quote:Aangezien de vraag al beantwoord is, ben ik zo vrij geweest ff het net op te gaan...
Op woensdag 2 april 2003 21:23 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Dat is Jack The Ripper
"LL Cool J Vs. Canibus (1997-98)
Leave it up to hip-hop battle king LL Cool J to dis somebody on the same song he's performing with them. Depending on who you ask, there's a misunderstanding at the heart of the badmouthing.
In 1997, Uncle L invited then-mic upstart Canibus to perform on the posse cut "4,3,2,1" along with Redman, Method Man and DMX. While recording, Bus made a reference to the microphone tattoo on L's arm. The self-proclaimed Greatest of All Time took it as a dis and later made the youngster change his verse. The final version of the song hit shelves complete with a venom-filled LL verse warning "shorty with the big mouth" that "the symbol on my arm is off limits to challengers."
The following year, Bus took off the gloves for "Second Round K.O.," where he threatened to stick L up for his MTV Video Vanguard Award. L responded with the equally poisonous "Ripper Strikes Back." The two would subsequently spit at each other again, with Canibus' then-mentor Wyclef Jean jumping in the fray with a freestyle toward L on "What's Clef Got to Do With It." It was all academic, however. The Bus' career ran out of gas."
Maar niemand had beiden genoemd... En nu hoeft dat natuurlijk ook niet meer... ik vind een nieuwe vraag... geen punten...
quote:Dat mag Ranja beslissen
Op woensdag 2 april 2003 21:25 schreef Kaaltie het volgende:
Hmmm... topic nog ff terug gelezen... maar Khalein, kwam met het eerste deel van het antwoord... PinkMoon met het tweede...Maar niemand had beiden genoemd... En nu hoeft dat natuurlijk ook niet meer... ik vind een nieuwe vraag... geen punten...
maar de vraag is geraden, dus kom maar op met een nieuwe vraag
quote:Ja... door wie dan... wat mij betreft door Tony
Op woensdag 2 april 2003 21:28 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Dat mag Ranja beslissen
maar de vraag is geraden, dus kom maar op met een nieuwe vraag
quote:Komt dat nou zo precies.. ik had ook gewoon kunnen herhalen wat Khalein al gezegd had zonder erbij te zeggen dat ik de titel van dat nummer zelf niet had kunnen bedenken, het is een beetje lastig te beoordelen wie waar echt zelf op is gekomen als er al delen van het goede antwoord door anderen gegeven zijn...
Op woensdag 2 april 2003 21:25 schreef Kaaltie het volgende:
Hmmm... topic nog ff terug gelezen... maar Khalein, kwam met het eerste deel van het antwoord... PinkMoon met het tweede...Maar niemand had beiden genoemd... En nu hoeft dat natuurlijk ook niet meer... ik vind een nieuwe vraag... geen punten...
Nou ja, dan horen we dat straks wel van Ranja...mag ik nu toch de vraag stellen dan?
quote:Ga jij maar, want ik ga zo offline en ik weet niet precies wanneer ik terug ben
Op woensdag 2 april 2003 21:33 schreef PinkMoon het volgende:Komt dat nou zo precies.. ik had ook gewoon kunnen herhalen wat Khalein al gezegd had zonder erbij te zeggen dat ik de titel van dat nummer zelf niet had kunnen bedenken, het is een beetje lastig te beoordelen wie waar echt zelf op is gekomen als er al delen van het goede antwoord door anderen gegeven zijn...
Nou ja, dan horen we dat straks wel van Ranja...mag ik nu toch de vraag stellen dan?
Niet zo'n moeiljke denk ik... Wat is de link tussen RATM/Audioslave bassist Tim Commerford en Pulp zanger Jarvis Cocker?
Damn... ik haat overeenkomsten ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Kaaltie op 02-04-2003 21:39]
quote:Ze zijn de langste persoon in hun respectievelijke bands?
Op woensdag 2 april 2003 21:36 schreef PinkMoon het volgende:
Ok!Niet zo'n moeiljke denk ik... Wat is de link tussen RATM/Audioslave bassist Tim Commerford en Pulp zanger Jarvis Cocker?
quote:Ik had het vage gerucht gehoord dat Cocker in aanmerking zou komen om Zach te vervangen als lead-zanger bij RATM.... Is dit de link?
Op woensdag 2 april 2003 21:36 schreef PinkMoon het volgende:
Ok!Niet zo'n moeiljke denk ik... Wat is de link tussen RATM/Audioslave bassist Tim Commerford en Pulp zanger Jarvis Cocker?
quote:biiijjjna goed...
Op woensdag 2 april 2003 21:39 schreef dr_diablos het volgende:
ohnee! allebei gearresteerd tijdens de mtv music awards?
quote:hmm... jarvis cocker had natuurlijk dat Michael Jackson incident en die RATM gast had volges mij de stage getrashed ofzo. Ze waren er alleen uitgezet maar niet gearresteerd?
Op woensdag 2 april 2003 21:42 schreef PinkMoon het volgende:[..]
biiijjjna goed...
quote:Dat van Commerford heb ik laatst nog op MTV gezien: hij klom in het decor en werd nadien gearresteerd..
Op woensdag 2 april 2003 21:42 schreef PinkMoon het volgende:biiijjjna goed...
Cocker sprong tijdens de, ehm... Een of andere Britse Awards Show op het podium tijdens een optreden van Michael Jackson en werd ook gearresteerd...
quote:Ze waren wel gearresteerd en de rest wat je zegt klopt ook, alleen was het niet allebei bij de MTV awards... Nou ja ach, volgens mij kan ik het wel goed rekenen
Op woensdag 2 april 2003 21:47 schreef dr_diablos het volgende:[..]
hmm... jarvis cocker had natuurlijk dat Michael Jackson incident en die RATM gast had volges mij de stage getrashed ofzo. Ze waren er alleen uitgezet maar niet gearresteerd?
quote:De Brit-Awards!
Op woensdag 2 april 2003 21:49 schreef PinkMoon het volgende:[..]
Ze waren wel gearresteerd en de rest wat je zegt klopt ook, alleen was het niet allebei bij de MTV awards...
quote:Jaaaaaa!
Op woensdag 2 april 2003 21:50 schreef dr_diablos het volgende:[..]
De Brit-Awards!
[Dit bericht is gewijzigd door PinkMoon op 02-04-2003 21:57]
- Mr. Mojo Risin'
- Aha! Enchantin' bass job!
- I mash gimps 'n' punks
- I condone arson
(niet zelf bedacht overigens)
[Dit bericht is gewijzigd door dr_diablos op 02-04-2003 21:57]
quote:kwart-punt voor MadScientist
Op woensdag 2 april 2003 21:57 schreef MadScientist het volgende:
nr 1 is jim morrison natuurlijk
Zwaait naar Khalein
.
[Dit bericht is gewijzigd door Litpho op 02-04-2003 21:59]
quote:* Kaaltie zwaait ook... naar iedereen hierboven maar... want die waren allen eerder...
Op woensdag 2 april 2003 21:56 schreef dr_diablos het volgende:
Ik heb een aantal te raden anagrammen (van bands/zanger(es) etc.):- Mr. Mojo Risin - Jim Morrison
- Aha! Enchantin' bass job!
- I mash gimps 'n' punks - Smashing Pumpkins
- I condone arson
[Dit bericht is gewijzigd door Kaaltie op 02-04-2003 22:01]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |