danku
't is een hard soort drum 'n' bass, Squarepusher-achtig. Kijk hier maar:
http://www.atak.nl/hifi/agenda/info030417.php
edit: typo
[Dit bericht is gewijzigd door Toolshed op 02-04-2003 19:14]
Overseer - Supermoves
Aphex Twin - Come to Daddy
Lunatic Calm - Leave you far behind
Luister maar 's...
en Aphex Twin valt er zeker niet onder, das gewoon Ambient/vage shizz
quote:Lunatic Calm valt meer in het 'hokje' Chemical Beats.
Op woensdag 2 april 2003 19:04 schreef ELPablo het volgende:
Ik denk dat ze dergelijke nummers bedoelen:Overseer - Supermoves
Aphex Twin - Come to Daddy
Lunatic Calm - Leave you far behindLuister maar 's...
quote:Luister dan dit nummer vrdmm! Dat is geen Ambient/Vaag geneuzel! Dat hokjesgedoe altijd. Aphex maakt namelijk niet een soort modelmuziek...
Op woensdag 2 april 2003 23:19 schreef Yorrit het volgende:
Squarepusher is toch niet zo hard? of Squarepusher maar dan harder?en Aphex Twin valt er zeker niet onder, das gewoon Ambient/vage shizz
okedan
even wat gedownload van een zeker Hyperdriver, en het is wel gigantische herrie zeg maar wel grappig.
en Come to Daddy lijkt er niet heel erg op (stuk minder herrie), maar ik begrijp wat je bedoeld...ik ken vooral het rare bliepjes-tikjes werk van Aphex Twin, daarom dacht ik daar niet direct aan...
quote:Atari Teenage Riot
Op vrijdag 4 april 2003 09:47 schreef Whaxx het volgende:
Venetian Snares!
http://www.klangforschungost.org/forum/index.php?s=
Breakcore is volgens mij een andere benaming voor Drill 'n Bass. Een hardere variatie van drum 'n bass.
quote:Nope, lijkt er totaal niet op
Op zondag 8 februari 2004 14:47 schreef Beathoven het volgende:
Lijkt het hier op of is dit toch meer ambient rave?
Breakcore is volgens mij een andere benaming voor Drill 'n Bass. Een hardere variatie van drum 'n bass.
Tis meer: hardcoreterrorteknoindustrialraggareggeaskadrumnbassbreaks
quote:haha
Op zondag 8 februari 2004 15:32 schreef jaap393 het volgende:[..]
Nope, lijkt er totaal niet op
quote:Inderdaad, heb 'het' al een paar keer gehoord, meestal als soort van try-out of in een bijzaaltje van meestal wat alternatievere podia of techno-drumNbass dj's...... zeker de moeite waard!
Iemand nog data/locaties voor een leuk feestje binnenkort????
btw: derrick may - 13 maart doornroosje nijmegen.......:Y
en check meteen dat hele forum maar ff uit want er staan best wel wat feestjes gepost.
tis alleen wel vnl in belgie
en je moet de site van waterfront in rotterdam regelmatig checken, want daar is ook met enige regelmaat een breakcorefeestje gehost door bong ra, genaamd breakcore a gogo
http://www.waterfront.nl/index.php3
alstu
alles gratis uiteraard
[Dit bericht is gewijzigd door Beathoven op 11-02-2004 18:37]
quote:Yup. Dan heb je wel zo'n beetje de kern te pakken denk ik ja.
Op vrijdag 4 april 2003 09:47 schreef Whaxx het volgende:
Venetian Snares!
Gigantische tyfusherrie, kan het op z'n tijd best waarderen .
quote:Ga jij dan ook toevallig naar breakcore gives me wood in gent op 28 februari?
Op woensdag 11 februari 2004 23:00 schreef dynast het volgende:
Widerstand Records heeft een aardig uitgebreide site met een heuse community. Zeer de moeite waard, al was het alleen voor de event calendar.
quote:Helaas niet, is me net ff te ver.. maar de 31ste in Alkmaar, Parkhof lijkt me wel wat met SickBoy.
Op donderdag 12 februari 2004 18:51 schreef jaap393 het volgende:[..]
Ga jij dan ook toevallig naar breakcore gives me wood in gent op 28 februari?
dat ziet er vet uit..quote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:55 schreef jaap393 het volgende:
donderdag 10 juni:
Worm@nighttownbasement
- ABELCAIN [usa / addict, low res, zhark]
- DOORMOUSE [usa / planet-mu, violent turd, addict, distort, zod]
- STUNTROCK [usa / addict, clfst]
- ANONYMOUS [usa / addict]
- CO2 [nl / team wasted]
als alles meezit ik welquote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:22 schreef Yorrit het volgende:
[..]
dat ziet er vet uit..
maar denk niet dat ik dat ga redden op een donderdag..
die trein is het probleem niet. ik kan vanaf rdam met de nachttrein. maar dan moet ik nog terug naar mn gehucht, dat wordt lastig (of fietsen).quote:Op dinsdag 8 juni 2004 15:35 schreef jaap393 het volgende:
[..]
als alles meezit ik wel
t kutte is dat t om 9 begint en al om 2 afgelopen is, anders wil ik nog wel eens wachten op de eerste trein, maar om nu van 2 tot 7 op rotterdam centraal rond te hangen![]()
maar een maat van me heeft als t goed is een plaats gevonden om te crashen, en op donderdag begint voor mij de vakantie, dus dit is wel een goed feestje om te beginnen
En, is t je nog gelukt om te komen? Anders heb je wel een tof feestje gemistquote:Op woensdag 9 juni 2004 12:06 schreef Yorrit het volgende:
[..]
die trein is het probleem niet. ik kan vanaf rdam met de nachttrein. maar dan moet ik nog terug naar mn gehucht, dat wordt lastig (of fietsen).
hmm, even kijken of ik wat vrienden kan strikken, en wie weet...
luister nu trouwens de nieuwe mix (Yardcore?) van Bong-Ra. hij is weer vet.
nee man.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:36 schreef jaap393 het volgende:
[..]
En, is t je nog gelukt om te komen? Anders heb je wel een tof feestje gemist
hmm jammer dat ik het gemist hebquote:Op maandag 14 juni 2004 10:06 schreef teknomist het volgende:
http://rotfeest.tk
Tijdje geleden al geedowned, maar echt een vette set! lekker chaotisch!quote:Op maandag 25 oktober 2004 13:50 schreef Born_2B_Scorned het volgende:
Breakcore set door dj C64, 50MM
1. Enduser - Rukkus (Sonic Terror)
2. Nettle - Duende (DJ Scud's In Chains Remix) (The Agriculture)
3. Current Value - These Engines (Phantomnoise Records)
4. Epsilon - No Try (Bloody Fist)
5. Drop The Lime - Happy 3 CU (Broklyn Beats)
6. Bogdan Raczynski - Untitled (Replex)
7. ? (Ragga-Core)
8. Doormouse - Skelechairs (Venetian Snares rmx) (Addict)
9. Shitmat - Haile Selassie Rules O.K. (Planet-Mu)
10. The Bug - Aktion Pak (Feat. Warrior Queen) (Rephlex)
11. Paul Blackout - Revolution (Hardline)
12. Bong Ra - Kick Out The Jams (Russian Roulette)
13. Parasite - Corporate States Of America (Peace Off)
14. Amboss - Jinx (Mindbender)
15. Enduser - The Are A Lot Of Angry People In The World (Sonic Terror)
16. Kid Kryptic - Durok (Fear)
17. Parasite - Inna Bong (Clash)
quote:Mash-up action potentially suited to fans of shitmat, Venetian Snares and other Planet Mu things...
This 10 track "party stomper" may well provoke you into a state of anarchy, should you be that way inclined. Essentially a kind of 'super collection' of new and exclusive material stitched together with a few tracks of earlier vinyl releases of this original and perverse brand of bonebreaking mash-up.
Releases on mainly european labels such as Deathsucker, Peace off, Junk, and now, the vinyl version of this new album on Mirex records
(warp)
Breakcore niet hard? Dan wil ik de muziek die jij hard vindt wel 'ns horen!! Moet wel goed zijn!quote:Op woensdag 3 november 2004 15:08 schreef Faxie het volgende:
Ff kickje....5f 55 valt NIET onder breakcore, ben d'r ondertussen wat bekende mee geworden, vooral met ene meneer Venetian Snares
maare....ik vind het eigenlijk niet eens zulke harde muziek hoor.....zal wel aan mij liggen....
Vergeet vooral Doormouse, Fanny, DuranDuranDuran en Neerlandsch trots Bong-Ra niet.quote:Op donderdag 11 november 2004 23:55 schreef BJB het volgende:
Naast Venetian Snares ook leuk: Xanopticon, Knifehandchop, Sickboy, Hecate, Shitmat. Voor de betere herrie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |