Nja, het valt in wel meer hokjes. Er zitten ook van die rustige autechre achtige stukken in bijv.quote:Op vrijdag 11 november 2005 17:23 schreef Yorrit het volgende:
och dit kan je zonder schaamrood op de wangen breakcore noemen
LostFormat, FUCK hokjes...quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:30 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Nja, het valt in wel meer hokjes. Er zitten ook van die rustige autechre achtige stukken in bijv.
quote:
Heb je gewoon thuis zitten trippen met wat breakcore over de boxjes? Of al daadwerkelijk is op een feest genomen?quote:Op maandag 14 november 2005 10:45 schreef Yorrit het volgende:
Breakcore blijkt goed samen te gaan met LSD...
ga dat nog zeker een keer gebruiken op een breakcorefeest...
ja thuis met breakcore over de boxen...quote:Op maandag 14 november 2005 15:45 schreef H4ze het volgende:
[..]
Heb je gewoon thuis zitten trippen met wat breakcore over de boxjes? Of al daadwerkelijk is op een feest genomen?
Ik heb nooit LSD gedaan, maar ik heb 't idee dat 't bij mij alles behalve goed zal uitpakken [op een breakcorefeest]![]()
Dat is zeker waar. Het probleem is alleen vaak dat de hokjes elkaar vaak zo overlappen, dat er te vermoeiende discussies over ontstaanquote:Op maandag 14 november 2005 15:52 schreef HAL9000S het volgende:
Hokjes zijn zeker oke... als je iets wilt verwoorden of beschrijven zorgt het alleen maar voor duidelijkheid.
Ik had ook graag willen gaan. Zo klote is dat wachten altijdquote:Op vrijdag 25 november 2005 22:28 schreef Yorrit het volgende:
ja vet!
alleen treinwachten gaat niet door met zulk weer....
... maar het is zielloze rommel (net zoals de meeste breakcore), softwaregepiel zonder richting, zonder originaliteit. Niemand zit eigenlijk te wachten op een glitchy-release, het is allemaal al eens gedaan, en beter ook. Er zit daarom niets sprankelends in die release.quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:30 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Nja, het valt in wel meer hokjes. Er zitten ook van die rustige autechre achtige stukken in bijv.
een nieuwe plaat? hij mag wel ff rust nemen, hij heeft al 3 platen uitgebracht dit jaar...quote:Op woensdag 30 november 2005 13:40 schreef zwareshag het volgende:
Ik hoor trouwens niks meer van meneer Aaron, wordt het niet eens tijd voor een aankondiging van een nieuwe plaat of wat tourdates?
Zulks een puristisch gebazel.quote:Op woensdag 30 november 2005 14:59 schreef zodiakk het volgende:
[..]
... maar het is zielloze rommel (net zoals de meeste breakcore), softwaregepiel zonder richting, zonder originaliteit. Niemand zit eigenlijk te wachten op een glitchy-release, het is allemaal al eens gedaan, en beter ook. Er zit daarom niets sprankelends in die release.
Ik begrijp nog steeds niet waarom breakcore aan zo'n opmars bezig is, of misschien ook wel: het is gewoon gabber voor jongemannen met een hormonenoverschot en morsige kleding. Over een jaar of twee, hoogstens drie spat het allemaal weer uit elkaar.
nouja daar ga je wel een beetje ver...quote:Op woensdag 30 november 2005 15:59 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Zulks een puristisch gebazel.
Breakcore is DIY, pretentieloos vermaak en zowat elke breakcore enthousiast weet dat maar al te goed. Zielloos raggen met een knipoog. Dat moet je kunnen waarderen.
Natuurlijk maar ik vind dat mensen die vaak kritiek op breakcore hebben het allemaal veel te serieus nemen. Natuurlijk is het hard, en veel doelloos gerag maar dat is vaak juist het lekkere er aan. Dit neemt niet weg dat de producers/artiesten wel serieus bezig zijn met hun ding. Maar als je met argumenten als 'zielloos', 'puberaal' en al dat meer komt dan heb je het naar mijn mening gewoon niet echt begrepen. Er zit meer dan genoeg diepgang in de muziek om het interessant te houden.quote:Op woensdag 30 november 2005 16:45 schreef Yorrit het volgende:
[..]
nouja daar ga je wel een beetje ver...
t gaat natuurlijkom de party, maar dat het alleenmaar pretentie en zielloos raggen is... daar is het een te groot 'genre' voor om dat voor iedereen op te laten gaan..
Tof, even lezen.quote:er is in 'de scene' ook discussie over waar het over gaat en welke kant het opgaat http://c8.com/c8/phpBB2/viewtopic.php?t=4822
alle 'grote namen' doen ookeen duit inhet zakkie daar...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |