quote:Je moet je bommen gooien vanaf het eerste gekantelde standbeeld!
Op zondag 6 april 2003 17:39 schreef G1Ace het volgende:
Grrrr
ik kan die tweede standbeeld maar niet omkiepen
wil mijn gamecube in gehakt veranderen
ben door 8 verschillende guides geweest, heb 20 keer geprobeerd, gooien, springen, oppakken, gooien, steeds weer opnieuw, ik weet niet hoevaak ik bommen heb gegooit vanaf de wal
dit moet zo simpel zijn!
quote:daar ben ik ook al achter gekomen
Op zondag 6 april 2003 23:34 schreef Vagere_Hein het volgende:[..]
Je moet je bommen gooien vanaf het eerste gekantelde standbeeld!
quote:hm, ik ben met die kamer in totaal 3 minuten bezig geweest en ik vond het niet echt lastig. Het enige wat ik dan nog voor je kan doen is precies beschrijven wat ik heb gedaan: ik heb het eerste standbeeld gekanteld door er een bom in te gooien. Vervolgens teruggesprongen, een tweede bom gepakt en met die bom boven mijn hoofd helemaal rechts op het zojuist in de java gekantelde standbeeld gesprongen en stil gaan staan. Vervolgens naar links richting het tweede standbeeld gekeken en de bom erin gemikt zónder naar voren te bewegen bij het werpen. Na 1 keer proberen had ik de bom er toen ingegooid.
Op zondag 6 april 2003 23:35 schreef G1Ace het volgende:[..]
daar ben ik ook al achter gekomen
alleen voor zorgen dat de bommen vanaf die standbeeld kunnen worden gegooit is weer een andere zaak
Nou, ik hoop niet dat dit te omslachtig uitgelegd was maar dit is echt de laatste manier die ik kon bedenken hoe ik je kan helpen. Succes!
p.s. ik bedenk me net: je gooit de eerste bom toch wel in het rechtse standbeeld he?!
quote:ja, de rechtse standbeeld is al omgekiept, de linkse alleen heb ik problemen mee, want link wil niet springen met de bom boven zijn hoofd (of zo lijkt het)
Op maandag 7 april 2003 00:01 schreef Vagere_Hein het volgende:[..]
hm, ik ben met die kamer in totaal 3 minuten bezig geweest en ik vond het niet echt lastig. Het enige wat ik dan nog voor je kan doen is precies beschrijven wat ik heb gedaan: ik heb het eerste standbeeld gekanteld door er een bom in te gooien. Vervolgens teruggesprongen, een tweede bom gepakt en met die bom boven mijn hoofd helemaal rechts op het zojuist in de java gekantelde standbeeld gesprongen en stil gaan staan. Vervolgens naar links richting het tweede standbeeld gekeken en de bom erin gemikt zónder naar voren te bewegen bij het werpen. Na 1 keer proberen had ik de bom er toen ingegooid.
Nou, ik hoop niet dat dit te omslachtig uitgelegd was maar dit is echt de laatste manier die ik kon bedenken hoe ik je kan helpen. Succes!
p.s. ik bedenk me net: je gooit de eerste bom toch wel in het rechtse standbeeld he?!
quote:uhm, dat springen met een bom boven zijn hoofd deed hij bij mij wel gewoon. Probeer dat dan nog maar eens.
Op maandag 7 april 2003 00:26 schreef G1Ace het volgende:[..]
ja, de rechtse standbeeld is al omgekiept, de linkse alleen heb ik problemen mee, want link wil niet springen met de bom boven zijn hoofd (of zo lijkt het)
quote:tja, dat was dus waar ik problemen mee had
Op maandag 7 april 2003 00:32 schreef Vagere_Hein het volgende:[..]
uhm, dat springen met een bom boven zijn hoofd deed hij bij mij wel gewoon. Probeer dat dan nog maar eens.
Maar wat ziet het er mooi uit zeg....
quote:ik weet het, ik ben intussen in die dungeon aangekomen
Op maandag 7 april 2003 20:30 schreef Wunk het volgende:
Woei, 'k heb 'em vandaag ook binnen gekregen.., MEESTERLIJK.., 'k heb nu de Wind waker gehad, en ben op dat eiland met die bombloemen..Maar wat ziet het er mooi uit zeg....
quote:Ik vind dat ze het erg leuk geanimeerd hebben wanneer Link in de lava valt. Ik heb jammer genoeg de laatste 2 dagen niet kunnen spelen door tijdsgebrek. Gelukkig kan ik me vanavond weer een paar uur vermaken
Op dinsdag 8 april 2003 13:11 schreef Wunk het volgende:
'k moet wel zeggen dat ik een paar keer goed in de lava ben gesodemieterd
quote:ik ben net die boss tegengekomen
Op dinsdag 8 april 2003 13:11 schreef Wunk het volgende:
Gisteravond nog mooi even die dungeon gedaan voor ik naar bed ging, eerste big bad boss verslagen.., 'k moet wel zeggen dat ik een paar keer goed in de lava ben gesodemieterd
quote:hm, die 'cartoony' explosies vind ik juist wel wat hebben. Verder vind ik die 'trillende' warme lucht echt meesterlijk.
Op dinsdag 8 april 2003 13:25 schreef G1Ace het volgende:[..]
ik ben net die boss tegengekomen
ik vind het jammer dat ze bij de animatie de explosies slecht hadden afgewerkt, dat het gewoon van die simpele cartoony dingen zijn, maar dat is mijn enige klacht erover
big bad zometeen even verslaan (ben al 1 keer pan ingehakt)
WTF is het met die gay insteek ???
Tingle...., need I say more ?, die piraten staan er wel erg verwijfd bij.., en ik weet niet of iemand dat dansende elvis mannetje met z'n verwijfde dansje, frumseltjes aan z'n kleren en regenboog op z'n rug is tegengekomen.., maar MIJN GOD...
Ik bedoel, niks tegen onze homosexuele medemens, maar geez......
quote:Grappig, ik had ook wat in dat topic getypt maar uiteindelijk toch niet gepost wegens spoilergevaar. Die gay insteek vind ik ook niet echt geweldig. Wat ik echter erger vind is dat heel veel van die flat characters er totaal niet uit zien (heel veel menselijke villagers bijvoorbeeld). Andere karakters vind ik dan weer wel heel goed ontworpen (die adelaarsmensen bijvoorbeeld).
Op dinsdag 8 april 2003 14:49 schreef Wunk het volgende:
Even om hier door te gaan vanuit het zelda topic op de characters uit de wind waker:
WTF is het met die gay insteek ???Tingle...., need I say more ?, die piraten staan er wel erg verwijfd bij.., en ik weet niet of iemand dat dansende elvis mannetje met z'n verwijfde dansje, frumseltjes aan z'n kleren en regenboog op z'n rug is tegengekomen.., maar MIJN GOD...
Ik bedoel, niks tegen onze homosexuele medemens, maar geez......
Verder ben ik heel erg onder de indruk van de vijanden (die zwijnen) en hoe vloeiend ze bewegen. Heeft iemand al eens een boomerang op zo'n zwijn gemikt? Ik moest spontaan lachen toen ik dat voor het eerst zag.
quote:Ja, idd, een pijnlijke 'OOF', zelfs m'n huisgenoot (een verwoed 'consoles en zelda kunnen me aan m'n reet roesten' figuur) schoot in de lach
Verder ben ik heel erg onder de indruk van de vijanden (die zwijnen) en hoe vloeiend ze bewegen. Heeft iemand al eens een boomerang op zo'n zwijn gemikt? Ik moest spontaan lachen toen ik dat voor het eerst zag.
'k heb ondertussen ook de 2e pearl.., 2e eindbaas is een eitje..., 'k kwam ook tingle tegen, volgens hem zit er zuid van z'n toren een Fairy die je aan een grotere wallet kan helpen.., helaas niet gehaald omdat ik door een inktvis werd opgezogen en weer met grote vaart werd uitgepoept voor ik 'em dood had (en dus ergens kwam waar ik even de richting van het eiland bijster was)
quote:Kan me niks herinneren over een derde pearl + een raadsel.Ik kan wel zeggen dat je die derde pearl heel makkelijk krijgt!
Op woensdag 9 april 2003 15:50 schreef Vagere_Hein het volgende:
Ik ben met de derde pearl bezig en ben bij een raadsel aangekomen. De mensen die er al zijn geweest weten waar ik het over heb. Nou wil ik totaal niets weten over hoe ik het raadsel op moet lossen. Ik wil alleen weten of ik bij het invullen moet letten op hoofdletters.
Als je die pirate ship code bedoelt dan is het antwoord: Ja, je moet letten op hoofdletters.
quote:Dat wilde ik horen. Bedankt
Op woensdag 9 april 2003 20:03 schreef ds het volgende:[..]
Als je die pirate ship code bedoelt dan is het antwoord: Ja, je moet letten op hoofdletters.
(subtiele hint maybe, niet gelijk weggeven )
quote:Misschien dat 'The king of red lions' meer weet
Op donderdag 10 april 2003 13:31 schreef Wunk het volgende:
Damn, waar ligt die 3e pearl ?, 'k ben op m'n homeisland, maar daar ken ik 'em niet vinden, 'k heb mbv het deku leaf al in het bos gezocht, en er omheen naar die stenen kop gevlogen, maar 'k kan niet vinden waar ik moet zijn
(subtiele hint maybe, niet gelijk weggeven)
quote:
Op donderdag 10 april 2003 21:41 schreef G1Ace het volgende:
ik haat die kut haaien
en ik kan die haaien niet opblazen omdat ik vrees niet genoeg bommen te hebben en ze niet te kunnen vinden anders
(Je kan er ook overheen springen tijdens het zeilen.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |