Ben je nou een grote lap tekst als uitleg aan het printen, of ben je echt ziek en flauwgevallen...
quote:OvjL werd verleden jaar al overspoeld met reeksen.
Op woensdag 2 april 2003 15:15 schreef SuperWeber het volgende:[..]
Mag...
Het werkte voor geen meter, de reeksen werden meer en meer, mensen wisten niet meer waar ze hun bagger moesten laten en in SC gingen de reeksen onderling gezellig met elkaar rellen, verder was er gewoon geen moer aan aan die MSN, icq meuk.
Na wederom 53661226121FBtopics, jaja, men piept wat af op FOK!, hebben we de boel weer bijelkaar gevoegd, met 1 afspraak dat we de reeksen langzaam maar zeker gingen inperken.
Nu is dat rond en is men weer van het padje af
Dus als er weer een slimmerik komt met de vraag waarom geen apart reeksen forum, sturen we die naar FB om met dat gouden idee eens en topic te openen, waaraan wij weer en middagje lol beleven
quote:Owkee ik zit hier nu bijna een jaar en ik vond het in het begin geweldig... Er waren gewoon leuke topics en als er een poll was, was het een leuke poll, tegenwoordig moet je echt zoeken wil je een leuk topic vinden... Ik heb daar zelf een poosje geleden ook aan meegewerkt, (iedereen deed het vond ik) en daarvoor ook de verdiende slotjes gekregen... Maar tegenwoordig zit onzin behoorlijk vol met bagger... Ik zal niet weer ff een paar topics uit de actieve topics halen... maar ze zijn er... Qyroz dit, Yvonne dat, Kreator zus en elke willekeurige andere user zo... Ik heb behoorlijk geschopt, ook tegen Swetsenegger... Nu ik echt eens ff serieus er naar ga kijken moet ik gewoon zeggen dat van het forum wat er een jaar geleden was niet zoveel meer over is...
Op woensdag 2 april 2003 15:17 schreef Tierce het volgende:[..]
Ik denk dat ze bedoelt dat jij dat even moet uitleggen...
Ik ben ook wel erg benieuwd eigenlijk...
quote:Soms snap ik er ook helemaal niets meer van...
Op woensdag 2 april 2003 15:21 schreef yvonne het volgende:Dus als er weer een slimmerik komt met de vraag waarom geen apart reeksen forum, sturen we die naar FB om met dat gouden idee eens en topic te openen, waaraan wij weer en middagje lol beleven
Maar dat zal wel aan mij liggen...
quote:Of irritatie, ik heb het eens ff doorgelezen en gereageerd... Maar echt luisteren wordt er niet gedaan... Er is gezegd dat deze 7 er mochten blijven en niet meer... Blijkbaar dringt dat niet door...
Op woensdag 2 april 2003 15:21 schreef yvonne het volgende:[..]
OvjL werd verleden jaar al overspoeld met reeksen.
We besloten toen te splitsen naar SC, voor reeksen, msn, icq naamtopics meuk.
en een SCD, een forum voor de strakkere humor.Het werkte voor geen meter, de reeksen werden meer en meer, mensen wisten niet meer waar ze hun bagger moesten laten en in SC gingen de reeksen onderling gezellig met elkaar rellen, verder was er gewoon geen moer aan aan die MSN, icq meuk.
Na wederom 53661226121FBtopics, jaja, men piept wat af op FOK!, hebben we de boel weer bijelkaar gevoegd, met 1 afspraak dat we de reeksen langzaam maar zeker gingen inperken.Nu is dat rond en is men weer van het padje af
Dus als er weer een slimmerik komt met de vraag waarom geen apart reeksen forum, sturen we die naar FB om met dat gouden idee eens en topic te openen, waaraan wij weer en middagje lol beleven
quote:Wat een lap tekst...
Op woensdag 2 april 2003 15:22 schreef SuperWeber het volgende:
Owkee ik zit hier nu bijna een jaar en ik vond het in het begin geweldig... Er waren gewoon leuke topics en als er een poll was, was het een leuke poll, tegenwoordig moet je echt zoeken wil je een leuk topic vinden... Ik heb daar zelf een poosje geleden ook aan meegewerkt, (iedereen deed het vond ik) en daarvoor ook de verdiende slotjes gekregen... Maar tegenwoordig zit onzin behoorlijk vol met bagger... Ik zal niet weer ff een paar topics uit de actieve topics halen... maar ze zijn er... Qyroz dit, Yvonne dat, Kreator zus en elke willekeurige andere user zo... Ik heb behoorlijk geschopt, ook tegen Swetsenegger... Nu ik echt eens ff serieus er naar ga kijken moet ik gewoon zeggen dat van het forum wat er een jaar geleden was niet zoveel meer over is...
Om alleen te zeggen dat je het niet zo leuk meer vindt als vroegâh...
quote:Tja... Het is toch duidelijk??
Op woensdag 2 april 2003 15:24 schreef Tierce het volgende:[..]
Wat een lap tekst...
Om alleen te zeggen dat je het niet zo leuk meer vindt als vroegâh...
quote:AAAAHHHH!!!!!
Op woensdag 2 april 2003 15:23 schreef SuperWeber het volgende:
Of irritatie, ik heb het eens ff doorgelezen en gereageerd... Maar echt luisteren wordt er niet gedaan... Er is gezegd dat deze 7 er mochten blijven en niet meer... Blijkbaar dringt dat niet door...
Waar is de gebruikelijke GPD inhoud...
Dit is allemaal veel te serieus voor Onzin...
Of dit topic een schop naar FB of gewoon weer Wop! Wop! enzo posten...
Op dit soort momenten mis ik BB en PP
quote:Ja...
Op woensdag 2 april 2003 15:24 schreef SuperWeber het volgende:Tja... Het is toch duidelijk??
Alleen een beetje overvloedig veel puntjes tussendoor...
Maar dat zal wel komen omdat je uit Erica komt...
quote:Ehm... Wop Wop
Op woensdag 2 april 2003 15:25 schreef Tierce het volgende:[..]
AAAAHHHH!!!!!
Waar is de gebruikelijke GPD inhoud...
Dit is allemaal veel te serieus voor Onzin...Of dit topic een schop naar FB of gewoon weer Wop! Wop! enzo posten...
Op dit soort momenten mis ik BB en PP
Huuuuuuuh enz...
quote:Ik toch nadenken kan
Op woensdag 2 april 2003 15:26 schreef Tierce het volgende:[..]
Ja...
Alleen een beetje overvloedig veel puntjes tussendoor...
Maar dat zal wel komen omdat je uit Erica komt...
quote:Nu dat verstand nog gebruiken om studiepunten te verzamelen...
Op woensdag 2 april 2003 15:27 schreef SuperWeber het volgende:Ik toch nadenken kan
quote:Jeh!
Op woensdag 2 april 2003 15:26 schreef SuperWeber het volgende:Ehm... Wop Wop
Huuuuuuuh enz...
Het ware GPD-niveau...
quote:Morgen weer ff vier binnenslepen
Op woensdag 2 april 2003 15:28 schreef Tierce het volgende:[..]
Nu dat verstand nog gebruiken om studiepunten te verzamelen...
quote:Dat jij daar behoefte aan hebt...
Op woensdag 2 april 2003 15:28 schreef SuperWeber het volgende:Morgen weer ff vier binnenslepen
quote:Stu-fi houden enz...
Op woensdag 2 april 2003 15:29 schreef Tierce het volgende:[..]
Dat jij daar behoefte aan hebt...
Hai schat
quote:Jeh...
Op woensdag 2 april 2003 15:30 schreef Troel het volgende:
Zag ik de geliefde Yvonne in dit topic??
Hai schat
quote:Oh ja...
Op woensdag 2 april 2003 15:29 schreef SuperWeber het volgende:Stu-fi houden enz...
quote:Misschien ook een ideetje voor jouw??
Op woensdag 2 april 2003 15:32 schreef Tierce het volgende:[..]
Oh ja...
quote:Nou wil ik best posten: "Hallo lieverd..."
Op woensdag 2 april 2003 15:30 schreef Troel het volgende:
Zag ik de geliefde Yvonne in dit topic??
Hai schat
Maar die is zo voorspelbaar...
quote:Ik ben druk bezig met verzamelen...
Op woensdag 2 april 2003 15:32 schreef SuperWeber het volgende:Misschien ook een ideetje voor jouw??
* Nog een extra half jaartje en Tierce kan op stage...
quote:Dat doet iedereen al...
Op woensdag 2 april 2003 15:32 schreef Tierce het volgende:[..]
Nou wil ik best posten: "Hallo lieverd..."
Maar die is zo voorspelbaar...
quote:En wij willen toch origineel zijn...
Op woensdag 2 april 2003 15:34 schreef SuperWeber het volgende:Dat doet iedereen al...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |