Aha hij is dus al binnen te halen met de welbekende downloadprogramma's? Zal als ik morgen in Nijmegen ben, ze eens aanzetten.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:22 schreef LostFormat het volgende:
Die nieuwe is geniaal.
Jonge die cd is echt fucking master!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:21 schreef Dennisskyscrapers het volgende:
Sounds die nieuwe met klassiek erdoorheen
Winnipeg is a Frozen Shithole bedoel je.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:21 schreef Dennisskyscrapers het volgende:
Nee, al bij velvet en sounds gezocht hier in rotterdam, velvet had er een, INFOLEPSY EP, Sounds die nieuwe met klassiek erdoorheen, maar dies gaar geloof ik, ik zoek die van live in winnipeg of zo,
1,2,3.... iemand?
ja bestwelquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 14:28 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Jonge die cd is echt fucking master!
Vind dat ene nummer (weet de naam niet meer) met dat hele lange klassieke intro echt goed. Gaat echt los na dat introquote:
amateurquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:20 schreef Dennisskyscrapers het volgende:
Ik snap de combinatie klassiek met breakcore niet :S
Shitfuckers EP misschien...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:16 schreef Dennisskyscrapers het volgende:
Wat i het hardste en snelste Venetian Snares CD?
De hardste is zonder twijfel Making Orange Things...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:16 schreef Dennisskyscrapers het volgende:
Wat i het hardste en snelste Venetian Snares CD?
Otto von Schirach, mijn hemel maakt die knakker nog steeds dezelfde bende? Die knakker is echt zo'n lekker foute Schematic-artiest. Ik heb trouwens onlangs de nieuwe Kid606 gehoord en die is nu een hele andere kant op gegaan. Titel van de openingstrack? 'Done with the scene'.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:58 schreef dynast het volgende:
Kort samengevat behoorlijk fucked up en twisted spul, voor mensen die Snares kunnen waarderen absoluut het luisteren waard.
Je ziet er mensen hakken maar je zit er mensen ook met een capuchon op in de box verdwijnen. Over het algemeen best veel krakers maar het is wel veel diverser dan op een teknofeestje.quote:Op maandag 12 september 2005 12:00 schreef zodiakk het volgende:
Ik ben ook weleens naar een breakcorefeest geweest en dat was een ranzig worstenfeest met veel kale koppen, kisten, drugs en viezigheid. dat kan natuurlijk net een verkeerd feest geweest zijn, maar ik vermoed dat het gemiddelde breakcorefeest bezocht wordt door mensen met capuchons en piercings.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |