abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Jubileum moderator donderdag 3 april 2003 @ 19:32:39 #76
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_9564807
quote:
Op donderdag 3 april 2003 19:31 schreef just me het volgende:
je bent toch hartstikke lief hoor Barb
Dat is ze zeker maar ze is ook erg mutserig bezig.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 3 april 2003 @ 19:33:34 #77
3498 Barb
Graduated Fool
pi_9564820
quote:
Op donderdag 3 april 2003 19:31 schreef just me het volgende:
je bent toch hartstikke lief hoor Barb
Vind je dat ook nog als al mijn tanden uit mijn mond zijn gevallen, .
When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
pi_9564833
Barb: stel het niet uit maak een nieuwe afspraak!
Ik heb 't ook 2 jaar uitgesteld, want ik had nergens last van, tot ik op een dag onbeschrijflijke kiespijn kreeg, was op een zaterdagavond, ik kon nergens terecht, zelfs de zwaarste pijnstiller hielp niet...
Bleek dat een gaatje was 'doorgerot' naar mijn kaak, er zat een ontsteking waar de tandarts niet meer bij kon. Moest ik naar de kaakchirurg...dat is ECHT niet fijn.
  † In Memoriam † donderdag 3 april 2003 @ 19:39:33 #79
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_9564928
quote:
Op donderdag 3 april 2003 19:33 schreef Barb het volgende:

[..]

Echte schoonheid zit van binnen
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  donderdag 3 april 2003 @ 19:46:32 #80
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_9565056
quote:
Op donderdag 3 april 2003 19:39 schreef just me het volgende:

[..]

Echte schoonheid zit van binnen

Gelukkig maar!
  donderdag 3 april 2003 @ 19:53:58 #81
40001 fotoloog
1/250 sec. F=8
pi_9565215
quote:
Op donderdag 3 april 2003 19:33 schreef Barb het volgende:

[..]

niet zo somber!
ik ben 5 jaar niet geweest...........toen heeft m`n vrouw me over de streep getrokken 4 verstandskiezen en 2 gewone eruit! tsjakka!
plus het nodige boorwerk!!!! kheb wel om xtra verdoving gevraagd!
het viel allemaal reuze mee..........ben blij dat ik het gedaan heb
zit nu ook elk halfjaar bij de tandarts en totaal geen problemen meer mee
Sometimes it snows in april
Sometimes I feel so bad, so bad
Sometimes I wish life was never ending,
And all good things, they say, never last
  donderdag 3 april 2003 @ 20:11:45 #82
3498 Barb
Graduated Fool
pi_9565577
quote:
Op donderdag 3 april 2003 19:34 schreef lamaris het volgende:
Barb: stel het niet uit maak een nieuwe afspraak!
Maandag ga ik bellen, .
When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
pi_9565599
Barb ik zou echt gaan, er is niks voor niks een halfjaarlijkse controle verplicht van het ziekenfons.

Als je iets hebt is het na een half jaartje misschien nog goed op te lossen, maar hoe langer je wacht hoe groter het probleempje wordt, het gaat iig niet weg.

Moet over 2 weken ook na de tandarts, op eigen verzoek, en nog niet eens omdat er iets mis is. Heb altijd al zwak gebit gehad en is ook al het nodige aan verknutseld door de doc.

Nu gaat het zootje estetisch een beetje opgeknapt worden, oude zwarte vullingen eruit, neutraal gekleurde erin, en misschien nog bleken.

Vullig moesten toch al bijna worden vervangen, en ik mag voor 370 euro per jaar laten verknutselen van mijn verzekering, dus doe ik dat ook maar.

donderdag 3 april 2003 @ 20:19:48 #84
43276 Scighera
Ironman: Anything is possibl
pi_9565701
quote:
Op donderdag 3 april 2003 20:13 schreef Progressor het volgende:
Barb ik zou echt gaan, er is niks voor niks een halfjaarlijkse controle verplicht van het ziekenfons.

Als je iets hebt is het na een half jaartje misschien nog goed op te lossen, maar hoe langer je wacht hoe groter het probleempje wordt, het gaat iig niet weg.

Moet over 2 weken ook na de tandarts, op eigen verzoek, en nog niet eens omdat er iets mis is. Heb altijd al zwak gebit gehad en is ook al het nodige aan verknutseld door de doc.

Nu gaat het zootje estetisch een beetje opgeknapt worden, oude zwarte vullingen eruit, neutraal gekleurde erin, en misschien nog bleken.

Vullig moesten toch al bijna worden vervangen, en ik mag voor 370 euro per jaar laten verknutselen van mijn verzekering, dus doe ik dat ook maar.

verstandig. ik heb ook een zwak gebit en mijn afspraken verwaarloosd,,,

resultaat was om te janken

In training for a 3.8k swim, 180k bike and a 42.195k run
- The marathon is 20 miles of hope, and 6.2 miles of reality - Cameron Brown
pi_9565769
quote:
Op woensdag 2 april 2003 18:29 schreef Barb het volgende:
En nog een vraag: ben ik echt de enige idioot die jaren achter elkaar niet naar de tandarts is geweest?
Joehoooee! *hand omhoog steekt*

Ik ben sinds 1995 niet meer naar de tandarts geweest
Toen ben ik maanden geleden alsnog gegaan, maar alleen als er niks gedaan werd Ik had dus 3 gaatjes,wat op zich wel mee viel na al die jaren. Voor de rest zag alles er perfect uit. Ik zou dus nog een afspraak maken om die gaatjes te vullen... Nooit gedaan dus, omdat ik daarna ook nog eens last kreeg van mn verstandskiezen.

Die moeten er nu ECHT uit, heb er echt last van.. dus ik moet toch weer eens gaan *huil*

"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_9566085
quote:
Op donderdag 3 april 2003 15:42 schreef Tijn het volgende:

[..]

Toch kun je maar beter wel gewoon elk half jaar even gaan Joen, stel je voor dat je niet was gegaan, dan had je nu een aardig rot bekkie gehad

ik blijf ook lekker gaan , mn tandarts is wel okay
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_9566121
quote:
Op donderdag 3 april 2003 20:43 schreef Joene het volgende:

[..]

ik blijf ook lekker gaan , mn tandarts is wel okay

Die van mij is een eikel, maaar hij doet zij werk goed en een nieuwe zoeken dat lukt tegenwoordig niet 123.
pi_9570409
Herkenbaar topic dit

Ikzelf was ook meer dan vijf jaar niet naar de tandarts geweest. Hoe langer ik niet ging, hoe banger ik werd.. Ik kreeg nachtmerries over het krijgen van een kunstgebit

Van elk pijntje dat ik voelde was ik bang dat het iets heel ergs was en ook ik was bang voor torenhoge rekeningen.. Toch had ik op een dag de knoop doorgehakt en ben naar de tandarts gegaan..

Met bibberende knietjes ging ik in de stoel zitten, maar ik had helemaal niks!!!
Ze zei dat ik echt een prachtig gebit had

Succes verder ermee!!

maandag 7 april 2003 @ 21:58:31 #89
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_9645410
SGJOPP!!!!

ow ow ow ow........

ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
pi_9650491
Ik ben een jaar of drie geleden voor het laatst naar een tandarts geweest voor jaarlijkse controle, ik geloof dat ik drie keer ben geweest na een periode van vijf jaar niet gaan. Nooit heb ik een gaatje gehad, de vullingen die ik heb zijn preventief gevulde 'pitten'.
De controle na de eerste tandartsloze periode had ik niks en daarbij gaf de tandarts aan dat met mijn gebit een jaarlijkse controle meer dan afdoende is, als ik maar trouw zou poetsen. Ook verwachte ze niet dat in mijn gebit zich gaatjes zouden ontwikkelen. Tsja, met zulke opmerkingen dwing je bij mij geen regelmatige bezoek af...

En als ik weer een afspraak maak controleer ik het adres ff bij de receptionist(e)...

Some people say that you have to forgive and forget. I dunno; I say forget about forgiving and just accept.
pi_9651061
Ik ben vorige zomer voor het eerst weer geweest na 13 jaar.Gelukkig juist maar 1 gaatje.Voor de rest niks.Oef!
pi_9660594
quote:
Op donderdag 3 april 2003 23:10 schreef whiskas het volgende:
Herkenbaar topic dit

Ikzelf was ook meer dan vijf jaar niet naar de tandarts geweest. Hoe langer ik niet ging, hoe banger ik werd.. Ik kreeg nachtmerries over het krijgen van een kunstgebit

Van elk pijntje dat ik voelde was ik bang dat het iets heel ergs was en ook ik was bang voor torenhoge rekeningen.. Toch had ik op een dag de knoop doorgehakt en ben naar de tandarts gegaan..

Met bibberende knietjes ging ik in de stoel zitten, maar ik had helemaal niks!!!
Ze zei dat ik echt een prachtig gebit had

Succes verder ermee!!

same here... Nu al weer 3 jaar elk half jaar gegaan. En nog steeds geen één gaatje gehad. Heb schijnbaar het sterke gebit van m'n vader georven
konuşma!, yap!
pi_9660927
Ben sinds ik studeer ook niet meer geweest.
Laatste keer zal inmiddels ook 5 of 6 jaar geleden zijn.

Hoe dat komt, tandarts bij je ouders afzeggen omda tje een nieuwe in je nieuwe woonplaas wilt. Wel gebeld, maar alles zit vol. En toen maar laten hangen.
Denk dat ik inmidels ook wel wat gaatjes heb, omdat ik voorheen ook wel eens een gaatje had.Tot nu toe geen ernstige klachten gehad (*klopt af*).

Heb nu maar het plan om zodra ik afgestudeerd ben en een baan heb naar de tandarts te gaan (en mocht ik dan verhuisd zijn eentje in mijn nieuwe woonplaats).

pi_9665512
quote:
Op woensdag 2 april 2003 18:29 schreef Barb het volgende:
En nog een vraag: ben ik echt de enige idioot die jaren achter elkaar niet naar de tandarts is geweest? En zo nee: viel het je tegen? Had je meer aan je gebit, dan dat je had verwacht?
Nou Barb, ik ga a.s. vrijdag naar de tandarts.... voor het eerst in 22 jaar!.
Echt waar, de laatste keer was in 1981.

Ook bij mij is er geen speciale aanleiding voor, maar het leek me toch eens tijd worden om de zaak weer eens te laten nakijken...

Wens me maar succes

pi_9707980
quote:
Op dinsdag 8 april 2003 21:22 schreef Aernout het volgende:

[..]

Nou Barb, ik ga a.s. vrijdag naar de tandarts.... voor het eerst in 22 jaar!.
Echt waar, de laatste keer was in 1981.

Ook bij mij is er geen speciale aanleiding voor, maar het leek me toch eens tijd worden om de zaak weer eens te laten nakijken...

Wens me maar succes

Morgen 2:20pm UK time is het zover
pi_9720654
IK BEN VERLIEFD!!!!

Klein jong lief gezichtje mooie stem heerlijke tietjes en wat rook ze lekker!
Ik wist niet dat er zulke tandartsen bestonden

hoef maar 3 vullingen trouwens

vrijdag 11 april 2003 @ 16:51:52 #97
11810 Dr_Greene
Code Blue! Clear!!!
pi_9721880
quote:
Op vrijdag 11 april 2003 15:58 schreef Aernout het volgende:
IK BEN VERLIEFD!!!!

Klein jong lief gezichtje mooie stem heerlijke tietjes en wat rook ze lekker!
Ik wist niet dat er zulke tandartsen bestonden

hoef maar 3 vullingen trouwens

Balen dat je er niet meer hebt. Kon je nog vaker in de ogen van die mooie tandarts van je kijken.
pi_10380064
Ik ben ook al 4 jaar niet meer geweest. Ook omdat ik ging verhuizen en allebei de tandartsen die ik daarvoor had gehad ontzettend onaardig waren.

Volgens mij heb ik in die tijd best wel wat gaatjes opgelopen. Hoe kun je dat nu het beste zodanig regelen dat je niet zoveel zelf hoeft te betalen?

pi_10390852
Ik moet zo dadelijk naar de tandarts, ik ga braaf ieder half jaar (nou ja, ongeveer dan) en ik ben zo bang! Zit nu echt al met klamme handjes te wachten tot ik moet gaan.

Maar 5 jaar niet gaan, zou ik ook niet kunnen. Na die 5 jaar zou ik helemaal super bang zijn om nog te gaan.

pi_10462945
Ik ga braaf ieder jaar, poets braaf m'n tandjes en heb verdomme afgelopen keer alsnog ineens 13 vullingen kunnen laten plaatsen

Ik kijk nu al niet uit naar de volgende afspraak die volgende maand waarschijnlijk gemaakt gaat worden, omdat ik nu al weet dat ik iig 1 gaatje heb .

Na die keer dat er zoveel in een keer gevult moest worden, kreeg ik wel even het gevoel van "laten we maar een kunstgebitje nemen" dan hoef ik die pijn iig nooit meer te voelen. 13x boren zonder verdoving is niet fijn .

Achja kzie het wel...

Protected by Witchcraft
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')