quote:Heeft geen nut... De triforce stukken liggen altijd op een andere plek maar wel op dezelfde coordinaten.
Op woensdag 30 april 2003 11:22 schreef G1Ace het volgende:
kan iemand een foto maken van triforcemap 5 en op internet zetten?
ik kan anders echt niet verder komen :S
Wat je wel kan doen is de triforce treasure chart erbij pakken en dan langszaam naar het aangegeven kruisje varen. Zodra je dat Buzz-geluidje hoort dan open je je treasure map en dan sta jij erook op aangegeven. Houdt R ingedrukt om langszaam vooruit te varen en vervolgens laat je je haak los.
[Dit bericht is gewijzigd door ds op 30-04-2003 12:52]
quote:ja, ik weet hierover, maar het kleine probleempje is, dat met map 5, het zat op ene kanonschip die ik heb laten zinken, en ik ben vergeten waar die kanonschip nou precies zat en ik had de map niet opgevist
Op woensdag 30 april 2003 12:48 schreef ds het volgende:[..]
Heeft geen nut... De triforce stukken liggen altijd op een andere plek maar wel op dezelfde coordinaten.
Wat je wel kan doen is de triforce treasure chart erbij pakken en dan langszaam naar het aangegeven kruisje varen. Zodra je dat Buzz-geluidje hoort dan open je je treasure map en dan sta jij erook op aangegeven. Houdt R ingedrukt om langzaam vooruit te varen en vervolgens laat je je haak los.
quote:En als je een stukje terugvaart? Normaal komt die gloei dan terug. Hoor je ook geen Zoem-geluidje?
Op woensdag 30 april 2003 12:51 schreef G1Ace het volgende:[..]
ja, ik weet hierover, maar het kleine probleempje is, dat met map 5, het zat op ene kanonschip die ik heb laten zinken, en ik ben vergeten waar die kanonschip nou precies zit en ik had de map niet opgevist
en het gloeit niet op rond waar die schip was gezonken
quote:Wow, dat is wel erg vreemd..
Op woensdag 30 april 2003 13:00 schreef G1Ace het volgende:
nee
ik kan die map nergens vinden, heb zelfs de tijd in nacht verandert, en op de eiland met een telescoop horizon afgestruind, helemaal niks
Je bent zeker ook al naar een ander eiland geweest en dan weer terug om te kijken of die boten er ook weer zijn?
Op welk eiland stond je trouwens?
Nog steeds niet binnen.... Ik ga pas weer op topics met Zelda in de titel klikken als ik WW binnen heb.....
quote:Ik had toch echt ff moetten afkloppen!
Op woensdag 30 april 2003 14:29 schreef gieling.com het volgende:
Ik ben eigenlijk nog niet echt vast komen te zitten![]()
Heb net voor het eerst wel moet die boot gevaren
quote:Niet doen ook.., komt er op neer dat je d'r dan moet gaan redden enzo.....
Ik krijg dat ene kleine ***vogeltje maar niet zo'n verhoging opgegooid
ow, wacht..
Da's de bedoeling ook...
</flauwegrappenmodus>
quote:gebruik de wind waker
Op woensdag 30 april 2003 16:12 schreef gieling.com het volgende:[..]
Ik had toch echt ff moetten afkloppen!
quote:als je naar de map kijkt, zie je dat boven in het midden een grote deur zit
Op woensdag 30 april 2003 16:50 schreef Khadgar het volgende:
Jongens, het klinkt debiel, maar ik kan me zwaard niet vinden (op dat evil piraten eiland). Kloop mezelf helemaal rond te sneaken, alle searchlights heb ik al uitgezet, maar ik kom niet verder.
trouwens, ik zit nu in de laatste dungeon (eindelijk)
quote:Hoe heb je die triforce chart nu gevonden?
Op woensdag 30 april 2003 17:14 schreef G1Ace het volgende:[..]
gebruik de wind waker
[..]als je naar de map kijkt, zie je dat boven in het midden een grote deur zit
Je moet zien te springen en sneaken naar die deur, en daarna hele tijd zo doorgaan, totdat je geliefde zwaardje weer vindtrouwens, ik zit nu in de laatste dungeon (eindelijk)
quote:Ga op die iets hogere steen staan, dan lukt het wel
Op woensdag 30 april 2003 16:12 schreef gieling.com het volgende:[..]
Ik had toch echt ff moetten afkloppen!
quote:was toch zo'n lichtje
Op woensdag 30 april 2003 18:17 schreef ds het volgende:[..]
Hoe heb je die triforce chart nu gevonden?
quote:ok, ga ik zo ff proberen!
Op woensdag 30 april 2003 17:14 schreef G1Ace het volgende:[..]
gebruik de wind waker
[..]als je naar de map kijkt, zie je dat boven in het midden een grote deur zit
Je moet zien te springen en sneaken naar die deur, en daarna hele tijd zo doorgaan, totdat je geliefde zwaardje weer vindtrouwens, ik zit nu in de laatste dungeon (eindelijk)
quote:ok
Op donderdag 1 mei 2003 16:01 schreef Khadgar het volgende:
goed, ik zit nu op het volgende eiland, met die vogeltjes mensen, bij de draak. Kheb de poel vol laten lopen met water. Ik heb één standbeeld met een bom naar beneden gekregen, maar de linker lukt niet, en daarom kan ik de dungeon niet in!
quote:Damn zeg, zo simpel. Kut spel.
Op donderdag 1 mei 2003 16:04 schreef G1Ace het volgende:[..]
ok
je moet die bom pakken, en je moet op de standbeeld springen
let op, NIET OP A DRUKKEN!
dus gewoon vooruit gaan met de bom in je hand, en hij springt vanzelf, en dan pas gooien
ik zat 4 dagen vast daardoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |