quote:Wat een agressie
Op dinsdag 29 april 2003 20:49 schreef CloudStrife het volgende:
Roger Stanton vies liegbeest!
Jim Prescott stinkerdEn de bitch is terug!
Shoot her Jack!
Tijd om te kijken dus
quote:Geluksvogel!
Op dinsdag 29 april 2003 21:16 schreef DaMart het volgende:
Zo moet Torrent nog ruim 9 uur, zo ben je anderhalf uur weg en is hij spontaan binnen 10 minuten klaarTijd om te kijken dus
quote:Ik ben dacht ik zo rond 5 uur begonnen met downloaden
Op dinsdag 29 april 2003 21:23 schreef CloudStrife het volgende:
Ik had hem binnen 3,5 uur binnen. Dat is een record, want meestal doe ik er 4 tot 5 uur over
Wat een hufter is die Prescott trouwens... Palmer zal als laatste lachen en kan dan iig zeggen 'I told you so!'
Het is trouwens al bekend dat Kate Warner in serie 3 terug komt... na het zien van de afscheidsscene met jkack, heb ik zo het idee dat dat wel eens als de nieuwe Mrs Bauer zou kunnen zijn
quote:poeh poeh
Op dinsdag 29 april 2003 21:23 schreef CloudStrife het volgende:
Ik had hem binnen 3,5 uur binnen. Dat is een record, want meestal doe ik er 4 tot 5 uur over
quote:In welk opzicht?
Het is trouwens al bekend dat Kate Warner in serie 3 terug komt... na het zien van de afscheidsscene met jkack, heb ik zo het idee dat dat wel eens als de nieuwe Mrs Bauer zou kunnen zijn
Volgens mij keert ze terug, maar je weet het nooit. Vorig jaar zei Leslie Hope die Teri Bauer speelde ook dat ze terug zou komen. Ze moest tegen iedereen liegen, inclusief tegen haar familie, die het erg leuk vonden dat ze voor een tweede seizoen gevraagd werd.
quote:Ah... maar toen hadden ze ook een alternatief einde klaar liggen voor een terugkeer he... dus misschien dat ze in eerste instantie idd terug zou keren.
Op dinsdag 29 april 2003 22:19 schreef CloudStrife het volgende:[..]
In welk opzicht?
Volgens mij keert ze terug, maar je weet het nooit. Vorig jaar zei Leslie Hope die Teri Bauer speelde ook dat ze terug zou komen. Ze moest tegen iedereen liegen, inclusief tegen haar familie, die het erg leuk vonden dat ze voor een tweede seizoen gevraagd werd.
Trouwens, die vent die op het eind binnen liep, was dat nou die Gary of niet ? Hij leek er vaag op, toch ?
quote:Pass mij die FTP adres
Op dinsdag 29 april 2003 22:18 schreef Tokus het volgende:
poeh poeh
ik kon realtime kijken, ware het niet dat hij in zo'n 30 rar-files zat
quote:waar heb je dievandaan?
Op dinsdag 29 april 2003 14:33 schreef Slayerboy het volgende:
ik kreeg em met 100 kbs.![]()
Via hier;
-edit: warez-Gezipte Torrent
[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 29-04-2003 22:52]
"I'm the President Mike. Don't call me by my first name."
OWNED! ![]()
"Is my voice shaking?"
"And mine (opinion) is the only one that counts."
Give Dennis Haysbert an Emmy!
Emmy-worthy performance van Dennis Haysbert als Palmer!
"Is my voice shaking??"
[/endquote]
George Mason zit in aflevering 21 verstopt.
Wie hem ziet krijgt een cookie ![]()
Oh, en iemand ook opgevallen dat Jack een paar schoenen gejat heeft van een van die criminelen die de chip hadden. Je ziet namelijk zo'n ventje met blote voeten komen als hij naar buiten gebracht wordt en Jack is op dat moment zijn veters aan het strikken.
quote:Jee! Ik heb George Mason gevonden... zal ik zeggen waar of nog even wachten ?
Op woensdag 30 april 2003 20:24 schreef CloudStrife het volgende:
Cool!George Mason zit in aflevering 21 verstopt.
Wie hem ziet krijgt een cookieOh, en iemand ook opgevallen dat Jack een paar schoenen gejat heeft van een van die criminelen die de chip hadden. Je ziet namelijk zo'n ventje met blote voeten komen als hij naar buiten gebracht wordt en Jack is op dat moment zijn veters aan het strikken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |