quote:in de mood dat ik het netjes vouw en dan opprop
Op donderdag 3 april 2003 11:43 schreef ChrisJX het volgende:[..]
En in welke 'veeg-mood' bevind jij je meestal?
quote:met 2 velletjes kan het ook.. vertrouw me!
Op donderdag 3 april 2003 21:02 schreef SpleeffY het volgende:
*Een rasechte vouwer met 3 of 4 velletjes is.

En btw met het papier aan de muurkant trek je als het ware de rol van de muur af als je afrolt (soepele afrol !). Als je de rol andersom doet en je trekt aan het papier dan druk je als het ware de rol de houder in, en dit geeft weerstand, met de kans dat het papiertje eerder breekt met de kans op stapelen
Voor een aantal van jullie niets nieuws.
quote:euhm.. zit jij wel in het goede topic?
Op vrijdag 4 april 2003 23:03 schreef itchy het volgende:
Onderzoek heeft aangetoond dat vouwers intelligenter, efficiënter, mileuvriendelijker, hoger begaafd zijn.Voor een aantal van jullie niets nieuws.
Superbossy vouwt daarom dus ook. Ontstoppingsklussen daar willen de meeste mensen namelijk niet aan beginnen...vouw dan ook zou ik zeggen, lijkt me het minst hypocriet.
quote:Als vouwer wel
Op zaterdag 5 april 2003 00:23 schreef dolledingo het volgende:[..]
euhm.. zit jij wel in het goede topic?
quote:ik ook denk ik.. draai het papier een paar keer rond je hand...
Op donderdag 3 april 2003 21:57 schreef Joppy het volgende:[..]
Leg uit......
enneh over dat papier ophangen...daar ging de amerikaanse burgeroorlog toch over? ik heb begrepen dat er in de us een echte noord/zuid scheiding in het ophangen van hetpapier is (of moet ik minder naar oprah kijken?)
quote:Proppen kreng! Proppen!
Op vrijdag 4 april 2003 23:03 schreef itchy het volgende:
Onderzoek heeft aangetoond dat vouwers intelligenter, efficiënter, mileuvriendelijker, hoger begaafd zijn.Voor een aantal van jullie niets nieuws.
quote:Mja, ze zeggen wel altijd dat het over de afschaffing van de slavernij ging, maar de ware reden was natuurlijk hoe het toilet-papier opgehangen werd
Op zaterdag 5 april 2003 13:37 schreef ds_polleke het volgende:
enneh over dat papier ophangen...daar ging de amerikaanse burgeroorlog toch over?
quote:
Op zaterdag 5 april 2003 14:33 schreef Mariel het volgende:
Ik doe het beiden. Maar je vergeet nog de categorie die helemaal geen wc-papier gebruikt
quote:Nee, kuikentjes!
Op zaterdag 5 april 2003 20:18 schreef Xtreem het volgende:[..]
? die gebruiken een hond of niks?!
quote:* Xtreem veegt nooit meer....... jammer dat je nu geen verse kuikentjes kunt kopen
Op zaterdag 5 april 2003 20:59 schreef EaL het volgende:[..]
Nee, kuikentjes!
quote:Neem een poedel.
Op zaterdag 5 april 2003 21:04 schreef Xtreem het volgende:[..]
* Xtreem veegt nooit meer....... jammer dat je nu geen verse kuikentjes kunt kopen
*btw Bertus propt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |