abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 november 2004 @ 15:35:33 #51
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_23025016
Dit word even een hele vette tvp.. waarom heb ik op mijn werk nou weer geen geluid..
Groepssex is eigenlijk gewoon time-management!
Drugs are only for losers and sex maniacs!
pi_23040099
Hij is al een tijdje uit.. 'Shake Hands With A Clenched Fist' van Sickboy. Snoeiharde en zeer veranderlijke tracks, maar met een duidelijke en te volgen structuur. Zoals we dat van Sickboy kennen. Top!
quote:
Mash-up action potentially suited to fans of shitmat, Venetian Snares and other Planet Mu things...

This 10 track "party stomper" may well provoke you into a state of anarchy, should you be that way inclined. Essentially a kind of 'super collection' of new and exclusive material stitched together with a few tracks of earlier vinyl releases of this original and perverse brand of bonebreaking mash-up.

Releases on mainly european labels such as Deathsucker, Peace off, Junk, and now, the vinyl version of this new album on Mirex records
(warp)
Lacking membership in any group but also not actively or even passively ostracized by the general student body, pseudo-rejects socialize among themselves, taking pride in what they perceive to be their unique status.
  woensdag 3 november 2004 @ 09:48:24 #53
42027 Tu5
DnB-Addicts Crew®
pi_23044086
misschien een beetje vroeg, maar:

3 zalen waarvan er 1 met Breakcore!
Hoogbevaagd
  woensdag 3 november 2004 @ 11:58:45 #54
32927 jaap393
only users lose drugs
pi_23046708
daar moet ik dan ook maar naartoe
hoop dat ik n maat van me daar mee naartoe krijg, dan kan ik bij hem in utrecht pitten, alleen is ie niet zo voor de breakcore, vindt ie maar rare piepknormuziek

je zou bijna gaan denken dat breakcore populair aan t worden is

in belgië trekken breakcorefeestjes over t algemeen wel erg veel bezoekers
my subculture can kick your subcultures ass anytime 24/7
pi_23048511
Breakcore in het stadhuis van utrecht?
pi_23050835
Ff kickje....5f 55 valt NIET onder breakcore, ben d'r ondertussen wat bekende mee geworden, vooral met ene meneer Venetian Snares

maare....ik vind het eigenlijk niet eens zulke harde muziek hoor.....zal wel aan mij liggen....
  woensdag 3 november 2004 @ 15:34:20 #57
42027 Tu5
DnB-Addicts Crew®
pi_23051479
quote:
Op woensdag 3 november 2004 15:08 schreef Faxie het volgende:
Ff kickje....5f 55 valt NIET onder breakcore, ben d'r ondertussen wat bekende mee geworden, vooral met ene meneer Venetian Snares

maare....ik vind het eigenlijk niet eens zulke harde muziek hoor.....zal wel aan mij liggen....
Breakcore niet hard? Dan wil ik de muziek die jij hard vindt wel 'ns horen!! Moet wel goed zijn!
Hoogbevaagd
pi_23051810
kijk eens aan.. leuke muziek discussies
nog mensen ook naar Digital Assault geweest, in nighttown, afgelopen vrijdag? die hebben dan ook vast wel genoten van FFFen de rest trouwens ook .... ik iig zeer zeker wel =)
pi_23052497
Wreck Havoc #3

19 November Nighttown
23:00 - 06:00
4 Euro

Noise,Breakcore,Jungle,Raggacore,IDM

Capslock
Newk
Aphasic
Atiq
Assassin
FFF
B Slave
Copacod
DJ Hardnoize
  donderdag 11 november 2004 @ 23:55:00 #60
16049 BJB
cluods in the haed
pi_23256369
Hmn leuk dat feestje in Utrecht!

De OCCII in A'dam heeft ook wel 's leuke herrieavondjes met "Muziek Kapot Moet!" ... www.occii.org

Naast Venetian Snares ook leuk: Xanopticon, Knifehandchop, Sickboy, Hecate, Shitmat. Voor de betere herrie
pi_23267497
quote:
Op donderdag 11 november 2004 23:55 schreef BJB het volgende:

Naast Venetian Snares ook leuk: Xanopticon, Knifehandchop, Sickboy, Hecate, Shitmat. Voor de betere herrie
Vergeet vooral Doormouse, Fanny, DuranDuranDuran en Neerlandsch trots Bong-Ra niet.
Lacking membership in any group but also not actively or even passively ostracized by the general student body, pseudo-rejects socialize among themselves, taking pride in what they perceive to be their unique status.
pi_23378682
vooral die laatste post is zeer interessant
pi_23426949
Vanavond Wreck Havoc..
heb wel zin in een goeie bak herrie
nog meer?
pi_23488667
t was VET
piepen kraken beuken!

alleen tja, die geldkloppers van de nighttown he..
  maandag 22 november 2004 @ 13:41:16 #66
16049 BJB
cluods in the haed
pi_23490168
4 euro ja

grof schandaal!
pi_23493592
nouja nee die 4 euro was top

maar daar blijft t niet bij... 1,80 voor fris, 50 cent voor de plee (gelukkig heeft die gast een keer grof teveel geld teruggegeven) en dat soort ongein
pi_23493734
De grootste teringherrie die ik tot nu toe gehoord heb is een groepje 'Legionz of Hell' stond lang geleden op mp3.com....Noize/speedcore/metal enz weet ik veel wat het was.....maar 't was snel en enorm veel noize, maar nog wel fatsoenlijk te luisteren hoor
pi_24668307
Op de valreep:

Wreck Havoc
21-01-05
Nighttown Theater
4 Euro's

LFO Demon,
Rokkon,
Poingi
Rioteer
Assassin
Dirty brown visualls + kijkbuis kinderen(VJ)
pi_27539127
Deze maand is goed bezig:

10 juni@Stubnitz
Mortal Romp Part II
22.00 10 eur

FFF -PA Liveset- (Sprengstoff, Kool.POP, Hong Kong Violence, Sonic Belligerance/NL, Rotterdam) GVK -PA Liveset- (Martel En Tete/FR) Mutex -PA Liveset- (Martel En Tete/FR) Nevroz & Broken Toy (Martel En Tete/FR) Aleche Trash (Panic Sauce/CZ) Fuel In Sekt (Peace Off, Martel En Tete/FR-BE) Dionysos (Res, Off Key/NL) Capslock -PA Liveset- (NL, Rotterdam) Spitfire (NL, Rotterdam) Ultramars (Mars Assault/FR-NL) Power vs Power (Power vs Power/PL-NL Debil Bongo (UK-NL) Les Trolls -PA Liveset- (Les Trolls, Kor A Kor/FR-BE) H-Kon (Raggacore/Berlin GER) Rokkon (Raggacore/Berlin GER) Poingi (Raggacore/Berlin GER)

www.stubnitz.com

17 Juni
8 eur
WORM@Stubnitz: Shock & Awe / Wreck Havoc: CDATAKILL (usa) + LARVAE (usa) + DEV/NULL (usa) + dj SAH SELECTER (nl) + BSLAVE & CAPSLOCK (nl) + METICAIS (nl / dstruct) + CYOZLAB (nl) + FFF (nl) + dj ASSASSIN (nl)

www.stubnitz.com
pi_27541103
owja das dus een boot, en die ligt dan in Rotterdam
pi_27541219
Welke is meer een aanrader Yorrit? De eerste of de tweede? Nog acts daartussen die ik echt niet moet missen?
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_27542608
nouja die eerste is het grootst en veel gasten live. op de 2e komen ook weer een aantal gasten die die week daarvoor ook al zijn geweest (FFF, Capslock)..
Ik denk dat de eerste meer 'herrie' is dan de 2e..
alhoewel er daar ook wel een aantal tussenzitten..

ik ben er ook nog niet helemaal uit of ik de 17e ga, want er is ook nog Ragga-Jungle in Nighttown.
maar die avond heeft ook een paar leuke dingen, CDatakil, Dev/Null (allebij best chaotisch), en Assassin is altijd gaaf om te zien, die gaat altijd helemaal los als DJ/MC
pi_27775766
BUMP voor de BreekjeBeenCore!

das dus morgen he!
pi_27889045

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')