abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_641055
quote:
Op 11 januari 2001 10:38 schreef boaz het volgende:
nou...als jullie nou ook s allemaal 1 berichtje daar plaatsen..word het mischien nog wat

mar nog eff en k ga janken

Waarom zou ik dat doen. Jij post die site in Klaagbaak. Dat betekent dat je daar een klacht over hebt en dat je waarschijnlijk bedoelt dat je een heeeeele slechte site heb. Terecht aangepast naar Fok! wat dus een hele roelende site is

Even een spreekwoord verkrachten:

Spammen loont niet

*grijns*

pi_641058
Het bevalt mij hier best...

En je hebt geeneens een eiland!

TA! RA! NIS!
pi_641059
quote:
Op 11 januari 2001 10:39 schreef boaz het volgende:
een vette klacht

jullie willen nogeens eff je aanmelden!

SCHANDE!!!!!!!!

Ben je betoeterd? Ik kijk wel drie keer uit van welk forum ik lid wil worden. En op het ogenblik ga ik, als ik ergens lid wil worden, voor niets minder dan Administrator. Jij wil toch ook altijd een betere functie als je een nieuwe baan zoekt.
pi_641068
quote:
Op 11 januari 2001 10:42 schreef MrBig het volgende:
Ben je betoeterd? Ik kijk wel drie keer uit van welk forum ik lid wil worden. En op het ogenblik ga ik, als ik ergens lid wil worden, voor niets minder dan Administrator. Jij wil toch ook altijd een betere functie als je een nieuwe baan zoekt.
ROFLOL!
TA! RA! NIS!
pi_641242
hunter heeft zich toch aangemeld..

mar e...

wat bedoel je met eiland hunter?

pi_641333
Ik heb even zitten speletesten en het beviel me niet... Ik meldde me eigenlijk puur om user 13 te zijn.
Wat een eiland is? Kijk eens iets beter...
TA! RA! NIS!
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 11 januari 2001 @ 13:13:35 #32
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_641508
spam en crossposten
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')