Jaja, ik ben er wel erg vroeg bij he .
Ik vroeg me namelijk af in welk land ze dit jaar zitten, i.v.m de ziekte SARS momenteel.. En omdat de opnames al over een tijdje zijn...
[Dit bericht is gewijzigd door -Mk- op 03-04-2003 15:49]
quote:niet gewoon weer in de buurt van maleisie?
Op donderdag 3 april 2003 15:40 schreef -Mk- het volgende:
Jaja, ik ben er wel erg vroeg bij he.
Ik vroeg me namelijk af in welk land ze dit jaar zitten, i.v.m de ziekte SARS momenteel.. En omdat de opnames al over een tijdje zijn...
quote:Ik hoop eigenlijk niet dat ze weer dezelfde eilanden nemen
Op donderdag 3 april 2003 15:41 schreef Jerruh het volgende:[..]
niet gewoon weer in de buurt van maleisie?
a;thans, daar deden ze het toch?
misschien pakken ze mensirip en uma wel weer
De eilanden waarop ze gedropt worden zijn altijd min of meer onbewoond, dus ik denk niet dat er erg veel gevaar voor de deelnemers zal zijn. Trouwens, de voorgaande jaren waren het toch eilandjes in de buurt van Maleisië, is SARS daar ook al uitgebroken?
quote:Kan niet meer...
Op donderdag 3 april 2003 15:45 schreef _asterix_ het volgende:
Ik wil ook meedoen ! ....toch maar ff op de sites kijken....van wie is dat progje ook alweer
quote:die eilandjes waren bij maleisie, en singapore, wat aan maleisie ligt, heeft wel sars! maar boeiend
Op donderdag 3 april 2003 15:42 schreef Herfst het volgende:De eilanden waarop ze gedropt worden zijn altijd min of meer onbewoond, dus ik denk niet dat er erg veel gevaar voor de deelnemers zal zijn. Trouwens, de voorgaande jaren waren het toch eilandjes in de buurt van Maleisië, is SARS daar ook al uitgebroken?
nu zou ik willen dat de mannen op uma worden gedumpt, en de vrouwen op mensirip, tenzij ze het nu weer over een andere boeg gaan gooien
ik zit weer met smart te wachten op de vervangers van deborah en lydia!!!
quote:jaaaaah
Op donderdag 3 april 2003 15:51 schreef -Mk- het volgende:
En Nolleke 2?.
quote:Ik hoop het!
Op donderdag 3 april 2003 15:51 schreef -Mk- het volgende:
En Nolleke 2?.
Al kunnen ze Nolleke natuurlijk nooit overtreffen. Maar ik denk dat de makers hun best gaan doen om een Nolleke 2 te casten.
quote:Evaaaa!!! en Sacha
Op donderdag 3 april 2003 15:52 schreef Jerruh het volgende:[..]
jaaaaah
en ik wil een eva en een karin, die waren ook stoer!!!
eva was lekker bitchy!
wie was die bruine bredaase meid uit serie 1 ook alweer? (danielle ofzo? )
die was kewl!!!!!!
quote:sasha jah!!!!!!! die was kewl!!!
Op donderdag 3 april 2003 15:53 schreef -Mk- het volgende:[..]
Evaaaa!!! en Sacha
quote:*zwijmel...die gozer naast sasha was ook kewl, da waren twee maatjes toch?
Op donderdag 3 april 2003 15:56 schreef -Mk- het volgende:
*archief open trekt*[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Tommy en Sacha, dacht het wel ja
Op donderdag 3 april 2003 15:57 schreef Jerruh het volgende:[..]
*zwijmel...die gozer naast sasha was ook kewl, da waren twee maatjes toch?
quote:Die ogen
Op donderdag 3 april 2003 16:00 schreef Jerruh het volgende:
[afbeelding]melanie!!!
quote:
Op donderdag 3 april 2003 16:01 schreef Tom_Tom- het volgende:
Aan welke smiley moet je denken als ik 'Christine ER2' zeg?
Ben benieuwd wat ze dit jaar gaan doen!
Misschien de Belgen en Nederlanders apart? En er een paar flinke stokers tussen zetten
Of 1 eiland van alles geven, het andere niks en dat dan stiekem laten doorschemeren aan de andere partij. Kijken of ze boos worden als je ze daarna samenvoegt
Ik bedacht me trouwens ook wel een leuk idee: Expeditie Robinson wordt ook in Finland gedaan (misschien in nog wel meer landen). Zou het niet lachen zijn om een paar mixen te maken en dan wat mensen op een eiland te pleuren die elkaar totaal niet verstaan?
Dus een paar Finnen die niet veel andere talen spreken, een paar suffe Nederlanders die alleen wat Duits kunnen enz. En dan 2 mensen die goed Engels en Duits kunnen enzo. Kijken of er nog leuke ruzies ontstaan omdat ze elkaar niet begrijpen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |