abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32048895
Cockrockdisco night @ paard was supervet trouwens

About en Next Life, verrassende ontdekkingen..
Jason Forrest was zoals altijd..
DuranDuranDuran lekker hard !
KnifeHandCHop gewoon lekkere party
pi_32177872
Geniale netrelease:

Binray - Cederoth bloodstopper

Most welcome to the NTT catalogue is Bristol/UK's Binray, who delivers an intense melting pot of high standard electronic constructions. The tracks in "Cederoth Bloodstopper" blur the lines between sonic Lorenz attractors and freestyle alien beatings. Its sound flows so naturally that it could only have come from Binray's self-invented sequencing methods, which appearantly offer an incredible degree of control. Not staking out in the chaotic beatfuckery area, some of the other, less beat oriented tracks (Reinvertebrate/Mondieuilpleut) suggest that we've only scratched the surface of this artist's awesome potential. Keep an eye out on this one!!

01 Amino Domino
02 Tuberthalium
03 Reinvertebrate
04 Mondieuilpleut
05 Trench
06 Wraith
07 Namebrand Gun

ZIP
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
  vrijdag 11 november 2005 @ 16:12:16 #203
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_32182096
Het is niet echt 100% breakcore maar het is gebroken, duister en industrieel. Liefhebbers van breakcore zullen dit ook waarderen.
pi_32183990
och dit kan je zonder schaamrood op de wangen breakcore noemen
pi_32188514
Ben echt weer veel bong ra sets aan het luisteren laatste dagen... heel fijn om agressie kwijt te raken
pi_32188917
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 17:23 schreef Yorrit het volgende:
och dit kan je zonder schaamrood op de wangen breakcore noemen
Nja, het valt in wel meer hokjes. Er zitten ook van die rustige autechre achtige stukken in bijv.
  vrijdag 11 november 2005 @ 21:28:42 #208
51748 H4ze
wait...what?
pi_32190318
Het hele hokje breakcore bestaat eigenlijk niet....
*BURP*
pi_32190371
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 20:30 schreef LostFormat het volgende:

[..]

Nja, het valt in wel meer hokjes. Er zitten ook van die rustige autechre achtige stukken in bijv.
LostFormat, FUCK hokjes...
pi_32252961
Breakcore blijkt goed samen te gaan met LSD...
ga dat nog zeker een keer gebruiken op een breakcorefeest...
pi_32253296
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 21:30 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

LostFormat, FUCK hokjes...

Zeik niet. Hoe wil je anders muziek omschrijven?
  maandag 14 november 2005 @ 15:45:47 #212
51748 H4ze
wait...what?
pi_32260096
quote:
Op maandag 14 november 2005 10:45 schreef Yorrit het volgende:
Breakcore blijkt goed samen te gaan met LSD...
ga dat nog zeker een keer gebruiken op een breakcorefeest...
Heb je gewoon thuis zitten trippen met wat breakcore over de boxjes? Of al daadwerkelijk is op een feest genomen?

Ik heb nooit LSD gedaan, maar ik heb 't idee dat 't bij mij alles behalve goed zal uitpakken [op een breakcorefeest]
*BURP*
  maandag 14 november 2005 @ 15:52:11 #213
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_32260299
Hokjes zijn zeker oke... als je iets wilt verwoorden of beschrijven zorgt het alleen maar voor duidelijkheid.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_32260451
quote:
Op maandag 14 november 2005 15:45 schreef H4ze het volgende:

[..]

Heb je gewoon thuis zitten trippen met wat breakcore over de boxjes? Of al daadwerkelijk is op een feest genomen?

Ik heb nooit LSD gedaan, maar ik heb 't idee dat 't bij mij alles behalve goed zal uitpakken [op een breakcorefeest]
ja thuis met breakcore over de boxen...
maar heb het gevoel dat 1 zegeltje wel goed moet komen op een feest...
  maandag 14 november 2005 @ 16:07:42 #215
51748 H4ze
wait...what?
pi_32260800
quote:
Op maandag 14 november 2005 15:52 schreef HAL9000S het volgende:
Hokjes zijn zeker oke... als je iets wilt verwoorden of beschrijven zorgt het alleen maar voor duidelijkheid.
Dat is zeker waar. Het probleem is alleen vaak dat de hokjes elkaar vaak zo overlappen, dat er te vermoeiende discussies over ontstaan
*BURP*
  maandag 14 november 2005 @ 16:16:01 #216
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_32261073
Yep Binray vind ik bijvoorbeeld wat meer IDM dan breakcore maar aan de andere kant.. beiden zijn electronisch en beiden zijn vaaaaag
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_32503017
Binnenkort uit, de eerste release van het nu al legendarische Ketacore Records:

Keta001 - The Kjærlighetshanske EP

A1 FFF - Naughty Jungle Of Love (6:26)
A2 HEADACHE - Gangsta (5:48)
B1 CAPSLOCK - Ketacore (4:20)
B2 B.SLAVE - Ketamientje (4:00)
B3 TOCSIN - Inoculated (2:14)

kanniewachte!

pi_32576558
Ik weet niet zeker of ik em hier al gepost had. Hoe dan ook....

02-12-05 crackbeats 8 @ 013 Tilburg

hrvatski (usa, planet mu)
amboss (d, restroom)
zombieflesheater (d, sprengstoff)
rioteer (nl, crackbeats)
rocketmartin (nl, radio raket)
sah selecter (nl, wirwar)

daar gaan we weer!
pi_32581339
ja vet!
alleen treinwachten gaat niet door met zulk weer....
  woensdag 30 november 2005 @ 13:40:14 #220
103822 zwareshag
geelgeblakerde velden
pi_32695094
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 22:28 schreef Yorrit het volgende:
ja vet!
alleen treinwachten gaat niet door met zulk weer....
Ik had ook graag willen gaan. Zo klote is dat wachten altijd . M'n eerste trein naar het zuiden vertrekt vanuit Tilburg om 7 uur en ik ga idd niet met m'n al grieperig lijf 3 uur in de regen en kou staan.

Ik hoor trouwens niks meer van meneer Aaron, wordt het niet eens tijd voor een aankondiging van een nieuwe plaat of wat tourdates?
pi_32697081
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 20:30 schreef LostFormat het volgende:

[..]

... maar het is zielloze rommel (net zoals de meeste breakcore), softwaregepiel zonder richting, zonder originaliteit. Niemand zit eigenlijk te wachten op een glitchy-release, het is allemaal al eens gedaan, en beter ook. Er zit daarom niets sprankelends in die release.

Ik begrijp nog steeds niet waarom breakcore aan zo'n opmars bezig is, of misschien ook wel: het is gewoon gabber voor jongemannen met een hormonenoverschot en morsige kleding. Over een jaar of twee, hoogstens drie spat het allemaal weer uit elkaar.
pi_32698179
quote:
Op woensdag 30 november 2005 13:40 schreef zwareshag het volgende:

Ik hoor trouwens niks meer van meneer Aaron, wordt het niet eens tijd voor een aankondiging van een nieuwe plaat of wat tourdates?
een nieuwe plaat? hij mag wel ff rust nemen, hij heeft al 3 platen uitgebracht dit jaar...
touren zal ook wel goedkomen..
pi_32698852
quote:
Op woensdag 30 november 2005 14:59 schreef zodiakk het volgende:

[..]

... maar het is zielloze rommel (net zoals de meeste breakcore), softwaregepiel zonder richting, zonder originaliteit. Niemand zit eigenlijk te wachten op een glitchy-release, het is allemaal al eens gedaan, en beter ook. Er zit daarom niets sprankelends in die release.

Ik begrijp nog steeds niet waarom breakcore aan zo'n opmars bezig is, of misschien ook wel: het is gewoon gabber voor jongemannen met een hormonenoverschot en morsige kleding. Over een jaar of twee, hoogstens drie spat het allemaal weer uit elkaar.
Zulks een puristisch gebazel.

Breakcore is DIY, pretentieloos vermaak en zowat elke breakcore enthousiast weet dat maar al te goed. Zielloos raggen met een knipoog. Dat moet je kunnen waarderen.
pi_32700338
quote:
Op woensdag 30 november 2005 15:59 schreef LostFormat het volgende:

[..]

Zulks een puristisch gebazel.

Breakcore is DIY, pretentieloos vermaak en zowat elke breakcore enthousiast weet dat maar al te goed. Zielloos raggen met een knipoog. Dat moet je kunnen waarderen.
nouja daar ga je wel een beetje ver...
t gaat natuurlijkom de party, maar dat het alleenmaar pretentie en zielloos raggen is... daar is het een te groot 'genre' voor om dat voor iedereen op te laten gaan..

er is in 'de scene' ook discussie over waar het over gaat en welke kant het opgaat http://c8.com/c8/phpBB2/viewtopic.php?t=4822
alle 'grote namen' doen ookeen duit inhet zakkie daar...
pi_32700563
quote:
Op woensdag 30 november 2005 16:45 schreef Yorrit het volgende:

[..]

nouja daar ga je wel een beetje ver...
t gaat natuurlijkom de party, maar dat het alleenmaar pretentie en zielloos raggen is... daar is het een te groot 'genre' voor om dat voor iedereen op te laten gaan..
Natuurlijk maar ik vind dat mensen die vaak kritiek op breakcore hebben het allemaal veel te serieus nemen. Natuurlijk is het hard, en veel doelloos gerag maar dat is vaak juist het lekkere er aan. Dit neemt niet weg dat de producers/artiesten wel serieus bezig zijn met hun ding. Maar als je met argumenten als 'zielloos', 'puberaal' en al dat meer komt dan heb je het naar mijn mening gewoon niet echt begrepen. Er zit meer dan genoeg diepgang in de muziek om het interessant te houden.
quote:
er is in 'de scene' ook discussie over waar het over gaat en welke kant het opgaat http://c8.com/c8/phpBB2/viewtopic.php?t=4822
alle 'grote namen' doen ookeen duit inhet zakkie daar...
Tof, even lezen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')