime.
Pittig stuk nu he in de Phazon Mines Ik zit er nu ook
pi_9614167
quote:
Op zondag 6 april 2003 12:20 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Wat een domme stelling. Je weet toch dat regiorestrictie voor problemen kan zorgen. Daarom wacht ik ook fijn tot de Pal release van Zelda

Tuurlijk werkt de GBA wel multiregion maar elke gamer weet toch dat een PAL Cube en een US Cube verschillen en dat zelfs een freeloader daar niet altijd kan helpen.

Ben ik de enige met 2 GCN's dan .

Maargoed .. als je bijv. een US metroid draait mbv een freeloader, dan kan je niet connecten met je GBA?

zondag 6 april 2003 @ 13:12:23 #68
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_9614616
quote:
Op zondag 6 april 2003 12:35 schreef Sistex het volgende:

[..]

Ben ik de enige met 2 GCN's dan .

Doe nou niet alsof dat normaal is
quote:
Op zondag 6 april 2003 12:35 schreef Sistex het volgende:

[..]

Maargoed .. als je bijv. een US metroid draait mbv een freeloader, dan kan je niet connecten met je GBA?

Ik geloof dat dat wel werkt. Hoorde of las ik ergens. Verschilt per spel denk ik Ik weet het ook allemaal niet. Daarom houd ik alles Pal !
pi_9614806
quote:
Op zondag 6 april 2003 13:12 schreef Chocobo het volgende:
Ik geloof dat dat wel werkt. Hoorde of las ik ergens. Verschilt per spel denk ik Ik weet het ook allemaal niet. Daarom houd ik alles Pal !
Ik ook voorlopig, nu mijn enigste TV kapot is die NTSC ondersteunde
  zondag 6 april 2003 @ 13:25:13 #70
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_9614842
quote:
Op zondag 6 april 2003 13:22 schreef Sistex het volgende:

[..]

Ik ook voorlopig, nu mijn enigste TV kapot is die NTSC ondersteunde

Das niet cool voor je, maar gelukkig zijn de meeste coole games in full 60 Hrz

pi_9614950
60hz kan dat kleine TV-tje wat ik nu heb niet eens aan volgens mij? Maareh, idd kut ... zelda lag donderdag voor het oprapen in de Gameshop (Den Haag, weimarstraat).
  zondag 6 april 2003 @ 13:34:32 #72
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_9614995
quote:
Op zondag 6 april 2003 13:31 schreef Sistex het volgende:
60hz kan dat kleine TV-tje wat ik nu heb niet eens aan volgens mij? Maareh, idd kut ... zelda lag donderdag voor het oprapen in de Gameshop (Den Haag, weimarstraat).
Zelda gaat zoooooo heersen ja. Ik heb zelf ook een Freeloader en kan Zelda kopen maar doe het niet. Ben nog te druk met Metroid bezig. Zou zonde zijn.
pi_9615042
Metroid danwel zelda zouden beide zonde zijn op mijn TV nu (15 inch overigens :p)

maarja .. t word een btje slowchat

zondag 6 april 2003 @ 17:42:37 #74
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_9619682
Die Japs hebben het weer voor elkaar hoor. Ze krijgen weer wat waanzinnig,....

Zelda package met

* The Legend of Zelda: The Wind Waker Guide

* A Link figurine

* A Moblin figurine

* A Soundtrack

* Map Poster

* Artwork

* Interviews

pi_9627750
Nieuws over Super Monkey Ball 3:
quote:
Sega has revealed it is working on a second Super Monkey Ball sequel.

According to Spong, an internet game database, the preliminary work on Super Monkey Ball 3 is already underway at Sega's acclaimed R&D studio, Amusement Vision.

One insider told Spong, "AV is looking at greatly expanding the mechanic behind Monkey Ball. Some of the things they are working on should explode what is possible from the game, with complete spin, controlled with the second analogue stick, already in place in early tech demos."

They were also told that at this stage, it's unlikely that anything of the game will be shown at E3, it's just too early and AV has been tied up on other projects, especially Nagoshi, who's been overseeing all kinds of games from across Sega's range.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')