quote:Schatje ook
Op zondag 17 augustus 2003 14:44 schreef WattaFakka het volgende:
* WattaFakka is er klaar voor![]()
quote:ik hoop met je mee.
Op zaterdag 30 augustus 2003 23:16 schreef wizarddragon het volgende:
Ik hoop echt dat er weer een Nolleke-figuur (misschien heeft ze een evil-twin) meedoet.
Heb de 1e intro al gezien op NET5 ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door -Mk- op 03-09-2003 11:05]
quote:Vorig jaar liepen wij toch achter??
Op woensdag 3 september 2003 18:52 schreef -Mk- het volgende:
VT4 gaat ER trouwens op de donderdag uitzenden (wij de 14e de kick-off, zij de 18e). 4 dagen verschil, nogal veel voor de belg. Dan kunnen ze dus 3 dagen geen (nederlandse) sites bezoeken.
quote:Volgens mij werd het op VT4 toen op de maandag uitgezonden, dus liepen we wel voor.
Op woensdag 3 september 2003 20:21 schreef schatje het volgende:[..]
Vorig jaar liepen wij toch achter??
Het jaar daarvoor werd het door VT4 op zaterdag uitgezonden en liepen wij achter. Gelukkig doen ze daar niet meer aan
.
quote:Nee ik niet, zal eens kijken op NET5 vanavond
Op woensdag 3 september 2003 21:03 schreef SmashBro het volgende:
Ik zag dat er nu ook een promofilmpje is met een paar van de kandidaten erin, hebben jullie die ook al gezien?
quote:Mooi filmpje van die helikopter die over Kuala Lumpur (geloof ik) vliegt en later mensen in het water dropt.
Op woensdag 3 september 2003 21:03 schreef SmashBro het volgende:
Ik zag dat er nu ook een promofilmpje is met een paar van de kandidaten erin, hebben jullie die ook al gezien?
quote:Ow wel die?, die heb ik dus gezien
Op woensdag 3 september 2003 21:23 schreef mbn het volgende:[..]
Mooi filmpje van die helikopter die over Kuala Lumpur (geloof ik) vliegt en later mensen in het water dropt.
Ziet er weer erg professioneel uit.
Mijn zondagavond kan vanaf volgende week niet meer stuk....
quote:Ja, ze hebben nu al een tweede promo en die is zooooooooo gaaaaaaaaaaaf.
Op zondag 7 september 2003 19:19 schreef cptmarco het volgende:
ik zag net een promo op tv, dat het volgende weer begint....Mijn zondagavond kan vanaf volgende week niet meer stuk....
quote:klinkt leuk
Vorig seizoen werd, soms op pijnlijke en vaak heftige wijze, duidelijk wat er gebeurt als je de mannelijke en vrouwelijke kandidaten de eerste paar weken gescheiden van elkaar laat leven. 'Expeditie Robinson 2003' gaat weer een stapje verder: op het vrouweneiland zal deze keer een mannelijke leider het bewind voeren terwijl op het manneneiland een vrouwelijke leider de dienst uitmaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |