quote:Haar overal strelen, zoenen en likken en daar de tijd voor nemen... en nee, niet gelijk richting hoofdprijs gaan.
Op woensdag 2 april 2003 18:44 schreef Foxx het volgende:[..]
Maar er zijn toch wel ideeen, als je iets bij een meisje doet, dat ze daar onzettend geil van wordt.
Zonder met een stijve naar haar toe te lopen!!_o_
Werkt zker op een vrouw d'r 'Erotische Gevoelens'
quote:1 woord: drank !!
Op donderdag 3 april 2003 12:58 schreef JoK het volgende:
Zet dit muziekje op : Serge (Surge) Gainsborough & Jane Birkin (Firkin) - Je T'aimWerkt zker op een vrouw d'r 'Erotische Gevoelens'
verder weet ik ook niets eigenlijk
quote:Wel dus. De schede ligt zowat tegen de darmen. En is daardoor dus ook erg gevoelig.
Op dinsdag 1 april 2003 21:59 schreef TrenTs het volgende:
Nee serieus. Ik bedoel, dat ze niet wil kontneuken kan ik snappen. Als ze ineens alles uitschijt wat ze in zich heeft lijkt me dat niet relaxed nee maar het andere gat heeft daar niets mee te maken. Voor zover ik begrijp dan.
quote:In die film van 40 dagen en 40 nachten zonder sex.. Je weet wel..
Op dinsdag 1 april 2003 21:40 schreef Foxx het volgende:
Ik zoek tips om mijn vriendin anders opgewonden te maken.
Zij is ziek (crohn) en is daar veel mee bezig.
We hebben alleen sex als we op bed liggen om te slapen.
Ik wil haar op een leuke manier lekker geil maken zodat zij de nacht van haar leven krijgt zonder na te denken dat het misschien zeer doet enzo.
Als jullie een bad hebben. Kan je een berg rozen blaadjes kopen een paar bad parels. Een zootje thee lichtjes een mooie fles champagne..
Ga met zn tweetjes in bad zitten en speel wat met elkaar.
Mocht je nou geen bad hebben huur een hotel kamer.. met een mooie jacuzi...
Er zijn zat dingen wie je kan doen. .
Use your mind.
quote:Klopt, chronische darminfectie. Erg vervelend, ik heb ook een vriendin gehad die het had. Kan erg veel pijn doen (vooral tijdens stress-situaties) en men komt er nooit vanaf.
Op dinsdag 1 april 2003 21:45 schreef SuperUli het volgende:[..]
Infectie in de darmen dacht ik. Vader van een vriend van me heeft het ook.
Groeten, Robert.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |