abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_10096908
net op msgboard van www.fox.com/24 spoilers gelezen voor de laatste epi..

WOW O_o

pi_10097043
Ik zie er niets van de laatste aflevering, wel van die daarvoor door Jim Pruffrock <---- die gast ken ik
pi_10097235
die daarvoor... ook goed
  dinsdag 29 april 2003 @ 18:58:10 #104
23722 U-Ron
For shizzle my nizzle
pi_10098911
ook ik ben hem dan toch maar even naar binnen aan het halen
pi_10100967
Roger Stanton vies liegbeest!
Jim Prescott stinkerd

En de bitch is terug!
Shoot her Jack!

pi_10101278
quote:
Op dinsdag 29 april 2003 20:49 schreef CloudStrife het volgende:
Roger Stanton vies liegbeest!
Jim Prescott stinkerd

En de bitch is terug!
Shoot her Jack!

Wat een agressie
Ik moet zelf nog 24% en dan kan ik het ook zien
"If i think, it all seems absurd to me; if i feel, it all seems strange; if i desire, he who desires is something inside of me." Fernando Pessoa - The Book of Disquiet
Wandelen in Noorwegen
  Moderator dinsdag 29 april 2003 @ 21:16:09 #107
42184 crew  DaMart
pi_10101435
Zo moet Torrent nog ruim 9 uur, zo ben je anderhalf uur weg en is hij spontaan binnen 10 minuten klaar

Tijd om te kijken dus

Sterrenstof (een kerstverhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_10101540
quote:
Op dinsdag 29 april 2003 21:16 schreef DaMart het volgende:
Zo moet Torrent nog ruim 9 uur, zo ben je anderhalf uur weg en is hij spontaan binnen 10 minuten klaar

Tijd om te kijken dus

Geluksvogel!
Ik moet nog een uur met Torrent
"If i think, it all seems absurd to me; if i feel, it all seems strange; if i desire, he who desires is something inside of me." Fernando Pessoa - The Book of Disquiet
Wandelen in Noorwegen
pi_10101585
Ik had hem binnen 3,5 uur binnen. Dat is een record, want meestal doe ik er 4 tot 5 uur over
pi_10101810
quote:
Op dinsdag 29 april 2003 21:23 schreef CloudStrife het volgende:
Ik had hem binnen 3,5 uur binnen. Dat is een record, want meestal doe ik er 4 tot 5 uur over
Ik ben dacht ik zo rond 5 uur begonnen met downloaden
Eerste keer dat ik met torrent downloade trouwens en in het begin ging ie maar hoogstens met 10 kb/s
Wandelen in Noorwegen
pi_10101812
ik met 2 uur
  Moderator dinsdag 29 april 2003 @ 22:16:39 #112
42184 crew  DaMart
pi_10102580
Ge-wel-dig-e aflevering weer. Kan echt niet wachten tot de volgende.

Wat een hufter is die Prescott trouwens... Palmer zal als laatste lachen en kan dan iig zeggen 'I told you so!'

Het is trouwens al bekend dat Kate Warner in serie 3 terug komt... na het zien van de afscheidsscene met jkack, heb ik zo het idee dat dat wel eens als de nieuwe Mrs Bauer zou kunnen zijn

FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 29 april 2003 @ 22:18:21 #113
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_10102611
quote:
Op dinsdag 29 april 2003 21:23 schreef CloudStrife het volgende:
poeh poeh
ik kon realtime kijken, ware het niet dat hij in zo'n 30 rar-files zat
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_10102645
quote:
Het is trouwens al bekend dat Kate Warner in serie 3 terug komt... na het zien van de afscheidsscene met jkack, heb ik zo het idee dat dat wel eens als de nieuwe Mrs Bauer zou kunnen zijn
In welk opzicht?

Volgens mij keert ze terug, maar je weet het nooit. Vorig jaar zei Leslie Hope die Teri Bauer speelde ook dat ze terug zou komen. Ze moest tegen iedereen liegen, inclusief tegen haar familie, die het erg leuk vonden dat ze voor een tweede seizoen gevraagd werd.

Moderator dinsdag 29 april 2003 @ 22:22:24 #115
42184 crew  DaMart
pi_10102690
quote:
Op dinsdag 29 april 2003 22:19 schreef CloudStrife het volgende:

[..]

In welk opzicht?

Volgens mij keert ze terug, maar je weet het nooit. Vorig jaar zei Leslie Hope die Teri Bauer speelde ook dat ze terug zou komen. Ze moest tegen iedereen liegen, inclusief tegen haar familie, die het erg leuk vonden dat ze voor een tweede seizoen gevraagd werd.

Ah... maar toen hadden ze ook een alternatief einde klaar liggen voor een terugkeer he... dus misschien dat ze in eerste instantie idd terug zou keren.

Trouwens, die vent die op het eind binnen liep, was dat nou die Gary of niet ? Hij leek er vaag op, toch ?

pi_10102804
quote:
Op dinsdag 29 april 2003 22:18 schreef Tokus het volgende:
poeh poeh
ik kon realtime kijken, ware het niet dat hij in zo'n 30 rar-files zat
Pass mij die FTP adres
Wandelen in Noorwegen
pi_10102977
quote:
Op dinsdag 29 april 2003 14:33 schreef Slayerboy het volgende:
ik kreeg em met 100 kbs.

Via hier;

-edit: warez-

Gezipte Torrent

waar heb je dievandaan?

[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 29-04-2003 22:52]

Moderator dinsdag 29 april 2003 @ 23:02:45 #118
42184 crew  DaMart
pi_10103644
Even een spoilertje voor de laatste aflevering, die ik op diverse plaatsen op het net ben tegen gekomen. Het schijnt dat Mia Kirshner (herinneren jullie haar nog uit de eerste afl. van seizoen 1 ?) terug komt op het einde... er was natuurlijk nog een 2e projectje dat ze met een zeker ander personage, door jack in de bossen neergeschoten, zou doen, nietwaar
pi_10104386
WOW!! Was echt een topaflevering vandaag zeg!!
Complottheorie ten top
Wandelen in Noorwegen
pi_10109811
Best wel cool, een episode zonder echt veel actie (alleen in het begin). Het was echt de aflevering van David Palmer! Hij had echt vreselijk goede scenes en de beste quotes van deze aflevering!

"I'm the President Mike. Don't call me by my first name."

OWNED!

"Is my voice shaking?"

"And mine (opinion) is the only one that counts."

Give Dennis Haysbert an Emmy!

pi_10117940
He Cloudstrife, zit mijn posts niet na te schrijven
[quote]
OMFG!
dit is echt niet meer normaal zeg, Eerst Palmer, dan Sherry!

Emmy-worthy performance van Dennis Haysbert als Palmer!

"Is my voice shaking??"
[/endquote]

I love it when a plan comes together !
pi_10117976
Cool!

George Mason zit in aflevering 21 verstopt.
Wie hem ziet krijgt een cookie

Oh, en iemand ook opgevallen dat Jack een paar schoenen gejat heeft van een van die criminelen die de chip hadden. Je ziet namelijk zo'n ventje met blote voeten komen als hij naar buiten gebracht wordt en Jack is op dat moment zijn veters aan het strikken.

pi_10120959
Zo damn, inderdaad een heel sterk optreden van Dennis, hij komt echt over als iemand met power, ook met zijn stem e.d.
Als hij zo tekeer gaat vind ik het altijd gaaf
En inderdaad hoe hij mike ownde :
  Moderator woensdag 30 april 2003 @ 23:32:48 #124
42184 crew  DaMart
pi_10121356
quote:
Op woensdag 30 april 2003 20:24 schreef CloudStrife het volgende:
Cool!

George Mason zit in aflevering 21 verstopt.
Wie hem ziet krijgt een cookie

Oh, en iemand ook opgevallen dat Jack een paar schoenen gejat heeft van een van die criminelen die de chip hadden. Je ziet namelijk zo'n ventje met blote voeten komen als hij naar buiten gebracht wordt en Jack is op dat moment zijn veters aan het strikken.

Jee! Ik heb George Mason gevonden... zal ik zeggen waar of nog even wachten ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')