quote:dus IEDEREEN die een linkje op fok post, van: HEY! MOET JE DIT ES ZIEN!! Zou in jouw ogen toestemming moeten vragen?
Op donderdag 3 april 2003 12:28 schreef ArTiC het volgende:[..]
toestemming voor zoiets vragen ook niet schijnbaar...dat je zoiets hebt wil niet zeggen dat je ermee mag rondstrooien.
quote:je strooit met haar persoonlijke info...foto's en degelijke (en wat zegt de policy op fok over het plaatsen van foto's van anderen?)
Op donderdag 3 april 2003 12:30 schreef blieblie het volgende:[..]
dus IEDEREEN die een linkje op fok post, van: HEY! MOET JE DIT ES ZIEN!! Zou in jouw ogen toestemming moeten vragen?
sorry hoor maar als ik me pinpas uitleen aan een vriend dan verwacht ik toch niet dat hij die ook weer doorgeeft.
quote:waar staat hier een foto
Op donderdag 3 april 2003 12:33 schreef ArTiC het volgende:[..]
je strooit met haar persoonlijke info...foto's en degelijke (en wat zegt de policy op fok over het plaatsen van foto's van anderen?)
sorry hoor maar als ik me pinpas uitleen aan een vriend dan verwacht ik toch niet dat hij die ook weer doorgeeft.
quote:op haar cu2....*zucht*
Op donderdag 3 april 2003 12:34 schreef blieblie het volgende:[..]
waar staat hier een foto
.
wijs is aan.
doe es gek.
of andere persoonlijke gegevens.
maar ok, jij plaatst die link nu...erg kinderachtig dat je weigert om hem weer te verwijderen als iemand protest aantekent...omdat ze geen aub zeggen
sorry hoor maar dat vind ik kleuterschool gedrag
quote:is dat niet iets heel anders?
Op donderdag 3 april 2003 12:33 schreef ArTiC het volgende:[..]
je strooit met haar persoonlijke info...foto's en degelijke (en wat zegt de policy op fok over het plaatsen van foto's van anderen?)
En als je een boek schrijft en daar allemaal foto's van je zelf in zet, is het toch je eigen schuld als je later vindt dat toch niet iedereen die foto's had mogen zien?
Als ze niet wil dat de hele wereld dingen kan zien die er op staan, schrijf ik wel een password scriptje voor haar.
problem solved. (en klik is 4 fun op de link stelletje )
quote:Oh, jij doet wel gelijk alles als iemand begint te razen tegen jouw. Als iemand iets normaal kan vragen doe ik dat gelijk, als vragen gepaard gaat met krachttermen kan des betreffende persoon gigantisch de boom in.
Op donderdag 3 april 2003 12:36 schreef ArTiC het volgende:[..]
op haar cu2....*zucht*
maar ok, jij plaatst die link nu...erg kinderachtig dat je weigert om hem weer te verwijderen als iemand protest aantekent...omdat ze geen aub zeggen
sorry hoor maar dat vind ik kleuterschool gedrag
quote:ik heb toen straks al gezegd dat ik haar adres hier niet op wil hebben. Heeft ze jou toestemming gegeven? Neej, weghale dus
Op donderdag 3 april 2003 12:26 schreef blieblie het volgende:[..]
stel ze wil het niet. waarom zet ze het dan for god sake op internet
...
kweenie hoor, maar sinds wanneer mag je niet meer linken naar sites. En als er dingen zo ge-eist worden doe ik nix, totdat het op een aardige manier gevraagd wordt.
quote:In een boek staat dat niets openbaar gepubliceerd mag worden zonder toestemming van de schrijver/uitgever...
Op donderdag 3 april 2003 12:36 schreef blieblie het volgende:[..]
is dat niet iets heel anders?
waar zie jij een vergelijking tussen het internet en een pinpas?.
En als je een boek schrijft en daar allemaal foto's van je zelf in zet, is het toch je eigen schuld als je later vindt dat toch niet iedereen die foto's had mogen zien?
Als ze niet wil dat de hele wereld dingen kan zien die er op staan, schrijf ik wel een password scriptje voor haar.
problem solved. (en klik is 4 fun op de link stelletje)
een cu2 pagina is gemaakt voor de cu2 communitie net zoals een boek voor de lezers is...
quote:Als je daar een profiel aanmaakt wil niet zeggen dat haar profiel naar fok doorgelinkt moet worden, zeker niet als ik al heb gezegd dat ze dat niej wil
Op donderdag 3 april 2003 12:38 schreef blieblie het volgende:
en nogmaals, haar cu2 is iets openbaars. en daar heeft ze zelf voor gezorgt. Wrom zet je het nogmaals anders op internet.
quote:Gewoon beleefd vragen of hij t weg wil halen is dan teveel moete ipv een snauwtoon aan te nemen
Op donderdag 3 april 2003 12:39 schreef Partygurl het volgende:[..]
Als je daar een profiel aanmaakt wil niet zeggen dat haar profiel naar fok doorgelinkt moet worden, zeker niet als ik al heb gezegd dat ze dat niej wil
quote:godverdomme doet ook zo'n pijn he
Op donderdag 3 april 2003 12:37 schreef blieblie het volgende:[..]
Oh, jij doet wel gelijk alles als iemand begint te razen tegen jouw. Als iemand iets normaal kan vragen doe ik dat gelijk, als vragen gepaard gaat met krachttermen kan des betreffende persoon gigantisch de boom in.
daarnaast heeft PG allang aangegeven dat ze die adressen niet wil geven..waarom zou jij ze dan wel openbaar moeten maken?
net zoiets als dat iemand jouw msn rondstrooit in een chatbox
quote:IK PUBLICEER NIETS!!!!
Op donderdag 3 april 2003 12:38 schreef ArTiC het volgende:[..]
In een boek staat dat niets openbaar gepubliceerd mag worden zonder toestemming van de schrijver/uitgever...
een cu2 pagina is gemaakt voor de cu2 communitie net zoals een boek voor de lezers is...
een linkje zetten iswa anders dan der hele profiel hier plaatsen hoor .
SNAP GODVERDOMME WAT IK ZEG!!!!!! Asjeblieft?
.
En anders reageer niet meer en vraag anders maar aan Jerruh, MrW of zo mijn msn maar, vechten we het daar wel op.
MAAR JE LULT SHIT!!!!!
quote:ik heb int vorrige topic gezegd dat ik dat adres niet op fok! zet omdah ze dah niej wil, als dah tot 2keer toe wel gebeurd ondanks dat ze weten dat yvon dah niej wil blijf ik niej elke keer beleefd
Op donderdag 3 april 2003 12:40 schreef febster het volgende:[..]
Gewoon beleefd vragen of hij t weg wil halen is dan teveel moete ipv een snauwtoon aan te nemen
quote:Ik vindt dat ie die snauwtoon best verdiend heeft omdat PG eerder al heeft aangegeven die link niet openbaar te maken.
Gewoon beleefd vragen of hij t weg wil halen is dan teveel moete ipv een snauwtoon aan te nemen
en dat je zo'n pagina makkelijk kan opzoeken vindt ik geen argument, als je informatie uit een boek wil halen moet je ook eerst naar de bieb.
quote:Je weet wel in t kader van normen&waarden
quote:Maar je meld wel tig x dat je een vriendin yvonne hebt met een cu2 pagina
Op donderdag 3 april 2003 12:41 schreef Partygurl het volgende:[..]
ik heb int vorrige topic gezegd dat ik dat adres niet op fok! zet omdah ze dah niej wil, als dah tot 2keer toe wel gebeurd ondanks dat ze weten dat yvon dah niej wil blijf ik niej elke keer beleefd
zow beter dan?
dan verander ik het wel ff voor de dames en heren...
quote:Keer verplaatsen in een persoon is voor jou volgens mij heel moeilijk. STel dat hier om jou beste vriend ging, denk nie dat jij er blij mee zou zijn als tot 2 keer toe iets neergezet wordt ondanks dat je herhaalde keren gezegd heb dat je dat niet wil
Op donderdag 3 april 2003 12:43 schreef febster het volgende:[..]
Je weet wel in t kader van normen&waarden
? Of blaft je moeder je ook alles toe wat je moet doen (kamer opruimen/leren ezno)? Ik weet niet maar hier in de normale wereld gebeurt dat gewoon op fatsoenlijke toon en als er iets op een fatsoenlijke manier gevraagd wordt dan zal hij daar zeker naar handelen maar als je iedereen afblaft in het leven dan zul je niet ver komen denk ik
quote:Ik heb een telefoonnummer, ik heb een telefoonnummer, ik heb een telefoonnummer
Op donderdag 3 april 2003 12:43 schreef febster het volgende:[..]
Maar je meld wel tig x dat je een vriendin yvonne hebt met een cu2 pagina
gaan jullie het nu opzoeken en hier neerzetten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |