quote:succes btw
Op donderdag 3 april 2003 14:50 schreef Barb het volgende:
Heb om 16.15 uur de afspraak pas,.
quote:Lijkt me een goed idee, voor je het weet haal je een hoop ellende in huis.
Op donderdag 3 april 2003 15:39 schreef MisterJ.Lo het volgende:
ik ben ook al zo 3jaartjes niet meer naar de tandarts geweest, maar ik overweeg me nu om toch te gaan
quote:Regelmatig naar de tandarts gaan zorgt niet voor een beter of sterker gebit, maar zo blijft het iig wel onder controle en binnen de perken. Maar als je van nature geen sterk gebit hebt, kan de tandarts daar weinig aan doen
Op woensdag 2 april 2003 20:10 schreef Joene het volgende:
ach ik ga al 20 jaar netjes elk halfjaar naar de tandarts
en ik heb inmiddels 5 getrokken kiezen bijna geen ondergebit meer aan de rechterkant , en een voorspelling van mn tandarts dat ik voor mn 30ste een kunstgebit heb , dus het zegt weinig of je vaak of niet vaak gaat.verder poets ik elke dag 2 keer, spoel met odol mondwater , en flos mn gebit na lunch en avondeten.
Toch kun je maar beter wel gewoon elk half jaar even gaan Joen, stel je voor dat je niet was gegaan, dan had je nu een aardig rot bekkie gehad
quote:idd
Op donderdag 3 april 2003 15:39 schreef Tijn het volgende:[..]
Lijkt me een goed idee, voor je het weet haal je een hoop ellende in huis.
heb ook nog geen huisarts in mn nieuwe woonplaats trouwens en dus ook zo'n 3 jaar niet geweest. Maar ik leef nog dus..
quote:
Op donderdag 3 april 2003 17:06 schreef Tijn het volgende:
Barb!!Sufferd!!
![]()
![]()
Boy, news travels fast, .
Snap je nu waarom ik al zo lang niet meer ben geweest. Ik ben echt een ramp met dit soort zaken, .
quote:Ja!
Op donderdag 3 april 2003 17:09 schreef Barb het volgende:[..]
Snap je nu waarom ik al zo lang niet meer ben geweest. Ik ben echt een ramp met dit soort zaken,
.
quote:Heb je je weer "verslapen" ofzo???
Op donderdag 3 april 2003 17:09 schreef Barb het volgende:Boy, news travels fast,
.
Snap je nu waarom ik al zo lang niet meer ben geweest. Ik ben echt een ramp met dit soort zaken,
.
quote:Het is te genant voor woorden. Hou het er maar op dat ik dus niet ben geweest,
Op donderdag 3 april 2003 17:11 schreef DaMayan het volgende:
Heb je je weer "verslapen" ofzo???![]()
Slotje, .
ben 1.5 jaar niet geweest; twee fluor behandelingen daardoor gemist
Resultaat
15 gaatjes (waarvan het merendeel ongevaarlijk is, daar de mondhygiene wel vooruit gaat volgens haar)
en ik moet naar de kaakchirurg om twee verstandkiezen te laten trekken
ben behoorlijk kwaad op mezelf, dat ik de afspraken heb verwaarloosd
Weet iemand nog een alternatief voor pepermunt? (ik gebruik al een tijd geen suiker, frisdrank, zuurhoudende productenen sportdrank meer)
das het enige waar ik weleens van snoep, zeker op m'n werk
quote:Ik zou zeggen: ach, arme Barb, het zit je niet mee vandaag. Ik help je wel dit topic naar de duistere diepten van het archief te laten zakken,
Op donderdag 3 april 2003 17:31 schreef Mike het volgende:
Tja, wat zal ik hier nou eens op zeggen?
quote:
Op donderdag 3 april 2003 17:58 schreef Barb het volgende:[..]
Ik zou zeggen: ach, arme Barb, het zit je niet mee vandaag. Ik help je wel dit topic naar de duistere diepten van het archief te laten zakken,
.
Wasdatnou Barb??
Okay, je schaamt je dood enzo, terecht waarschijnlijk, maar ik wil het toch héel graag weten; kan ik ook even lachen.
quote:Omdat jij het bent, CW,
Op donderdag 3 april 2003 18:47 schreef CartWOman het volgende:
Kan ik ook even lachen.
Mijn tandarts is verhuisd. En de online telefoongids weet dat niet. Dus ik stond op de goede tijd, aan het verkeerde adres.
Zonder telefoonnummer van de tandarts bij me.
Ik bellen naar mijn werk. Of ze het even op wilden zoeken.
Gezocht. Gevonden. Gebeld.
"Ik heb vandaag geen afspraak staan voor u, mevr. B. Ik had er wel eens staan op woensdag 2 april om 16.15 uur."
"Ow, is het geen woensdag 2 april vandaag dan, .
" Nee mevr."
"Kan ik toevallig vandaag nog terecht?".
"Ja hoor".
"Kunt u me even vertellen waar het is, want ik sta voor een huis met een "verkocht"-bordje in de tuin".
"Dat is ons oude adres. U gaat na de stoplichten rechts, dan de 1e straat links, nr. 309."
Ik fietsen door de regen met flinke tegenwind. Na stoplichten rechts, 1e links, geen huppeldepupstraat, al helemaal geen nummer 309 en zéker geen tandartsenpraktijk. Heb alle straten in de omgeving gehad (nog steeds in de regen op mijn fietsje) en echt, die straat ís gewoon niet daar!!! En ik had natuurlijk het telefoonnr. niet opgeslagen in mijn telefoon. Dus bellen ging niet lukken, want de zaak is maar tot 16.30 uur telefonisch bereikbaar.
Klaar.
Lacht u maar.
En als iemand me kan vertellen hoe ik in een Panasonic GD87 mijn laatstgebelde nummer kan vinden, dan hoor ik dat graag.
Ooooh, Barb, wat erg...
Je bent dus vanaf het oude adres de verkeerde kant op gereden, denk ik.
Prachtig verhaal!
Op mijn Panasonic kun je op het groene hoorntje drukken; dan krijg je een menuutje en kies je voor 'laatst gebeld'.
quote:Nope. Ik heb namelijk beide routes gereden. En waar ik links moest, later ook rechts geprobeert en andersom. Alle mogelijke combinaties die je maar kunt maken. Mevr. de tandartsassisitente is volgens mij zelf de weg helemaal kwijt,
Op donderdag 3 april 2003 19:11 schreef CartWOman het volgende:![]()
![]()
Ooooh, Barb, wat erg...
Je bent dus vanaf het oude adres de verkeerde kant op gereden, denk ik.
quote:Krijg nou wat! Dat kan hier ook!
Op mijn Panasonic kun je op het groene hoorntje drukken; dan krijg je een menuutje en kies je voor 'laatst gebeld'.
Barb, je bent een originele muts.
Ik lig hier in een deuk om jouw verhaal.
Overigens heb ik het ooit ook gepresteerd om 7 jaar niet naar een tandarts te gaan uit pure angts.
Heb 10 jaar geleden een speciale tandarts gevonden die er is voor angsthazen als ik op dat gebied en ben daarna keurig gesanereerd en ga nu elk half jaar, nog steeds met knoop in de maag, trouw voor controle en heb al 2 jaar helemaal niets meer te hoeven laten doen.
[Dit bericht is gewijzigd door golfer op 03-04-2003 19:28]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |