En als een meisje een jongen niet moet, er niet aan zou moeten denken om hem in haar bed te hebben.
Waarom is dit??
quote:Hoogtijd dat we die vrouwen eens genetisch gaan manipuleren, kunnen we er meteen wat andere "genetische foutjes" uithalen, zoals dat zeuren over vreemd gaan
Op woensdag 2 april 2003 15:11 schreef Libris het volgende:
Genetisch bepaald, vrouw zit met het kind van degene die ze niet moet. De man heeft minder met het kind te maken
Zoiets
quote:Voortplanten? Ewwwww!
Op woensdag 2 april 2003 15:20 schreef Stoei-poes het volgende:
Omdat de man zich wil voortplanten, een oerdrang. EN daarom lopen de meeste mannen hun piemel achterna lopen. No brains just DickZoiets
quote:LOL zo inderdaad een goed plan zijn. Mischien kunnen we ook iets doen aan die vrouwen met een gat in hun handen en die te veel praten.
Op woensdag 2 april 2003 15:13 schreef mcintosh het volgende:[..]
Hoogtijd dat we die vrouwen eens genetisch gaan manipuleren, kunnen we er meteen wat andere "genetische foutjes" uithalen, zoals dat zeuren over vreemd gaan
De taak van mannen is om zoveel mogelijk vrouwtjes te bevruchten, hij zit niet met de problemen en kan dat toch doen wanneer hij wil.
Vrouwen moeten kieskeuriger zijn ..
naja kheb geen psychologie maar zoiets moet het zijn, let's ask Freud
quote:Ghehehehe
Op woensdag 2 april 2003 15:32 schreef F1908 het volgende:
mannen en vrouwen hebben beide een verschillende missie. voor de mannen is dat zoveel mogelijk zaad versrpeiden en voor de vrouw is het de taak om een selectie te maken uit het beste zaad. dat is de reden
quote:....Ik zou niet met een meisje naar bed gaan dat ik niet moet....ik ben toch niet de enige hoop ik?
Op woensdag 2 april 2003 15:07 schreef Rolex het volgende:
Dat als een jongen een meisje niet moet, hij haar toch mee naar bed zou willen nemen (dan is het vaak nog lekkerder ook).En als een meisje een jongen niet moet, er niet aan zou moeten denken om hem in haar bed te hebben.
Waarom is dit??
quote:ik hoop het niet
Op woensdag 2 april 2003 16:03 schreef CvB het volgende:[..]
....Ik zou niet met een meisje naar bed gaan dat ik niet moet....ik ben toch niet de enige hoop ik?
quote:Maar denk t wel
Op woensdag 2 april 2003 16:14 schreef NemesisDivina het volgende:[..]
ik hoop het niet
quote:jepz, mannen blijven sletten
Op woensdag 2 april 2003 16:16 schreef Rolex het volgende:[..]
Maar denk t wel
quote:Nee wij zijn toch stoer??
Op woensdag 2 april 2003 16:17 schreef NemesisDivina het volgende:[..]
jepz, mannen blijven sletten
quote:kvind der nix stoers aan, ik vind het hoogst irritant...
Op woensdag 2 april 2003 16:19 schreef Rolex het volgende:[..]
Nee wij zijn toch stoer??
dat zijn jullie
quote:Hahaha ik zat je maar te stangen!..
Op woensdag 2 april 2003 16:19 schreef NemesisDivina het volgende:[..]
kvind der nix stoers aan, ik vind het hoogst irritant...
en mannen kunnen evengoed sletten zijn hoor...
quote:ik kan het me wel voorstellen hoor..ben ook bestwel zo geweest.. maarruhm.. mja nu erger ik me er eigenlijk alleen nog maar aan, maar dat komt omdat dingen bij mij nogal fout zijn gegaan, waardoor ik een algemene hekel heb gekregen aan one-night-stands en soortgelijke dingen..
Op woensdag 2 april 2003 16:21 schreef Rolex het volgende:[..]
Hahaha ik zat je maar te stangen!..
Nee maar kan je je dan ook helemaal niet voorstellen dat sex met iemand die je niet mag lekker kan zijn??
dan wil je je irritatie eruit (laat ik beleefd zijn) sexen..
quote:Dat is het dus ook one-nightstands zijn voor meisjes ook gevaarlijker , ze krijgt een rep makkelijk te zijn en komen de meest verschrikkelijke figuren op af , voor mannen ligt dat toch weer anders.
Op woensdag 2 april 2003 16:24 schreef NemesisDivina het volgende:[..]
ik kan het me wel voorstellen hoor..ben ook bestwel zo geweest.. maarruhm.. mja nu erger ik me er eigenlijk alleen nog maar aan, maar dat komt omdat dingen bij mij nogal fout zijn gegaan, waardoor ik een algemene hekel heb gekregen aan one-night-stands en soortgelijke dingen..
quote:Indd. is dat de harde realiteit, maar het is vaak zo dat jongens elkaar wat meer respecteren.
Op woensdag 2 april 2003 16:32 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:[..]
Dat is het dus ook one-nightstands zijn voor meisjes ook gevaarlijker , ze krijgt een rep makkelijk te zijn en komen de meest verschrikkelijke figuren op af , voor mannen ligt dat toch weer anders.
Als een man zoiets doet , dan is die vaak stoer en een vrouw is dan een hoer .
En als dit bij meisjes gebeurd dan heeft jullie eigen geslacht meestal de grappige trek om haar dan meteen als hoer te bestempelen.
Ik denk namelijk dat jongens haar niet snel een hoer vinden, maar het de meisjes zijn die dat hem influisteren dat zei dr 1 is..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |