quote:ja
Op vrijdag 2 mei 2003 18:35 schreef Anahka2309 het volgende:[..]
Ja dat weet ik ook wel....maar kan ik er op dit moment in het spel al meer hebben dan 2 bedoelde ik eigenlijk
quote:Daar heb ik echt te lang over gedaan!
Op donderdag 1 mei 2003 18:49 schreef G1Ace het volgende:
je hebt een flesje gekregen
vullen met water
gooien op een van die verdorde plantjes
en dan kan je de grote rots gaan bombarderen
Icon aangepast <--.
edit: het is Forsaken Fortress
edit edit:
het is toch de Forbidden woords....
[Dit bericht is gewijzigd door gieling.com op 02-05-2003 22:10]
quote:Ik heb geen gba wel een tingle tuner, je kan hem alleen gebruiken als je een gba hebt, je krijgt hem als je tingle bevrijdt op windfall island.
Op vrijdag 2 mei 2003 22:34 schreef gieling.com het volgende:Alleen als je een GBA erop aansluit
Gaat lekker hard, heb me master sword nu
quote:er is ergens een plek waar je met je deku leaf kan schieten waardoor die gaat draaien
Op vrijdag 2 mei 2003 22:56 schreef erikh het volgende:
Ik zit vast in forbidden forest. Op gegeven moment kom je bij een plateau, daar heb je links na een keine sprong en een beetje deku leaf gebruiken een soord windmeter die gaat draaien waardoor er een lift naar voren komt. Ik kan wel mooi op die lift gaan staan maar dan geberut er helemaal niks. Wat vergeet ik te doen? Het zal vast iets heel onbenulligs zijn
quote:Ik zou zeggen ga is alle mensen af op het eiland! dan vind je het vanzelf!!
Op zaterdag 3 mei 2003 08:45 schreef funmaster het volgende:
Waar is het zeil op Windfall Island?
quote:Niet.., gewoon een knalrol tegen de boom aanmaken, dendert 'ie zelf naar beneden
En bij dat verstoppertje, zit 1 kind op een boom. Hoe kom je op die boom?
quote:Er is een gang die je waarschijnelijk hebt overgeslagen omdat je niet wou verdrinken. Zwemmend kom je die gang inderdaad ook niet door.
Op zaterdag 3 mei 2003 11:42 schreef gieling.com het volgende:
Waar kan ik i de forbidden forest die boss-key vinden?!?
Ik heb alles al onderzocht,behalve die ene gang waar je 2 kanten op kunt (helemaal beneden) en dan de linkse gang daarvan. Daar kom ik maar niet op, te hoog....
quote:Ik heb precies hetzelfde probleem! ik heb wel een small key gevonden maar de big key (boss key) kan ik ook nog niet vinden...
Op zaterdag 3 mei 2003 11:42 schreef gieling.com het volgende:
Waar kan ik i de forbidden forest die boss-key vinden?!?
Ik heb alles al onderzocht,behalve die ene gang waar je 2 kanten op kunt (helemaal beneden) en dan de linkse gang daarvan. Daar kom ik maar niet op, te hoog....
quote:Het antwoord is gegeven, terwijl tenzij ik het echt helemaal voor je moet verraden natuurlijk.
Op zaterdag 3 mei 2003 12:22 schreef Visie het volgende:[..]
Ik heb precies hetzelfde probleem! ik heb wel een small key gevonden maar de big key (boss key) kan ik ook nog niet vinden...
[Dit bericht is gewijzigd door Skull op 03-05-2003 12:33]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |