quote:proppen
Op zondag 6 april 2003 14:05 schreef Dr.DarkXL het volgende:
hmmz, maar ik heb steeds verstopping problemen als ik die gele krengen wil door spoelen, wat to do?
En altijd van je af vouwen!
Erg benieuwd ben ik dus hoe dit met vouwen ongeveer in zijn werk gaat, duidelijk dat ik bij het volgende bezoek aan de WC voor een grote kleibeurt eens flink heen en weer ga zitten vouwen, kijken hoe dat nou is...
Hoe kun je nou proppen? Doe dat eens voor?
quote:Jouw WC of de hunne?
Op zondag 6 april 2003 21:41 schreef Youssef het volgende:
Hoe kun je nou proppen? Doe dat eens voor?
quote:Nah, Paint mag ook wel.
Op zondag 6 april 2003 21:42 schreef Leshy het volgende:[..]
Jouw WC of de hunne?
Proppen, in de zin van strak vastproppen zoals je een papiertje weggooid? Hoe hou je dat dan vast?
quote:We hadden laatst van dast zacht voor je billetjes toiletpapier. Nou nou, volgens mij had ik toen wel 5 velletjes nodig.
Op zondag 6 april 2003 21:47 schreef matthijn99 het volgende:
2 velletjes papier vouwen? Daar ga je toch gelijk doorheen met je vingers? Niet zo gek dat de kraan en deurklink op wc's altijd onder de faecale bacteriën zit..
quote:RESPEKT!!
Op vrijdag 4 april 2003 08:05 schreef C_ZAR het volgende:
Ik was eerst een stugge propper maar ben nu geevolueerd tot een 100 % vouwer.En btw met het papier aan de muurkant trek je als het ware de rol van de muur af als je afrolt (soepele afrol !). Als je de rol andersom doet en je trekt aan het papier dan druk je als het ware de rol de houder in, en dit geeft weerstand, met de kans dat het papiertje eerder breekt met de kans op stapelen
En toch doe ik het anders! (het velletje is natuurlijk beter te pakken als je het van de muur AF doet)
quote:je moet ook niet met van dat gerecycelde papier gaan vegen, dat heeft de kracht en dikte verloren..
Op zondag 6 april 2003 21:47 schreef matthijn99 het volgende:
2 velletjes papier vouwen? Daar ga je toch gelijk doorheen met je vingers? Niet zo gek dat de kraan en deurklink op wc's altijd onder de faecale bacteriën zit..
quote:so ist mar greg
Op donderdag 10 april 2003 21:59 schreef poktor het volgende:
ook hier een vouwer! Proppers zijn vies, die geven er niet om, als er (regelmatig!) een vinger door het papier heen in de poep verdwijnt! bleh!
schop
Was propper, maak bedacht plots dat vouwen toch efficienter is en vooral minder verkwistend.
en niet met 2 velletjes.
sjees. flinke slinger aan die rol, en dan komen er wel 8 tot 12 velletjes af.
quote:iets te veel vrouwelijke hormonen dus
Op dinsdag 15 april 2003 14:45 schreef Hrun het volgende:
propper.en niet met 2 velletjes.
sjees. flinke slinger aan die rol, en dan komen er wel 8 tot 12 velletjes af.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |